Rike.. K heb je setje inmiddels 2x beluisterd, 1x aanstaan terwijl k wat anders aan het doen was, om te kijken of er nog hele opvallende dingen gebeurden. (rare overgangen, foutjes) dit was niet het geval.. 1x geconcentreerd geluisterd..
PP-plaatje is idd een beetje vreemde eend op die plek, hij knalt wel stevig, maar heel anders dan voorgaande en volgende plaat, dus vandaar wat raar op zn plek. Verder erg lekkere platenkeuze zoals ik al zei, nergens storende overgangen, of zelfs maar slechte overgangen qua manier van 'plaatwisselen' Alleen DR- We Are One naar Tatarola is een beetje lomp..
Wel 1 puntje van algemene kritiek, je mixjes zijn altijd zo zacht opgenomen/komen zo zacht uit mn pc...k moet de boel altijd een end opendraaien, en schrik me vervolgens de tering om een mix die wel op volume staat..
Props Rike! Ik wist dat je technisch wel kon draaien, alleen dit keer kan ik me ook nog eens helemaal vinden in je platenkeuze.
En om gelijk ook maar MI weer eens een veer in zn reet te steken, zelfs Hardcore krijg je dus voor elkaar... Props. die moet echter nog voor de 2e keer door de mangel.
[ Bericht 6% gewijzigd door Koepert op 18-02-2011 14:10:54 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil