quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
TT klopt niet, ik hoor Katy Perry
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
TT klopt niet, ik hoor Katy Perry
De mijne zijn groterquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.
Immer waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.
Immer waarquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Limburg en Friesland. Allebei buitenland![]()
LL Jij hebt ervaring met schoonmaken he. Wat is beter schoon te houden een glad oppervlak of een oppervlak met reliëf?
Maar hebben ze het ook over het gemiddelde gewicht van de Engelse dames gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Stond laatst een artikel op nu.nl dat de gemiddelde cupmaat in Engeland 34E is en dat ze daar een nieuwe maat hebben moeten introduceren: cup L !
Dat kan toch niet gezond meer zijn. Alle dames rugklachten daar.
Ik zal vanavond je favoriete U2 track draaien. Denk er maar alvast over na welke je wilquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal vanavond je favoriete U2 track draaien. Denk er maar alvast over na welke je wil
als je doelt op aanrechtblad.. glad!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Limburg en Friesland. Allebei buitenland![]()
LL Jij hebt ervaring met schoonmaken he. Wat is beter schoon te houden een glad oppervlak of een oppervlak met reliëf?
Ik krijg nu een gladdequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je doelt op aanrechtblad.. glad!
ik heb ook zo'n belachelijk stom blad
sorry late reactie ik was even stofzuigen
Mmmm, Rattle & Hum. U heeft smaak, mevrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen![]()
Als ik dan moet kiezen dan wordt het Love Rescue Me door de herinneringen
Leg er een oude thee doek op. als het smerig is pleur je die in de was en als hij droog is leg je em weer neer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een gladde![]()
Maar in het kastje onder de wasbak hebben ze een metalen plaat met bobbeltjes. Dat is (werd mij net verteld) als bescherming voor als het gaat lekken en omdat de meeste mensen daar hun schoonmaak spul zetten krijg je geen kringen en het is makkelijk schoon te houden![]()
Dat wordt dus elke keer een kutklus en zal zo min mogelijk gedaan worden. Het wordt dus een ranzig kastje
Jij bent pluspunten aan het scoren deze ochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mmmm, Rattle & Hum. U heeft smaak, mevrouw
Lovelylady's die denken dat ik oude theedoeken hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg er een oude thee doek op. als het smerig is pleur je die in de was en als hij droog is leg je em weer neer?
Ik zie in alles een oplossingpositief denken meis
Ik heb nog wel een paar oudjes voor je hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lovelylady's die denken dat ik oude theedoeken heb![]()
Komt ook wel goed daar niet van maar die man moet niet gaan roepen dat dit makkelijker is in onderhoud als dat gewoon 1 grote leugen is
Boeren zelfs. Ik bedoel klussen op klompen kom op hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar oudjes voor je hoor
Ajoh het zijn mannen, wat weten hun er nou vanlekker laten lullen
Oh hoe kittigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
Ter illustratie, check mijn keukenblad....
[ afbeelding ]
Huis was eerst van twee psycho-therapeuten die helemaal in oosterse sferen zaten, inclusief boeddha beelden en overal wierook en geurkaarsen. De muren waren grijs van alle opgestookte prut die er in was getrokkenquote:
Oh lekker is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huis was eerst van twee psycho-therapeuten die helemaal in oosterse sferen zaten, inclusief boeddha beelden en overal wierook en geurkaarsen. De muren waren grijs van alle opgestookte prut die er in was getrokken
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
GOEDEEEEEEEEEEEEEEEMORGEN!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Heeft ie wel een leuk kamerplantje voor je laten staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lekker is dat![]()
Hier woonde eerst een Iranees die de woning in een coffeeshop had veranderd
Wacht nu maar afquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef Darkestrah het volgende:
Dit klonk wel leuk, tot die zang.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Groot plaatje om te lachen, onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft ie wel een leuk kamerplantje voor je laten staan?
True !quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht nu maar afDit is een bazennummer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oke, ik moet je gelijk geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht nu maar afDit is een bazennummer
Doe ff al die kutplaatjes in een spoiler aubquote:
Hij is grappigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe ff al die kutplaatjes in een spoiler aub
Maar wel in spoiler aubquote:
Nee en al was hij wel grappig, dan kon het alsnog in een spoiler.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee en al was hij wel grappig, dan kon het alsnog in een spoiler.
Mag ik u complimenteren met uw eloquentie, mijn waarde?quote:
Mijn talenknobbel en ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mag ik u complimenteren met uw eloquentie, mijn waarde?
Was goeien keus van mij hequote:
Zeker!quote:
Youtubetomp3converter gebruikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik baal er van dat je sommige nummers op youtube tegenkomt die je vervolgens nergens tegen komt om te downloaden
YouTuberipper.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
ik baal er van dat je sommige nummers op youtube tegenkomt die je vervolgens nergens tegen komt om te downloaden
Converteert die enkel naar 128kbps?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Youtubetomp3converter gebruiken
thnxquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Youtubetomp3converter gebruiken
quote:
Geen idee. Ik ben blond, ben allang blij dat ik het programma kenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Converteert die enkel naar 128kbps?
Het gerucht gaat dat er aan een uploadsysteem wordt gewerkt. Hopelijk zit er wel een limiet op per user, anders staat die 1,5TB van Draakje ZO vol....quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx![]()
![]()
[..]
![]()
Oh en draakje mist nog een hoop essentiële leuke muziek
Ik had er eentje waarbij je kon kiezen uit 3 standen. Volgens mij ook 256. Weet alleen niet meer waar ik die vandaan had, staat namelijk op een oude computer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Converteert die enkel naar 128kbps?
Wel met enige regulering hoop ik? Ik weet in ieder geval dat ik een hoop kutmuziek kan uploaden als ik dat zou willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat er aan een uploadsysteem wordt gewerkt. Hopelijk zit er wel een limiet op per user, anders staat die 1,5TB van Draakje ZO vol....
ja lijkt me welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat er aan een uploadsysteem wordt gewerkt. Hopelijk zit er wel een limiet op per user, anders staat die 1,5TB van Draakje ZO vol....
Alles wordt gecontroleerd voor het draakje in gaatquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wel met enige regulering hoop ik? Ik weet in ieder geval dat ik een hoop kutmuziek kan uploaden als ik dat zou willen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik speel met het idee om vanavond een Ierse thema-uitzending te maken. Alleen maar acts uit Ierland. U2, Cranberries, Snow Patrol, Corrs, Two Door Cinema Club, Enya....
lijkt me logisch .... niet alleen vanwege dubbele nummers maar ook virussen e.dquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wordt gecontroleerd voor het draakje in gaat
Vet, dit weekend ga ik naar Dublin dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik speel met het idee om vanavond een Ierse thema-uitzending te maken. Alleen maar acts uit Ierland. U2, Cranberries, Snow Patrol, Corrs, Two Door Cinema Club, Enya....
Adoreer mijquote:De volgende twee verzoekjes zijn: Chicane, Shpongle
Die mashup met DMXquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
*gaap*
Mogge
even heeerlijk wakker worden
Die Goatracks duren mij wel te lang af en toe... Gisternacht was ook zo een grappenmaker die anoniem twee tracks aanvroeg van respectievelijk 11 en 13 minuten.quote:
Anoniemquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die Goatracks duren mij wel te lang af en toe... Gisternacht was ook zo een grappenmaker die anoniem twee tracks aanvroeg van respectievelijk 11 en 13 minuten.
De klootzakken!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die Goatracks duren mij wel te lang af en toe... Gisternacht was ook zo een grappenmaker die anoniem twee tracks aanvroeg van respectievelijk 11 en 13 minuten.
Cool! Weet niet wat je gaat doen, maar je moet zeker even langs Trinity College, het Book of Kells bekijken en dan door de mooiste bibliotheek ter wereld lopen. 's Avonds stappen in Temple bar en 's ochtends een Full Irish Breakfastquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vet, dit weekend ga ik naar Dublin dus dat komt goed uit.
Ik adoreer je. Voornamelijk vanwege Chicane. Moet het nieuwe album nog altijd gaan kopen.quote:
Met een hele stille intro!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anoniem, ik kom er voor uit dat het volgende nummer 9 minuten duurt
Nee die komt van patjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik adoreer je. Voornamelijk vanwege Chicane. Moet het nieuwe album nog altijd gaan kopen.
Guinness brouwerij stond zeker op de planning. We gaan met zn vijven, dus 's avonds de kroeg in. In ieder geval bedankt voor de tips, ik zal ze proberen te onthouden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool! Weet niet wat je gaat doen, maar je moet zeker even langs Trinity College, het Book of Kells bekijken en dan door de mooiste bibliotheek ter wereld lopen. 's Avonds stappen in Temple bar en 's ochtends een Full Irish BreakfastGuinness brouwerij is ook stoer.
quote:
Nou vooruit dan. Dan adoreer ik Huppel vanwege Love Rescue Me en Patje (iets minderquote:
Okquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
*kijkt op rooster*
Misschien na het Ierse uurtje van Rob een uurtje trance van Patje?
Dank uquote:
waar is de kraan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
What's wrong with this picture?
[ afbeelding ]
Mijn eerste gedachtequote:
Juist!!quote:
Kans is klein dat er een patatpan in mijn keuken komt ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
Er staat nog geen frituurpan aangesloten.
Ja verstopt onder het aanrechtbladquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef robdriessen het volgende:
Zit er eigenlijk wel een tappunt/waterleiding ergens? Daar links zie ik wel gas, maar geen water.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is klein dat er een patatpan in mijn keuken komt ook
Ik kan me ook niet herinneren dat ik je uitgenodigd hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit bij je eten.
Klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik je uitgenodigd heb
Omdat jij zo live gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
Joh, waarom doet niemand verzoekjes?
yesquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij zo live gaat.
Toch?
En dan pakt ie deze? Mijn god raar volk luistert er 's nachtsquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb Draakje gisteren aangepast: als niemand wat aanvraagt dan speelt hij automatisch de meest aangevraagde nummers random.
Elk nummer heeft bij invoer 70 puntenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan pakt ie deze? Mijn god raar volk luistert er 's nachts
Even uit nieuwsgierigheid: wat voor plannen had je mbt een uploadsysteem? Voorwaarden, regels, etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elk nummer heeft bij invoer 70 punten
Bij aanvragen krijgt hij +2
Bij spelen krijgt hij -0.5
Dit nummer heeft er nu 87
Hoe meer punten hoe vaker hij langs komt.
haha, baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elk nummer heeft bij invoer 70 punten
Bij aanvragen krijgt hij +2
Bij spelen krijgt hij -0.5
Dit nummer heeft er nu 87
Hoe meer punten hoe vaker hij langs komt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Uploadsysteem:
Prioriteit: allerlaagst (er staan bijna 27.000 nummers in (!)
Regels: geen
Alles wordt voor het plaatsen in de machine gecontroleerd.
Richtlijnen: Geen extremen (terror/speedcore bijvoorbeeld of underground hiphop of death/trashmetal), 256kbps of hoger, geen al te lange nummers, alleen goede kwaliteit (dus geen youtube ripjes)
Dat is het nadeel als je zelf meer buiten de top 40 luistert (net als ik). Maar ik wil het niet te specifiek maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mis echt een hoop muziek
Heh. Wat zijn dan de hoogste prioriteiten op dit moment?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Uploadsysteem:
Prioriteit: allerlaagst (er staan bijna 27.000 nummers in (!)
Regels: geen
Alles wordt voor het plaatsen in de machine gecontroleerd.
Richtlijnen: Geen extremen (terror/speedcore bijvoorbeeld of underground hiphop of death/trashmetal), 256kbps of hoger, geen al te lange nummers, alleen goede kwaliteit (dus geen youtube ripjes)
Draakje perfectioneren (vannacht speelde hij bijvoorbeeld niet en kon ik mijn bed uit omdat een script verkeerd stond), de site verbeteren, daarna de site, als het kan, op -datdus- zijn nieuwe bazendesign aanpassen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heh. Wat zijn dan de hoogste prioriteiten op dit moment?
Van de buurvrouwquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef robdriessen het volgende:
Lieve kantooradmins, IE7 en Fokforum houden niet van elkaar. Laat mij in godsnaam FF of Chrome installeren.
No love,
Rob.
Firefoxportablequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef robdriessen het volgende:
Lieve kantooradmins, IE7 en Fokforum houden niet van elkaar. Laat mij in godsnaam FF of Chrome installeren.
No love,
Rob.
Nu heb ik thuis een U3 stickje, maar volgens mij maak ik geen vrienden hier als ik dat soort streken uit ga halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Firefoxportable
Er is overigens ook Chrome Portable. Opera wil je niet, omdat je ook nog ram over wil houden voor je kantoorsoftware.
Fletse kleuren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
FF is een-browser
Chrome geeft fletse kleuren
Opera is een heldenbrowser
IE8 is het tofste, maar ook het brakste
Als ik Opera en Chrome naast elkaar open dan ziet Chrome er fletsig uit, de inhoud die hij rendert dus he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Fletse kleuren?Koop een beeldscherm! Verder is het inderdaad de brakheid die IE8 nekt. Opera heb ik tijdenlang gebruikt, maar was ik vrij snel vanaf toen Chrome uitkwam. Wát een snelheid!
Thuis prepareren met eventueel proxy-instellingen en een IE7-skin. Titlebar aanpassen wil ook werken. Als de sysadmins erachterkomen weten ze in ieder geval dat er vraag is naar wat fatsoenlijkers dan IE7.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu heb ik thuis een U3 stickje, maar volgens mij maak ik geen vrienden hier als ik dat soort streken uit ga halen
Daar wil ik een screenshot van zien voor ik het misschien geloofquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik Opera en Chrome naast elkaar open dan ziet Chrome er fletsig uit, de inhoud die hij rendert dus he.
Heb ik gemaakt maar als je het in photoshop vergelijkt is ff0000 ook gewoon ff0000. Je moet ze dus beiden installeren en naast elkaar zetten, dan zie je het. Beiden nieuwste versie. Opera 11 is sowieso 100x beter dan 9 en 10.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar wil ik een screenshot van zien voor ik het misschien geloof
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Thuis prepareren met eventueel proxy-instellingen en een IE7-skin. Titlebar aanpassen wil ook werken. Als de sysadmins erachterkomen weten ze in ieder geval dat er vraag is naar wat fatsoenlijkers dan IE7.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar wil ik een screenshot van zien voor ik het misschien geloof
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kreeg ik toch even een stijfje van mezelf!
quote:
quote:
quote:
Ik heb geen loopjes hier + dit nummer is er niet geschikt voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
hihi, introcrash, ik ben dus niet de enige die dat kan
Dit nummer hééft geen intro. Daarnaast loop ik lang niet alles hoor, eingelijk alleen als ik iemand aan de lijn heb die langer doorwauwelt dan ik eigenlijk wilde, of als ik het echt verkeerd ingeschat heb...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen loopjes hier + dit nummer is er niet geschikt voor
Ben je blij me te zien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit mij in het vensterraam onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen....
(c) Godfried Bomans
Ik heb een briljant idee voor een nieuwe jingle voor jou, als het lukt maak ik hem vandaag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast vanavond naar mij luisteren hè
Ik ken geen faalangst. Failure is always an optionquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dit nummer hééft geen intro. Daarnaast loop ik lang niet alles hoor, eingelijk alleen als ik iemand aan de lijn heb die langer doorwauwelt dan ik eigenlijk wilde, of als ik het echt verkeerd ingeschat heb...
Faal is mijn tweede voornaam. Werner Faal Hawkequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken geen faalangst. Failure is always an option
Laat popje maar luisteren, een paar namen: Paul Oakenfold, Opus III, Three Drives on a Vinylquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een briljant idee voor een nieuwe jingle voor jou, als het lukt maak ik hem vandaag.
En van 20:30-21:30 kijk ik Wie is de mol.
En snooker komt.
En darts.
Weinig kans dat ik luister.
Niet bij telefoons lijkt me? Ik heb alles uit gezet wat kon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
PS. je kunt in skype het overgaan-geluid uitzetten!
Neen. Die is nog niet verkozen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben we nou al een nieuwe monsterhit?
22 minuten slechts, maar ik kan ook de radioversie pakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Autobahn, dan ben je de helft van je uur alweer voorbij
Dat zeg ik, dan is de helft van je uur alweer voorbij! (quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
22 minuten slechts, maar ik kan ook de radioversie pakken
Merelquote:
Há, schoonheid! Hoeist met uwen echtgenoot?quote:
Aww wat een dotjequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Patje![]()
[..]
Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
We hebben een beetje problemen, hij gaat vreemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Há, schoonheid! Hoeist met uwen echtgenoot?
Je hoort deze waarschijnlijk binnen 10 seconden op zenderquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
[ link | afbeelding ] Kutnummer slotje!
en dat noem je "een beetje problemen"? Als hij het niet bij jou alleen kan houden is hij je niet waard. Dumpen. Klaar. Kans verspeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We hebben een beetje problemen, hij gaat vreemd
Dat is geen probleem. Integendeel, dat schept mogelijkheden. Kom straks maar even langs in het huis van de Haak, dan leg ik álles uit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We hebben een beetje problemen, hij gaat vreemd
Ja, maar meisje is wel een lief meisjequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dat noem je "een beetje problemen"? Als hij het niet bij jou alleen kan houden is hij je niet waard. Dumpen. Klaar. Kans verspeeld.
Trouw webhawk.
Webhawk zou haar opsluiten denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dat noem je "een beetje problemen"? Als hij het niet bij jou alleen kan houden is hij je niet waard. Dumpen. Klaar. Kans verspeeld.
Trouw webhawk.
Oh, nee dan is het niet erg, dan mag je vreemd gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar meisje is wel een lief meisje
Huis van de Haak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Integendeel, dat schept mogelijkheden. Kom straks maar even langs in het huis van de Haak, dan leg ik álles uit!
Opsluiten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Webhawk zou haar opsluiten denk ik.
Hawk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Huis van de Haak?
[..]
Opsluiten?
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, nee dan is het niet erg, dan mag je vreemd gaan
Daar ben ik stiekem ook wel bang voor en dan met zo'n maniakale lach als hij haar komt voerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Webhawk zou haar opsluiten denk ik.
Wees niet bang, die tralies voor het kelderraam zijn slechts ter decoratie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Huis van de Haak?
[..]
Opsluiten?
Voerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem ook wel bang voor en dan met zo'n maniakale lach als hij haar komt voeren
Stiekem zijn ze van suiker en kan ik ze opeten en daardoor ontsnappen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wees niet bang, die tralies voor het kelderraam zijn slechts ter decoratie!
Dan heb jij mijn "voer"... nog niet geproefd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voeren
Dat gaat m niet worden.
Weet niet of ik hier enthousiast van moet wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn "voer"... nog niet geproefd...
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
The ability of the human eye to read alphanumeric information
Dit gaat in mijn Sig.
viez - ze - fred - diejjjquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe sprak je dat uit koel? FrieseFreddy?
er zat een R na de eerste letter!quote:
Het is vooral ook tegen jou jaquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
er zat een R na de eerste letter!
Ik snap het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het is vooral ook tegen jou ja
www.webhawk.nl/onzinradio/friezefreddy.mp3quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]zo heb ik het niet uitgesproken
Het betekend dat je iets kan lezen terwijl er letters door elkaar staan...quote:
quote:
Oh dat, ik kende het woord nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het betekend dat je iets kan lezen terwijl er letters door elkaar staan...
Dat je ogen er meteen zelf een woord van maken zegmaar
Ik welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
(oké omdat koelkast het zei, eigenlijk ben ik geen gramarnazi)
Het is geen spelfout, het is grammaticale bullshit wat jij daar uithaalt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Spelfouten maken doe ik voor jullie, om jullie geest scherp te houden!
ik verdien eer in plaats van schaamte
Laat eht lekker staan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik welIk zie dat soort dingen als een groot gezwel op mijn monitor roodomrand bubbelen. Dan MOET het verbeterd worden.
taal is er voor Communicatie, dat jij meteen weet wat er wel moet staan betekenddddddd dus dat jij hebt begrepen wat ik zei..quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is geen spelfout, het is grammaticale bullshit wat jij daar uithaalt.
Je eigen taal niet foutloos kunnen spellen betekent dat je onderontwikkeld bent. Nederlands is echt zo makkelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
taal is er voor Communicatie, dat jij meteen weet wat er wel moet staan betekenddddddd dus dat jij hebt begrepen wat ik zei..
Daar is taal toch voor, elkaar begrijpen?
Het zijn simpele regeltjes ja, toch vind ik Engels makkelijker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je eigen taal niet foutloos kunnen spellen betekent dat je onderontwikkeld bent. Nederlands is echt zo makkelijk.
vandaar dat iedereen zegt dat nederlands de moeilijkste grammatica heeft van alle talen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je eigen taal niet foutloos kunnen spellen betekent dat je onderontwikkeld bent. Nederlands is echt zo makkelijk.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het zijn simpele regeltjes ja, toch vind ik Engels makkelijker.
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef 92Merel het volgende:
Grammatica en spelling moet correct zijn, je woont in Nederland, dan spreek je Nederlands en niet de verbaggerde vorm.
In mijn schooltijd kreeg je "struikelblokken" boekjes. En volledige zinnen schrijven he! De enige die het niet konden waren de dyslectische klasgenoten en die waren er amper. Het is gewoon gemakzucht, niet meer een beetje nadenken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vandaar dat iedereen zegt dat nederlands de moeilijkste grammatica heeft van alle talen...
Mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef 92Merel het volgende:
Grammatica en spelling moet correct zijn, je woont in Nederland, dan spreek je Nederlands en niet de verbaggerde vorm.
ohjah, want dat moet je uitschrijven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:17 schreef 92Merel het volgende:
Freddy, hoe wil je dat dan later gaan doen?
'Hier spreek uw gezagvoerder, we heppen wat problemen onderweg gehat, maar zijn nu aan het landen'
Top. Nog meer opmerkingen her en der op FOK! om een mens dr eigen goed te laten voelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Here is joe captain spreking we gonna landt in ennie seconds now, pretty please doe your seatbelt vastquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ohjah, want dat moet je uitschrijven?
tevens, zal ik niet in Nederland gaan werken...
Prob Amerika of Australie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Here is joe captain spreking we gonna landt in ennie seconds now, pretty please doe your seatbelt vast
Jij bent goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top. Nog meer opmerkingen her en der op FOK! om een mens dr eigen goed te laten voelen?
Nederlandse piloten die een poging doen tot engels. Altijd tragischquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Here is joe captain spreking we gonna landt in ennie seconds now, pretty please doe your seatbelt vast
Ik maakt anders ook geneog vauten hoorquote:
Zoals Peter R de Vriesquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet van die simpelequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maakt anders ook geneog vauten hoor
Ja, wij Nederlanders hebben een bazen accentquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yes we have bossaccentquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, wij Nederlanders hebben een bazen accent
Klopt ja, vorig jaar in 6VWO, klasgenoot van me is dyslectisch, maar had wel het hoogste cijfer op zn examen voor Nederlands, van de 100 leerlingen die het examen deden op mijn school.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ook mensen met dyslexie kun je de grammatica prima aanleren hoor.. het duurt alleen wat langer
Ik ken genoeg mensen met dyslexie die gewoon weigeren, dan ben je in mijn ogen gewoon lui.. maar kom dan niet vragen of ik wil helpen met een sollicitatiebriefquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja, vorig jaar in 6VWO, klasgenoot van me is dyslectisch, maar had wel het hoogste cijfer op zn examen voor Nederlands.
Mijn ex voor R. had dyslexie. Kwamen ze pas in zijn examenklas achter. Zijn ouders hebben toen besloten om voortaan al zijn post voor hem te lezen en belangrijke brieven voor hem te schrijven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ook mensen met dyslexie kun je de grammatica prima aanleren hoor.. het duurt alleen wat langer
Een foutje maken is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik ben dan wel redactie frontpage, maar zelfs ik maak fouten/zie fouten wel eens over het hoofd
zoiets heet menselijk![]()
Verrek, was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik ben dan wel redactie frontpage, maar zelfs ik maak fouten/zie fouten wel eens over het hoofd
1 keer kan best, 2 keer wordt vervelend en bij de derde keer zou je het nou toch wel moeten wetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een foutje maken is niks mis mee.
Ik erger me meer aan mensen die steevast ik wordt typen of het verschil tussen zij en zei niet weten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verrek, was me niet eens opgevallen![]()
Ik ook
Natuurlijk, iedereen maakt fouten, een keertje is ook niet erg, maar standaard kan gewoon niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Hooiquote:
Ik vind "me boek" nog veel erger, dat is gewoon dom. Doe dan "mn boek", er mist wel een leesteken maar het is minder fout (en de letters zitten nog dichter bij elkaar ook!)quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een foutje maken is niks mis mee.
Ik erger me meer aan mensen die steevast ik wordt typen of het verschil tussen zij en zei niet weten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo goed kennen we elkaar dus op die FP
De laatste tijd niet, ik ben reviewer. Ik moet het nodig weer eens oppakken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe jij wel eens wat posten dan?
ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De laatste tijd niet, ik ben reviewer. Ik moet het nodig weer eens oppakken.
zeg het dan ook ipv te zwijgen. Ik ben geen talenwonder hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan mij ook ergeren aan mensen die overal een apostrof tussen zetten![]()
zoals: genre's
Viro...
http://frontpage.fok.nl/review/372073/1/1/50/cd-falco-the-spirit-never-dies.htmlquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
i
[..]
ahoke ik ben de meest nutteloze FP-er ooit
![]()
Ik mag lekker feedberichten postenwant dat gaat zo makkelijk tussen door
Mensen die dat doen zijn inderdaad pauper's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan mij ook ergeren aan mensen die overal een apostrof tussen zetten![]()
zoals: genre's
Viro...
Zozoquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle chemische cosmetica is![]()
Wij hebben enkel natuurlijke in huis
Sommige welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lipstick smaakt ook niet lekker
Jaquote:
Doe is liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mensen die dat doen zijn inderdaad pauper's.
Er bestaat natuurlijke nagellakquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zozo
Maar ik vind nagellak leuk
En mensen die het verschil tussen "eens" en "is" niet kennen "want je spreekt het hetzelfde uit"quote:
Die leestekens doe ik expres zelden tot nooit. Ik vind mn, dr, zn enz gewoon snellerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind "me boek" nog veel erger, dat is gewoon dom. Doe dan "mn boek", er mist wel een leesteken maar het is minder fout (en de letters zitten nog dichter bij elkaar ook!)
Ik zou het echt niet weten.. maar goed, zoveel deo enzo gebruik ik allemaal niet, was alleen mn handen bizar vaak met zeepquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijke nagellak![]()
Je wil niet weten wat je allemaal in je lichaam krijgt met cosmetica (waaronder ook deo, doucheschuim, zeep etc.). Ik pas.
dat heet gemak, ik zeg ook altijd kennen ipv kunnen enzeauquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En mensen die het verschil tussen "eens" en "is" niet kennen "want je spreekt het hetzelfde uit"
Mn laatste meisje had daar wel een handje van. Maar die smaakte sowieso lekker.quote:
gvd wou net ninja edit doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En mensen die het verschil tussen "eens" en "is" niet kennen "want je spreekt het hetzelfde uit"
Ik spreek het niet hetzelfde uit hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |