x3quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken(op een gescheiden fietspad tussen 2 dorpen dan, in de stad is het wat anders)
Mooie lijst, alleen die PP plaat na een Crypsis plaat vind ik best een enorme domper.. Beetje anticlimax zegmaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
Heren wat vinden we van dit lijstje?
brian nrg ft mc da syndrome - revelations
ran-d & adaro - my name is hardstyle
scope dj - rock hypnotic
tatanka meets headhunterz - call it music
the kgb's - infinity (dj phil ty remix)
gentalica - ready..?
williams syndrome - emotions
donkey rollers - we are one
tatarola - who's calling (zenith edit)
crypsis - jealousy
psyko punkz - feel the rythm
bass modulators vs b-front - quarantine
kodex - paranormal activities
wild motherfuckers - hard bass
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Dat alles in een uurtje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Arrg, ik sta niet in de PM lijst, zie ik
Totally waarquote:
Idd! Echt grappig gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Trouwens die DefQon.1 movie! Ik vind hem wel grappig
NIIIICEE! Dat ramt lekker door met lichtelijk snijdende geluiden erdoorheen! Uit je vorige preview kon ik nog niet zoveel opmaken maar uit dit zeker wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Klein previewtje?http://www.twitvid.com/OP3AE
Die klinkt bekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Idd! Echt grappig gedaan
Hij is nog lang niet af, maar werk er veel & hard aan om het voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
NIIIICEE! Dat ramt lekker door met lichtelijk snijdende geluiden erdoorheen! Uit je vorige preview kon ik nog niet zoveel opmaken maar uit dit zeker wel!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet af, maar werk er veel & hard aan om het voor elkaar te krijgen
Hierzo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mochten der hier trouwens hc luisteraars zijn. Kwam toevallig setje tegen van vorig jaar ergens... Had vanochtend link op m'n twitter gezet. Tracklist heb ik niet
*Edit... Robuust... je onderschrift![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mochten der hier trouwens hc luisteraars zijn. Kwam toevallig setje tegen van vorig jaar ergens... Had vanochtend link op m'n twitter gezet. Tracklist heb ik niet
*Edit... Robuust... je onderschrift![]()
Ik had een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Beach het volgende:
RiKe ik heb je setje beluisterd; alleen ik weet niet wat ik er van vind want ik was geconcentreerd met iets anders bezig
>> http://i52.tinypic.com/o1r1c.pngquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand de Ei met Ui tekening nog? In HiRes? Ff als poster printen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
>> http://i52.tinypic.com/o1r1c.png
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Idd! Echt grappig gedaan
Mijn kaartje is al geregeld hoorde ik vanmorgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd.. Ik zou het ook niet heel erg vinden als ik geen kaartje kan scoren..
..als in, de party animals op defqon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mijn kaartje is al geregeld hoorde ik vanmorgen
gaaast!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/djtheprophet/the-prophet-smells-like
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die is wel heul slecht inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Was 't maar zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
..als in, de party animals op defqon?
Epic Fail!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef NLS04 het volgende:
Dit is zown verschrikkelijk dieptepunt qua cheesy-heid dat geen enkele emoticon geschikt is..
Had ik dat maar gedaan.. dus zeg ik..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Beach het volgende:
Okee door jullie comments ga ik niet eens klikken om te horen of het wat is.
Dat nummer blijf je gewoon godverdomme af!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef NLS04 het volgende:
Dit is zown verschrikkelijk dieptepunt qua cheesy-heid dat geen enkele emoticon geschikt is..
Nice!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Was 't maar zoNee, uitgenodigd door Da Syndrome
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vind het orgineel ook bagger, Nirvana![]()
Dat lijkt mij dan een goed moment om onze al tijden geplande bak koffie een keer te doen?quote:
SLTS wordt gesampled in Army of Hardcore.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
- Als je 2x suicide zou kunnen plegen had Kurt het nu gedaan!
Maar kmeen me herinneren dat ik SLTS al ooit op 'n HS-feest gehoord had .... Zany Show? geen idee meer
Nee, de laatste DVD's gaan dit weekend de deur uit, en omdat het zo lang heeft geduurd krijg je 5 gratis credits bij dance tunes...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krijg nou eindelijk een mail dat ik de Feestfabriek DVD kan bestellen. Had ik volgens mij al gedaan met 4 codes van paylogic, maar nu moet het opeens bij Dance-tunes....
Vaag
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef T-Force het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat Dov er af en toe pareltjes uitpoept om vervolgens weer 6 ontzettende kutplaten te maken
Ow jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee, de laatste DVD's gaan dit weekend de deur uit, en omdat het zo lang heeft geduurd krijg je 5 gratis credits bij dance tunes...
gewoon poep , trage zeik muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
- Als je 2x suicide zou kunnen plegen had Kurt het nu gedaan!
Maar kmeen me herinneren dat ik SLTS al ooit op 'n HS-feest gehoord had .... Zany Show? geen idee meer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken(op een gescheiden fietspad tussen 2 dorpen dan, in de stad is het wat anders)
Idd heel herkenbaar! Even een post van mezelf oprakelen van enige tijd geleden:quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Thuis/onderweg kan ik nog meer genieten van sommige platen dan op het feest, puur omdat het geluid helderder/duidelijker is dan op een feest. Op 9 van de 10 feesten wordt het laag en midden zwaar overstemd door de bass.
Haha, volgens mij werd deze voor het eerst gedraaid op een lokaal feestje hier (scantraxx special).. Je zag serieus:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef RiKe het volgende:
De dagjes mensen zullen die The Prophet track vast wel leuk vinden.
Mensen met verstand van hardstyle...they walk away
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Edit: Oja, loudness tickets binnen![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier ook Loudness tickets binnen
Kaartje hier ook binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij krijgt de eervolle vermelding in dit topic.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Mn broertje woont er 10min fietsen vandaan, hij gaat zeer waarschijnlijk ook, evt kunnen er mensen daar wel crashen ^^quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef NLS04 het volgende:
Loudness is hier ook wel interesse voor alleen die fokking reis en het vervoer. Nog mensen met een auto omgeving arnhem die gaan?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef Beach het volgende:
The R3bels @ Infexious Hardstyle Podcast 002
Tracklist
06. Zatox & Zany - Bring it back to the Oldschool
Bazensetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef Beach het volgende:
The R3bels @ Infexious Hardstyle Podcast 002
Tracklist
01. The R3bels - Music to Us
02. The R3bels - Keep the Rhytm Growl (Mashup Edit)
03. Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels Remix)
04. The R3bels - Straight to da Beat
05. Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)
06. Zatox & Zany - Bring it back to the Oldschool
07. The R3bels - Motherland
08. The R3bels - Pattern 1
09. Maxter - More and More
10. Hardstyle Masterz - Les Phases
11. Zatox & The R3bels - Choirs
12. The R3bels - Bionicle
13. The R3bels - Pattern 2
14. The R3bels - Temptation
15. The R3bels - Lifestyle
16. Deepack & The Prophet - Stampuhh! (The Beholder & Max Enforcer Remix)
Wat een fucking bazenset!
als ik was gegaan, had ik je misschien nog wel kunnen helpen; maar ik ga denk ik niet...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Godver! Wil vrijdag echt graag naar Dangerouzmind maar heb geen vervoer/slaapplaats of nix![]()
Hier geen noorderlingen die die kant op gaan, toch?
Oja RiKe ik zou nog kijken wat voor camera ik nou had, het is dus een Nikon Coolpix S570quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef RiKe het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie voor een camera die goed op kan nemen op feesten?
Fatsoenlijk geluid en beeld voor een betaalbare prijs.
Thnx voor de infoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Oja RiKe ik zou nog kijken wat voor camera ik nou had, het is dus een Nikon Coolpix S570
Niet super qua geluid/beeld, zoals je ziet in m'n filmpjes maar heb em van me pa gehad, dus best zat
iPhone4. Ik heb er een aantal filmpjes mee gemaakt @ Hard Bass, vooraan achteraan, geen probleem. Enige waar ik wel op moest letten, als ik hem horizontaal vast hield, dat ik dan niet met m`n handen op de microfoon kwam, waardoor het geluid dus gedempt werd.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef RiKe het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie voor een camera die goed op kan nemen op feesten?
Fatsoenlijk geluid en beeld voor een betaalbare prijs.
Dit wordt mn eerste post vanaf mn mobiel en heb meteen gekeken of er hb-filmpjes waren gemaakt met deze zelfde galaxy:quote:
Wat een vette lasershow, die heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 10:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
iPhone4. Ik heb er een aantal filmpjes mee gemaakt @ Hard Bass, vooraan achteraan, geen probleem. Enige waar ik wel op moest letten, als ik hem horizontaal vast hield, dat ik dan niet met m`n handen op de microfoon kwam, waardoor het geluid dus gedempt werd.
Dit heb ik met iphone opgenomen:
Zo klinkt de galaxy S standaard niet he, met een opname. Hier zit een Voodoo sound tweak mod opquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Da_Ripper het volgende:
godver, verkeerde url geplakt.
En zo snel editten gaat nu ook weer niet
Give me sec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |