Is je kip al leeg?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Menn0- het volgende:
MI is op alle fronten een held: draaien, setjes in elkaar flansen, kaartjes regelen! Wat een held
16% kans. Scheelt toch weer.... uuh 3 biertjesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O die heb ik niet in mijn buddy list.
Maar wel geniaal dat 2 FOK!kers hebben gewonnen. De kans was dan wel vrij groot.
* ReMcOrE dus niet vanuit Haaksbergenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar wie van hier komen der dan allemaal naar Strangerz?
Heb overigens wel gare tijd
je steekt zoveel veren in het kontje van MI, dan moet je kip haast wel een keer leeg zijnquote:
Haha volgens mij heb je de verkeerde voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je steekt zoveel veren in het kontje van MI, dan moet je kip haast wel een keer leeg zijn
nou, volgens mij postte jij net toch echt;quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha volgens mij heb je de verkeerde voor jeik ben heeeel zuinig op m'n veren
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Menn0- het volgende:
MI is op alle fronten een held: draaien, setjes in elkaar flansen, kaartjes regelen! Wat een held
Heb kaartjes gewonnen zie ik net, dus ben er wel bij.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar wie van hier komen der dan allemaal naar Strangerz?
Heb overigens wel gare tijd
Eens in de zoveel tijd moet je even een veer uitdelen! Beter dan elke weekquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, volgens mij postte jij net toch echt;
[..]
Voor die ene zin heb jij gewoon een hele kip leeggeplukt manquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet je even een veer uitdelen! Beter dan elke week
inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor die ene zin heb jij gewoon een hele kip leeggeplukt man
En dan zeggen dat je zuinig bent op je veren:Pquote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef -Menn0- het volgende:
Haha ok ok maar dat van die kaartjes regelen was natuurlijk niet serieus
Dat lijkt me een aparte combo, maar ik ben benieuwdquote:djcoone Coone
Thanks for all the good luck wishes and support for my album everyone! First collaboration is confirmed,.........ZATOX!
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Jazeker! Krullie heeft kaartjes gewonnen!!![]()
![]()
![]()
Gaat een leuk weekend worden denk ik zo, de vrijdagavond inluiden met een sushi-date, daarna Strangerz en dan zaterdag lekker door naar Hard Classics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zeker ook al een metgezel? Mensen zeuren me nu al de oren van het hoofd om mijn introducée te zijn namelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb kaartjes gewonnen zie ik net, dus ben er wel bij.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik mee naar Strangerz
?
Gaat inderdaad echt een dik weekend worden!Jij hebt allaaaaaaaang een berichtje natuurlijk! Check oew meeel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ik zei ook geen date he, gewoon sushi...Waarom? Omdat het lekker isquote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat ik trek heb in een sushi date met een vent
Gefeli! Hier gaan we ook naar Hard Classics.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Jazeker! Krullie heeft kaartjes gewonnen!!![]()
![]()
![]()
Gaat een leuk weekend worden denk ik zo, de vrijdagavond inluiden met een sushi-date, daarna Strangerz en dan zaterdag lekker door naar Hard Classics!
Gaan er nog meer mensen naar Harde klassiekers btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |