Haaksbergen (iets onder Enschede)quote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, dus ook niet hoe lang je moet reizen
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier 1 filmpie van Twisted. Andere staat op m'n site
Tracklist:Was een dik setje remco, het ging helaas pas los vanaf halverwege zentiments maar dat blijf je houden op een dorps feestje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twisted was geslaagd, dik 600 man binnen en een prima sfeerer werd ook echt super gedraaid door iedere act.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Thnx! Leek idd wel alsof de meesten nog met iedereen aan 't socializen waren en nog niet dronken genoeg warenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Was een dik setje remco, het ging helaas pas los vanaf halverwege zentiments maar dat blijf je houden op een dorps feestje denk ik
Twisted was geslaagd, dik 600 man binnen en een prima sfeerer werd ook echt super gedraaid door iedere act.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx! Leek idd wel alsof de meesten nog met iedereen aan 't socializen waren en nog niet dronken genoeg waren
One Blade is best tofquote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Sc0tTy het volgende:
MI dat ziet er verdraait lekker uit alleen die One Blade
One blade isquote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Sc0tTy het volgende:
MI dat ziet er verdraait lekker uit alleen die One Blade
Jij mag geen enkel feestje meer verkiezen boven het klussen als je het klussen al hebt verkozen boven Hard Bass.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
twijfel, twijfel, twijfel; vrijdagavond wel of niet naar Dangerouzmind?
want zaterdag is het waarschijnlijk gewoon weer klussen, dus redelijk op tijd uit bed... maar ook wel weer donders zin in een (hardstyle-)feestje![]()
Dat dus, geen feestjes meer voor ReMcOrEquote:Op maandag 21 februari 2011 13:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij mag geen enkel feestje meer verkiezen boven het klussen als je het klussen al hebt verkozen boven Hard Bass.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij mag geen enkel feestje meer verkiezen boven het klussen als je het klussen al hebt verkozen boven Hard Bass.
the fuck?!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat dus, geen feestjes meer voor ReMcOrE
Ik moet eerst optreden vrijdagquote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik zaterdag weer ga klussen en al twijfel over een feestje op een half uur rijden, lijkt me naar Eindhoven reizen niet echt een optie
http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html en deze lijn is toffer
lees ik wat reacties op PF, kom je dit tegen;quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet eerst optreden vrijdagEn daar ben ik dan pas om 2 uur van weer ofzo, en moet zaterdag ook nog werken, dus geen DM dit keer voor mij, verdomme met zo'n dikke lijn (vooral die dikke neger dan)
quote:Voor de 'audiofielen' onder ons, In de Fabriek (main) is vorige week een JBL constant curve line array systeem geïnstalleerd.
Luister en huiver, tot de 25ste!
Ja godverdomme!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lees ik wat reacties op PF, kom je dit tegen;
[..]![]()
![]()
dat is inderdaad verdomd volle bak het hele weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja godverdomme!
Ik moet zaterdag werken om 8 uur tot 6 uur, dan naar Albergen optreden, dan zuipen na de tijd en zondag carnaval Albergen!
Dat is gewoon een belachelijk slopend weekend
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
One blade isDaarnaast was 't die mashup van one blade & masterblade...
Krullie gratis kaartjes gewonnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Strangerz http://partyflock.nl/party/195748:Strangerz.html
O die heb ik niet in mijn buddy list.quote:
Ze gaven ook 10x2 kaarten wegquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
O die heb ik niet in mijn buddy list.
Maar wel geniaal dat 2 FOK!kers hebben gewonnen. De kans was dan wel vrij groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |