Hij heeft inderdaad kwaliteiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Philip
Ik begin hem steeds leuker te vindenHij mag er echt nog niet uit
Je mist in ieder geval niks bij SSTquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad kwaliteiten.En Gerard moet er maar mooi uit, want ik vind het Huisspookje ook leeeeuk.
En ik ben nu natuurkunde aan het leren en dat is níet leuk.
Middagquote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mist in ieder geval niks bij SSTHet is een beetje saai
Succes met leren
[..]
Middag
Gelijk ook sporten of alleen wegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het huis??? Saai
Met mij? Goed! Lekker luier dagje... en om kwart over 6 weer wegen
Alleen wegen, morgen is het weer sportdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelijk ook sporten of alleen wegen?
Lekker uitgeslapen vandaag.Vanavond laat en vrij/za/zo nachtdienst. Zit ik alvast in het goede ritme.
Morgen vanaf 18u tot weet ik niet. Kan 2u zijn, maar ook 5u. Zaterdag vanaf 21u of 22u tot 6u en zondag weet ik nog niet, vaak schiphol, dus laat weg en laat thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen wegen, morgen is het weer sportdag
Alleen nu moet ik 's avonds wegenDus heb zo'n gevoel dat ik gelijk sta
Nachtdienst... van hoelaat tot hoelaat is dat?
Ow, ik moet nog kijken zo, oudste liep vooruit met mijn sleutels dus kon niet bij de brievenbusquote:
Geen idee, mijn nvriendin vult het boek en ze stuurt nu het lijstje door wat we nog nodig hebben, en die dubbele ruilt oudste op school weerquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
Miran ik heb vannacht gedroomd van Londen, we gingen helemaal los in een winkel
Zoveel gekocht whehehehequote:
Ik kan je er niet mee helpenquote:
Ja en dan alles in de lege koffer whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel van plan.... (moeten ze wel leuke kleding hebben)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan je er niet mee helpen
[..]
Ja en dan alles in de lege koffer whehehehe
Kauwgom eten, dat werkt laxerend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ow ik moet zo wegen... maar heb nog niet gepoept.... help!
Even wandelen dat helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ow ik moet zo wegen... maar heb nog niet gepoept.... help!
erg hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ruik patat, en chineesn en pizza...
IK WORD GEK!
ja maar zijn ze dan zacht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eitjes worden heerlijk als ik ze 3 of 4 minuten kook.
Ik had nu 3 minuten koken en dan een haflzacht eitje. Maar ik verheugde me op een zacht eitjequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Of in ieder geval halfzacht, maar dat vind ik ook lekker.
3quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten een ei koken als je een zachtgekookt eitje wil?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan soms 's avonds zo'n zin hebben in een gebakken eitje met een zacht dooier. En dan in slaap vallen met die gedachte
.
nou bij mij werkt dat al 2 dagen niet.... ik eet nu al 2 dagen achter elkaar een halfzacht eiquote:
ow dat vind ik dan weer niet lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan soms 's avonds zo'n zin hebben in een gebakken eitje met een zacht dooier. En dan in slaap vallen met die gedachte
.
met koud water opzetten, eitje precies onder water, 3 minutenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou bij mij werkt dat al 2 dagen niet.... ik eet nu al 2 dagen achter elkaar een halfzacht ei
Ik wil een zacht ei eten
Ik gas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef crv het volgende:
[..]
met koud water opzetten, eitje precies onder water, 3 minuten![]()
Maar ik kook electrisch
hoe dat zo, lust je ze niet ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
Ik word al lichtelijk misselijk als ik die posts over eieren lees.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gas.
Als het kookt dan 3 minuten? Dat heb ik gedaan
En ook in koud water opgezet......
Ik kan gewoon geen eieren koken
Ja, echt verschrikkelijk! Vandaag de eerste dag dat ik niks erbij heb gegeten! Wat een helquote:
Allergisch.quote:
ok das minderquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allergisch.Ik heb eieren wel altijd lekker gevonden, en ik groei er waarschijnlijk ook wel weer overheen.
100 gramquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, echt verschrikkelijk! Vandaag de eerste dag dat ik niks erbij heb gegeten! Wat een helHeel veel thee drinken dan maar, en nergens aan denken... Toch 2.3 kf kwijt volgens mijn eigen weegschaal.. Morgen weer wegen, na 1 shake.. dus ben benieuwd..
Hoeveel jij kwijt deze week Miran?
Mogge Bennyquote:
Haihai.quote:
Omdat SSTquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
[Red Room] #1074 Volgende keer een betere titel
sorry ik ben nou eenmaal RLS verslaafd.... sinds 1999quote:
Beter iets dan niets!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
100 gram
Eerste keer dat ik 's avonds weeg, en ik heb mijn eetweek gehad
ja dat is waar... en ik had ook nog niet gepoeptquote:
Miran, drollen en smarties in 1 zinquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar... en ik had ook nog niet gepoept
Kom ik terug van wegen.... draai ik opeens mooie drollen
Pat lust jij smarties?
Nu al? Hier volgende weekquote:
Yup... morgen vrijquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu al? Hier volgende week
Beetje minder moe?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran, drollen en smarties in 1 zin
Lekker hoor en goed zoquote:
ja hoor hij is van fokquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Miran zou ik die Niels als vriend kunnen vragen voor CV?
Ah mooiquote:
Hahah, neeheee!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die kan je gewoon doorslikken als je wilt?
vast niet wat is sstquote:
quote:
'quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als je een paracetamol slikt, hoe neem je die dan
heb je geen ziggo, caiway of Upc?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn computer/internet is te sloom om de streams te kunnen volgen.Misschien maar goed ook.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
'
Daar kauw ik op! *heb dan ook altijd de zachte, en niet de harde..*
met medicijnen ook altijd iets waar ik op kan kauwen, of kan oplossen!
Lukt mij gewoon niet.. Maar he, zie het als een voordeel, zo kan ik ook geen enge pilletjes slikken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet slikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |