Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programmaquote:
Dat jij baalt dat Jan eruit is, prima. Maar laat mij gewoon even lekker kunnen kwijlen op Anna als ik dat wil ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt, wat boeit het nou wat jij van haar hoofd vindt? Hou eens op over hoe lelijk Soundos is of hoe lekker Anna en praat gewoon over het programma
Dat jij Jan lekker vindt wil niet zeggen dat ik dat vind.. En kwijlen op Anna of Karin of wie dan ook moet je vooral doen maar 100 x dezelfde reacties wordt een beetje.... voorspelbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:50 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat jij baalt dat Jan eruit is, prima. Maar laat mij gewoon even lekker kunnen kwijlen op Anna als ik dat wil ja!
Mocht dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden gewoon de eerste kist moeten laten staan
Captain Hindsight!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze hadden gewoon de eerste kist moeten laten staan
Waarom niet? AL weet je niet of er nog veel kisten met geld volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |