Ooooh sorry, nee dan mag mijne wel dicht, jij had de lapo, alleen is dr nu geen mod geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
tegelijkertijd, hahaha
haal de mijne maar weg (af kan ik dat zelf?)
Mag ik m lenen please?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef Nonneke het volgende:
vreselijk die ov-chipkaart![]()
ik denk dat je em vermoord hoor oh-oh met Sylver dr ketting
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Nonneke het volgende:
ik pak die ketting om em te meten komt sylver de tuin uitgestormt, ze draagt dat ding al jaren niet meer
goed idee ga ook koffie pakken met lekker stukske vlaaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was niet snel genoeg want de koffie was klaar
Over mijn creativiteit valt na vandaag echt niet meer te twisten dacht ik zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Laat maar lekker staan, alleen die titel![]()
Jij bent toch creatiever dan dat![]()
Psies ja !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een keer een naamtopic LK, is het weer niet goed
Ik wens niet en plein publique met FOK geassocieerd te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een keer een naamtopic LK, is het weer niet goed
Krijg je nog verjaardagsvisite of is er iets anders feestelijksquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
succes op stage
Ik mag zaterdag weer taart
Nee vlaaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben ik aan de lijn, hebben ze het over taart
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?quote:
arme Sjon als die dat doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?
Sjon zn nek is 30 cm of zo![]()
Ik wed dat ie m kan dichttrekken tot 10 cm
Arme ik als ie zo blijft trekkenquote:
ja hoor, tot hij erbij neervaltquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?
Sjon zn nek is 30 cm of zo![]()
Ik wed dat ie m kan dichttrekken tot 10 cm
Ik wil m echt graag proberen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja hoor, tot hij erbij neervalt![]()
gewoon zo'n ouderwetse
[ afbeelding ]
prima hoor stuur ik em naar je op, maar niet huilen als hij zichzelf wurgt he !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil m echt graag proberen.
Ik zal hem zijn eigen halsband ook om doen, zodat ik kan switchen als ie bijna dood is
Ik heb een tijdje showlijntjes gebruikt, maar ik wil sowieso dat ze hun naamtag met mn nummer er aan hebben hangen, en Chico die ontsnapt uit showlijnen, die sloopt ook de duurste flexlijnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zo'n flexibele ketting heb ik ook voor Lot maar dan een dubbele die makkelijker om haar waterhoofd past.
Beter dan een halsband met al dat haar in dat nekkie.
Verjaardagsvisite.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Krijg je nog verjaardagsvisite of is er iets anders feestelijks
Het was eergisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh F-R, je was jarig............. alsnog gefeliciteerd!
Was het gisteren vergeten
En Rogz ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Tuigjes zijn helemaal tha bomb, dan kun je trekken wat je wil, voel je niks van![]()
Wat voor heb je?
Ik zoek voor Chico al jaren een fijn tuig, maar niks werkt![]()
Sinds ie es zn kop uit zn halsband werkte op de drukke markt wil ik m liever een tuigje om doen, maar echt, ik heb kapitalen uitgegeven aan puppia tuigjes, leren tuigjes met bling bling, gevoerde furka tuigen, hij loopt nergens fatsoenlijk mee.
Bij de furka en de leren kreeg ie blaren op zn enkels van de sluitingen, en die puppia tuigen zitten raar bij zn nek
Nee die rogz had Frits, maar Chico valt precies tussen twee maten inquote:
Oh das zonde !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die rogz had Frits, maar Chico valt precies tussen twee maten in![]()
Dat zijn echt superfijne tuigjes
Nah, hadden we wel een tuigje van de KIK kunnen proberen, vorige keer. Voor die euro.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Tuigjes zijn helemaal tha bomb, dan kun je trekken wat je wil, voel je niks van![]()
Wat voor heb je?
Sinds ie es zn kop uit zn halsband werkte op de drukke markt wil ik m liever een tuigje om doen, maar echt, ik heb kapitalen uitgegeven aan puppia tuigjes, leren tuigjes met bling bling, gevoerde furka tuigen, hij loopt nergens fatsoenlijk mee.
Bij de furka en de leren kreeg ie blaren op zn enkels van de sluitingen, en die puppia tuigen zitten raar bij zn nek
Deze had Frits:quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oh das zonde !
Ik vind ze ook super, Faas en Pim hebben er allebei een, in de wasmachine blijven ze ook goed, zelfs die extra slotjes
ja, maar ik was er eergisteren nietquote:
Die heeft Baloe ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja hoor, tot hij erbij neervalt![]()
gewoon zo'n ouderwetse
[ afbeelding ]
Oh bedankt voor de moeite en het aanbod, maar dat is een step-in tuig, die dingen vind ik een crime om aan te doen, heb ik dr hier ook nog een paar van hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Deze is het, heb er ook een bijpassende riem bij.
deze snijdt dus niet en beter verstelbaar.
[ link | afbeelding ]
Afnemen met een krant, zeggen ze, ik zeg : nog x met je spons (gewoon water) erover en GOED droog trekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik faal toch wel zo enorm, ik ging mijn ramen even lappen zodat die gemeenteman zometeen het uitzicht goed kan zien. Allemaal strepenIs daar nog een trucje voor ofzo? Iets met een krant er overheen wapperen?
Roadie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor heb je?
Oh echt, laat maar hoor, ik zoek al jaren in dierenwinkels, op websites en op shows, koop alles, niks zit goed, dus ik heb het opgegevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jammer maar snap dat wel, dat instapgedoe...
Dat andere tuig is los om te doen maar ligt al in de kliko, schuurt onder de okseltjes dus da;s helemaal niks.
Wat zoek je precies? anders kan ik hier in de buurt wel eens kijken, zitten een paar speciaalzaken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
Nou ik ga er maar vandoor, ik moet mn ov-chipkaart nog even opladen![]()
en dan naar de 9mnd beurs, wish me luck
veel plezierquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
Ooh klere, sterkte in deze moeilijke periodequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
ja je kunt Haar Harige Hoogheid natuurlijk niet laten wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga er ook van tussen, staat er één met hoop haar met haar knietjes tegen elkaar...
Hmmm ik denk dat ie dan qua maat weer heel raar gaat vallen, en ik zou dan voor de deluxe gaan, dan zou ie maat 3 moeten hebben, maar die zou over zijn schouders vallen, en dat ijzeren ding zou gaan irriteren want dat zou dan telkens op zn blote kont tikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierinbalans.nl/roadie_info.html
Heeft Baloe ook. Alleen dan niet roadie merk, maar van Faunaland. Met klik sluiting, en hij zit niet onder de oksels maar op zijn dikke buik
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ie dan qua maat weer heel raar gaat vallen, en ik zou dan voor de deluxe gaan, dan zou ie maat 3 moeten hebben, maar die zou over zijn schouders vallen, en dat ijzeren ding zou gaan irriteren want dat zou dan telkens op zn blote kont tikken
Zie je het voor je?quote:
Ola!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
Ah, pagina 4 zag ik net staan, toch ff snel gekeken (hoefde ik niet te zoeken).
Hij is briljant!Die tekst ook, Lassieeeeeeee
Ja, heb net bekeken, echt briljant Oh-Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
Ah, pagina 4 zag ik net staan, toch ff snel gekeken (hoefde ik niet te zoeken).
Hij is briljant!Die tekst ook, Lassieeeeeeee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, heb net bekeken, echt briljant Oh-Oh![]()
![]()
![]()
![]()
En in de zomer wordt zo'n metalen ding heetquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ie dan qua maat weer heel raar gaat vallen, en ik zou dan voor de deluxe gaan, dan zou ie maat 3 moeten hebben, maar die zou over zijn schouders vallen, en dat ijzeren ding zou gaan irriteren want dat zou dan telkens op zn blote kont tikken
En als ze loslopen is het al helemaal niks , dat gerammel van dat ding op zn lijfquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En in de zomer wordt zo'n metalen ding heet
Ik heb 'm gezienquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, check ff t vorige topic, pagina 4, voor mijn kaart aan Qwea
Verloskundigequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, waarom bel je dan de dokter niet even als je het eng vindt... beter dan stressen, is ook niet goed voor je.
Ja ik zou ook even de VK bellen, want stress is ook niet goed voor de babyquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit te stressen.
Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en voel mij vandaag sinds tijden weer best wel goed.
Waarschijnlijk stress ik om niks maar ik zie dan meteen beren op de weg he
Dan moet je je man beter africhtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Denk dat ik lesbies ga worden.... vrouwen plassen zittend![]()
(net de plee boven schoongemaakt inclusief gespetter her en der , get the picture0)
Goed gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms heeft het gewoon wél zin om 8 keer op één middag te bellen en te mailen en een brief langs te brengen bij de gemeente!
Gemeentedude kwam binnen - was best leuk![]()
- en de buren waren er ook en de andere buurman kwam ook. Hij moest ff slikken van zoveel mensen en begon nogal stug, maar na een uur praten krabbelde hij wat in de tekening en zei dat ie garandeert dat het vrije uitzicht blijft. Er komt wel een talud met beplanting, maar hier voor de deur wordt het alleen een heuveltje met gras en pas verderop begint de beplanting.
Dan kan hij het nog wel zelf schoonmakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn hub is al lief, die zít beneden te plassen op de nieuwe plee. maar boven mag hij nog wel even man zijn, die handel moet nog op de schop
Goed gedaan!quote:
Wanneer mag je weer voor een echo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zal heus wel goed zijn. Maar toch ik kan van dit soort dingen nogal in de stress schieten.
Ut is een mán, dan weet je het wel... (huh, wat, ehh, wélke vlekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan hij het nog wel zelf schoonmaken
Ik ben ook vaak zat even langs geweest om te checken.. Enorme spannning valt er van je af als je dat treintje dan hoort! Niet schrikken als je mormeltje zich verstopt heeft en het hartje niet direct te vinden is!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow en greys goed nieuws![]()
En natuurlijk word ik prompt misselijk maar dat zal de spanning wel zijn
Goed zo meis, ga aan je denken, beter even laten checken dan je maar ongerust lopen maken.quote:
Ik vind het zo goed, beter een keer extra controle en dan zonder die stress het weekend in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
@ strega 4 maart in het z-huis en de normale controle bij de vk staat op 3 maart dus dat duurt nog even
Wat goed van je Greys, je hebt hem succesvol bewerkt met je charmequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms heeft het gewoon wél zin om 8 keer op één middag te bellen en te mailen en een brief langs te brengen bij de gemeente!
- en de buren waren er ook en de andere buurman kwam ook. Hij moest ff slikken van zoveel mensen en begon nogal stug, maar na een uur praten krabbelde hij wat in de tekening en zei dat ie garandeert dat het vrije uitzicht blijft. Er komt wel een talud met beplanting, maar hier voor de deur wordt het alleen een heuveltje met gras en pas verderop begint de beplanting.
Wat goed!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee, ze had een vorsende blik en een zooi stevige buurmannenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed van je Greys, je hebt hem succesvol bewerkt met je charme
Mag je er niet nog eentje nemen voor de wandeling?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat goed!!!
En f_r succes zo![]()
Ik ga eens even proberen een blokje om te gaan,maar omdat ik de ontbijtdiclo al om 8 uur op had is mijn heup nu alweer erg pijnlijk
Gelukkig lekker snel, des te eerder ben je gerustgesteldquote:
Brievenbus is zowat naast de voordeur, op het winkelcentrumquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
voor gReys
Enne![]()
voor oh-oh, superleuke kaart!!! En de handschoen is niet heul eng bevonden dus best bruikbaa
![]()
. Hoe heb je je nu bij een brievenbus gekregen
Ik moet ze tijdens het eten innemen. En ik eet zo laat mogelijk nu, zodat ik er voor de avond en de nacht zoveel mogelijk aan hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Mag je er niet nog eentje nemen voor de wandeling?
Die van acht uur is nu uitgewerkt denk ik?
Ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brievenbus is zowat naast de voordeur, op het winkelcentrum![]()
Fijn dat ie bruikbaar is
Anders zou de HA misschien een foto of scan kunnen aanvragen voor je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ze tijdens het eten innemen. En ik eet zo laat mogelijk nu, zodat ik er voor de avond en de nacht zoveel mogelijk aan heb![]()
Iets zegt me dat het niet echt klopt dat ik nu al drie weken thuis zit en dat die diclo die ontsteking nog niet weg heeft
Het is een hele vervelende plek die je echt bij alles belast, en de HA zegt ook dat ik gewoon geduld moet hebben idd. Maar na 3 weken verwacht je toch wel een hele verbetering dacht ik zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Anders zou de HA misschien een foto of scan kunnen aanvragen voor je?
Aan de andere kant, ontstekingen kunnen lang duren, denk maar aan Eliesje haar arm.
Had je die op het bankje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah, ze vond hem even eng en het mocht ook niet te lang duren
maar het ging wel
Die kaart is trouwens mooi landelijk zeg! Met al je "mormels"
Nee lijkt mij ook niet, ik zou er toch eens achteraan gaan want het schiet niet erg opquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ze tijdens het eten innemen. En ik eet zo laat mogelijk nu, zodat ik er voor de avond en de nacht zoveel mogelijk aan heb![]()
Iets zegt me dat het niet echt klopt dat ik nu al drie weken thuis zit en dat die diclo die ontsteking nog niet weg heeft
Naja ik had vorige week weer gebeld en toen zei ze dat ik volgende week donderdag maar weer moest bellen, en geduld moest hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet, ik zou er toch eens achteraan gaan want het schiet niet erg op
Maar de dokter kan toch niet door de telefoon zien hoe het met je is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik had vorige week weer gebeld en toen zei ze dat ik volgende week donderdag maar weer moest bellen, en geduld moest hebben
Daarom. En 3 weken lijkt mij nog niet zo extreem lang voor een ontsteking in de heup, die waarschijnlijk diep zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
Ja , ik heb ook niet meer zo'n vertrouwen in dokters na verschillende voorvallen, maar oh-oh moet dit zelf beslissen of ze hiermee genoegen neemt of niet.
Zij kent haar dokter per slot van rekening het beste.
Ik ga eens even uit zoeken wat we moeten gaan eten tot later
Toen ik een peesontsteking had heb ik daar een paar maanden plezier van gehad. De pijn is niet altijd even erg gebleven maar het heeft een hele tijd geduurd voordat het helemaal over was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Daarom. En 3 weken lijkt mij nog niet zo extreem lang voor een ontsteking in de heup, die waarschijnlijk diep zit.
Ik denk dat Oh-Oh daar verstandig genoeg voor isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja maar dan nog, die pijn die maar blijft, ontstekingen die diep zitten doen erg pijn, en hebben tijd nodig, tuurlijk maar na drie weken zou er toch wat verbetering in moeten zitten.
Dus ik zou toch maar eens verder laten kijken.
En dan loop ik niet eens naar een dokter met een jaap van 3 cm in de poot dus ben geen dokterloper. laat staan met die omgeknakte voet die me al 4 maanden doet strompelen dus ik moet mijn klep houden
maar aangezien Oh-Oh nog steeds zoveel pijn heeft....
Ja, die op het bankjequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je die op het bankje?
Ik heb dr nogal veel en ik weet niet meer welke ik dr bij gedaan heb
Thnx!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat Oh-Oh daar verstandig genoeg voor is
Dit is ook een peesontsteking, aanhechtingen van de spier van mn lies in mn heupquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik een peesontsteking had heb ik daar een paar maanden plezier van gehad. De pijn is niet altijd even erg gebleven maar het heeft een hele tijd geduurd voordat het helemaal over was.
en hoe kom je eraan? verkeerd bewegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is ook een peesontsteking, aanhechtingen van de spier van mn lies in mn heup
Ja, en dat is precies een rotplek. Je gebruikt het bij alles, staan, lopen enz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is ook een peesontsteking, aanhechtingen van de spier van mn lies in mn heup
Verkeerde werkhouding en wss helpt de tocht op zolder ook niet mee, maar dat wordt allemaal gefixed. En te lang eigenwijs geweest helpt ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe kom je eraan? verkeerd bewegen?
fijner is natuurlijk hoe kom je er vanaf
Zelfs met liggen gebruik je diequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies een rotplek. Je gebruikt het bij alles, staan, lopen enz.
Arme duquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Arme du
Wil je nog een beterschapskaart
Ik heb jouw kaart in mijn wissellijstje op mijn bureau gedaan.
Ja, verdeurie, zo'n leuke kaart voor Oh-Oh. Ligt die op het dashboard van de auto. (onbeschreven nog) en die auto staat de eerstkomende week weer bij de garage/dealer.![]()
Morgen maar even een nieuwe zien te scoren!
Serieus, wat liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Arme du
Wil je nog een beterschapskaart
Ik heb jouw kaart in mijn wissellijstje op mijn bureau gedaan.
Dan kan er misschien beter een gefeliciteerd kaart van maken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja Strega, ik hoop hem dan echt echt echt niet meer nodig te hebben hoor
Ja, wat dat aangaat zijn we geluksvogels, stel je voor, je kunt haast niet lopen enz en leest ook niet graag. Rampzalig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik ben pas in november weer jarig![]()
Oh, ik ben over de helft in Sonny Boy trouwens, zodra ie uit is komt ie jouw kant op !
Tiet zat om te lezen dus dat zal wel snel zijn want ik ben gisteren pas begonnen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat aangaat zijn we geluksvogels, stel je voor, je kunt haast niet lopen enz en leest ook niet graag. Rampzalig.
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
True!
Ik ben in drie boeken tegelijk bezig nu
Hij weet het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Gordon net bij Boulevard : Hoeveel mazzel kun je hebben? Dat is net zoiets als overreden worden door een geldwagen die leeg loopt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn kaart aan Qwea nog es spammen hier, voor de mensen die m vanmiddag gemist hebben en willen lachen , al zeg ik het zelf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie pagina 4 van het vorige topic
Ja sorry dat ik m spam maar die had je niet willen missen toch?quote:
Nee, dit maakt mijn dag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik m spam maar die had je niet willen missen toch?
Yns, dr komt een fillum van Flikken Mestreech
Kun je nagaan hoe die van Qwea moet zijnquote:
Smakelijk!quote:
Eet ze, wij gaan zo ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik m spam maar die had je niet willen missen toch?
Yns, dr komt een fillum van Flikken Mestreech
Wat mot je?quote:
Staat er al iets op de kaart zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Ynske het volgende:
iemand hier een idee/tip wat ik op de condoleance kaart kan zetten
standaard zinnetje onverwacht is heengegaan vrouw, moeder etc verder nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat er al iets op de kaart zelf?
Nee, ik bedoel op de kaart die jij wil schrijven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
standaard zinnetje onverwacht is heengegaan vrouw, moeder etc verder niet
aaah met oprechte deelnemingquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op de kaart die jij wil schrijven.
Dan zou ik iets doen als 'heel veel sterkte met het verwerken van het onverwachte verlies van uw vrouw en jullie moeder' en verder wat je erop kwijt wil b.v. een herinnering aan haar of zo. Als je iets aanbiedt (als in: langskomen, luisterend oor etc.) alleen erop zetten als je het ook écht meent. Maar daarin kan ik je niet adviseren, da's iets wat je eigen gevoel je moet ingeven.quote:
Was de doos van oh-oh niet genoeg?quote:
dank jequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik iets doen als 'heel veel sterkte met het verwerken van het onverwachte verlies van uw vrouw en jullie moeder' en verder wat je erop kwijt wil b.v. een herinnering aan haar of zo. Als je iets aanbiedt (als in: langskomen, luisterend oor etc.) alleen erop zetten als je het ook écht meent. Maar daarin kan ik je niet adviseren, da's iets wat je eigen gevoel je moet ingeven.
En voor de achterblijvers is het gfeit dat je aan hen denkt met een kaartj vaak al genoeg.
Fijn voor je dat het kindje het goed doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Het hartje klopt
We volgende week even contact met ha opnemen ivm buikpijn dat kan blaasontsteking zijn
@oh-oh ik zou ook een verwijzing oid vragen bij mijn schouder bleven ze eerst ook stug volhouden dat het een slijmbeursontsteking was. Ook door reperterende beweging van mijn werk nou dat bleek dus niet waar te zijn.
Succes ermee. Altijd lastige kaarten om te schrijven.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Het hartje klopt
We volgende week even contact met ha opnemen ivm buikpijn dat kan blaasontsteking zijn
@oh-oh ik zou ook een verwijzing oid vragen bij mijn schouder bleven ze eerst ook stug volhouden dat het een slijmbeursontsteking was. Ook door reperterende beweging van mijn werk nou dat bleek dus niet waar te zijn.
Ik jinx alleen jou liefje, my one and only.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, wat lief![]()
![]()
Maar het is ook wel een hele lieve foto.
Weet je dat ik volgens mij ziek werd nadat ik jouw beterschapskaart kreeg?
![]()
Je hebt me gejynxt, biatch![]()
Ik wil dr nog wel een hoor, krijg je dr ook weer een terug.
Maar de rest is allemaal minder leuk dan die van Chico met Muis![]()
Is helemaal niet stom!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben toch weer een stukje gerust gesteld.
Gewoon zo stom dat ik mij daar zo druk om kan maken.
k was liever naar de begrafenis gegaan, maar ja werk enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes ermee. Altijd lastige kaarten om te schrijven.
Fijn dat het hartje kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Altijd lastig, zeker als je net in een nieuwe baan zit, dan vraag je in dit geval ook niet makkelijk vrij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
k was liever naar de begrafenis gegaan, maar ja werk enzo
Daar was ik al bang voor, maar valt het je niet op dat wij hier nog alleen zijn.quote:
Nee hoor. En meestal zijn de kindjes als ze eenmaal geboren zijn van hetzelfde karakter als voordat ze geboren zijn (en nee, de misselijkheid is enkel een afweer reactie van JOUW lichaam), dus dat zal betekenen dat het een kind zal zijn dat bij tijden heel lekker kalm kan zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
It's alivequote:
Nu trek je wel erg snel conclusies.quote:
Huuuuuuu ga je scheren jonguh!quote:
Jij denkt dat ie uit het hiernamaals post?????quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu trek je wel erg snel conclusies.
Tja, totdat het tegendeel bewezen is en zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie uit het hiernamaals post?????
Voor mij was die post voldoende hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, totdat het tegendeel bewezen is en zo.
Ik ben nog steeds sceptisch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mij was die post voldoende hoor
Het viel niet op heur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo! We waren bijnaaaaa tegelijk
Ik was topscoorder vandaagquote:
Ja, dat priveforum moeten we volgende keer niet tegelijk afsluiten en hier binnendenderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo! We waren bijnaaaaa tegelijk
De groep, is nieuwelingen en oude rottenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Van iedereen of van de nieuwelingen?
Wat gaat jouw moeder doen met al die stofzuigers?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De groep, is nieuwelingen en oude rotten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wat gaat jouw moeder doen met al die stofzuigers?
Trots op je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De groep, is nieuwelingen en oude rotten
Klusgidsen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trots op je!![]()
Zit nu half Nederland aan de klusgidsen?
Eerste wat in me opkwam. Heeft een vriendinnetje van me ooit verkocht.quote:
Zo zijn mijn nachten. Vanochtend 6 stuks op bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik lig klem.Kat onder mijn knieën en kat op mijn voeten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste wat in me opkwam. Heeft een vriendinnetje van me ooit verkocht.
Nee, en ik ga er niet dieper op in in het openbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Nee, en ik ga er niet dieper op in in het openbaarOh, verzekeringen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Alle drie?quote:
Zolang het in je trolley pastquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alle drie?![]()
Moet ik morgen nog naar derde oksel wasjes kijken voor je?
Die mag niet mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zolang het in je trolley past
Ik heb nu een MI van een rondtollende cat&moeder, al lallend in de drankhoekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Cat, vooral in die zuiphoek rond blijven dwalen!
*noteert*quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van een rondtollende cat&moeder, al lallend in de drankhoek
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En vergeet niet je trolley vol te laden voor de terugweg![]()
Oh nee....sorry
Wasda?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef APK het volgende:
Heeft iemand van jullie al een vajazzle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voor je sjoppen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volgens mij heb jij daar meer aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat trouwens ook op mijn lijstje staat, om te bekijken:trillende zeepjes met stimulatiepuntjes.
![]()
Las ik vanmorgen in de krant. En als je uitgezeept bent houd je een mini vibratortje over.![]()
Ing, is dawat voor je derde oksel?
Jij bent telkens bezig over het soppen van je derde oksel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij daar meer aan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
IHIIIING! KIJK NOU!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voor je sjoppen?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Schaamhaarverf voor Tombo kopen is ook zo overbodig he?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
IHIIIING! KIJK NOU!
Waag het om zo'n party te bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voor je sjoppen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Maar ze doen ook thuisparties! Met hoeveel personen zou je minimaal moeten zijn?![]()
Ik heb me kapot gelachen toen ik ooit op zo'n 'feestje' was.
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waag het om zo'n party te bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet er voor gewaxed zijn en dan iets met glimmertjes, helemaal in in LA schijnt hetquote:
En dan aan ál je vrienden laten zien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet er voor gewaxed zijn en dan iets met glimmertjes, helemaal in in LA schijnt het
Als ik een vajazzle had zou ik 'em wel willen tonen denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
En dan aan ál je vrienden laten zien?
Hoe hip van je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vajazzle had zou ik 'em wel willen tonen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Een vajazzle:![]()
NSFW
Ow, dat heet toch een franse manicure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Zo!
Ik heb
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
En niet te vergeten
[ afbeelding ]
voor volk wat me in de weg loopt![]()
Ik ben d'r klaar voor!![]()
Nu naar bed en ik zie jullie morgenavond laat en anders zondagochtend of zo.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Nonneke het volgende:
Voor mensen die nog moeten naar de HHB/9mnd beurs...
HAHAHAHAHAHA !!!!!!![]()
![]()
Wat een ellende, en heb wel 4x gezegd dat ik zwanger was, voor goodybags voor de zwangere din![]()
En ik snap ook niet wat die mensen bezielt die daar rondlopen met pasgeboren babytjes![]()
Nee hoor gewoon op de armquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Veel plezier!:*
[..]Oh, dat rondlopen met baby's snap ik ook niet echt... Alleen als ze in een draagdoek zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |