Ooooh sorry, nee dan mag mijne wel dicht, jij had de lapo, alleen is dr nu geen mod geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
tegelijkertijd, hahaha
haal de mijne maar weg (af kan ik dat zelf?)
Mag ik m lenen please?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef Nonneke het volgende:
vreselijk die ov-chipkaart![]()
ik denk dat je em vermoord hoor oh-oh met Sylver dr ketting
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Nonneke het volgende:
ik pak die ketting om em te meten komt sylver de tuin uitgestormt, ze draagt dat ding al jaren niet meer
goed idee ga ook koffie pakken met lekker stukske vlaaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was niet snel genoeg want de koffie was klaar
Over mijn creativiteit valt na vandaag echt niet meer te twisten dacht ik zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Laat maar lekker staan, alleen die titel![]()
Jij bent toch creatiever dan dat![]()
Psies ja !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een keer een naamtopic LK, is het weer niet goed
Ik wens niet en plein publique met FOK geassocieerd te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een keer een naamtopic LK, is het weer niet goed
Krijg je nog verjaardagsvisite of is er iets anders feestelijksquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef ferrari_rood het volgende:
succes op stage
Ik mag zaterdag weer taart
Nee vlaaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben ik aan de lijn, hebben ze het over taart
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?quote:
arme Sjon als die dat doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?
Sjon zn nek is 30 cm of zo![]()
Ik wed dat ie m kan dichttrekken tot 10 cm
Arme ik als ie zo blijft trekkenquote:
ja hoor, tot hij erbij neervaltquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij kan toch zo strak als ze trekken of nie?
Sjon zn nek is 30 cm of zo![]()
Ik wed dat ie m kan dichttrekken tot 10 cm
Ik wil m echt graag proberen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja hoor, tot hij erbij neervalt![]()
gewoon zo'n ouderwetse
[ afbeelding ]
prima hoor stuur ik em naar je op, maar niet huilen als hij zichzelf wurgt he !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil m echt graag proberen.
Ik zal hem zijn eigen halsband ook om doen, zodat ik kan switchen als ie bijna dood is
Ik heb een tijdje showlijntjes gebruikt, maar ik wil sowieso dat ze hun naamtag met mn nummer er aan hebben hangen, en Chico die ontsnapt uit showlijnen, die sloopt ook de duurste flexlijnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zo'n flexibele ketting heb ik ook voor Lot maar dan een dubbele die makkelijker om haar waterhoofd past.
Beter dan een halsband met al dat haar in dat nekkie.
Verjaardagsvisite.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Krijg je nog verjaardagsvisite of is er iets anders feestelijks
Het was eergisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh F-R, je was jarig............. alsnog gefeliciteerd!
Was het gisteren vergeten
En Rogz ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Tuigjes zijn helemaal tha bomb, dan kun je trekken wat je wil, voel je niks van![]()
Wat voor heb je?
Ik zoek voor Chico al jaren een fijn tuig, maar niks werkt![]()
Sinds ie es zn kop uit zn halsband werkte op de drukke markt wil ik m liever een tuigje om doen, maar echt, ik heb kapitalen uitgegeven aan puppia tuigjes, leren tuigjes met bling bling, gevoerde furka tuigen, hij loopt nergens fatsoenlijk mee.
Bij de furka en de leren kreeg ie blaren op zn enkels van de sluitingen, en die puppia tuigen zitten raar bij zn nek
Nee die rogz had Frits, maar Chico valt precies tussen twee maten inquote:
Oh das zonde !quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die rogz had Frits, maar Chico valt precies tussen twee maten in![]()
Dat zijn echt superfijne tuigjes
Nah, hadden we wel een tuigje van de KIK kunnen proberen, vorige keer. Voor die euro.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Tuigjes zijn helemaal tha bomb, dan kun je trekken wat je wil, voel je niks van![]()
Wat voor heb je?
Ik zoek voor Chico al jaren een fijn tuig, maar niks werkt![]()
Sinds ie es zn kop uit zn halsband werkte op de drukke markt wil ik m liever een tuigje om doen, maar echt, ik heb kapitalen uitgegeven aan puppia tuigjes, leren tuigjes met bling bling, gevoerde furka tuigen, hij loopt nergens fatsoenlijk mee.
Bij de furka en de leren kreeg ie blaren op zn enkels van de sluitingen, en die puppia tuigen zitten raar bij zn nek
Deze had Frits:quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oh das zonde !
Ik vind ze ook super, Faas en Pim hebben er allebei een, in de wasmachine blijven ze ook goed, zelfs die extra slotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |