Dit slaat toch nergens op? Laat ze dan maar met hun echte geheim verdergaan. Geen idee wat die zijn, maar goed. Van Guido lijkt het me eik wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
dat geheim met guido is dus echt kansloos. eigenlijk zouden ze haar daar voor op het matje moeten roepen: stem: laura, hou je aan je geheim
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Secret Story NL
In de liveshow van vanavond worden 2 geheimen onthuld: een van degene die eruit gaat, maar daarnaast onthult ook 1 van de bewoners zijn/haar geheim aan de kijkers thuis. #sstnl
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
Secret Story NL
In de liveshow van vanavond worden 2 geheimen onthuld: een van degene die eruit gaat, maar daarnaast onthult ook 1 van de bewoners zijn/haar geheim aan de kijkers thuis. #sstnl
WOW Netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Dit heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Haalt elke 5 minuten gegevens op en sorteert op kluisbedrag
We weten de geheimen toch.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.
Of een geheim die fok allang ontdekt heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat dat weer zo'n flutgeheim is als die van Joanna.
Bedragen, align rightquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Dit heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Haalt elke 5 minuten gegevens op en sorteert op kluisbedrag
Die littekens zie je meestal niet echt OP de borsten voor zover ik weet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef gniffie het volgende:
hehe je ziet litteken op joannas borsten van haar boobjob
GD?quote:
je keek vanaf de zij/achter kant. en je zag wit sneetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die littekens zie je meestal niet echt OP de borsten voor zover ik weet.
Zelfde vlekje als op haar hoofd imo. De pigmentziekte dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
je keek vanaf de zij/achter kant. en je zag wit sneetje
GD is de imagetoolkit van php, hij maakt dat plaatje automatisch elke 5 minutenquote:
ah kut :p, word boobjob inmiddels bij de oksel gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zelfde vlekje als op haar hoofd imo. De pigmentziekte dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |