quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
TT klopt niet, ik hoor Katy Perry
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
TT klopt niet, ik hoor Katy Perry
De mijne zijn groterquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.
Immer waarquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar Katy Perry heeft twee grote pluspunten.
Immer waarquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Limburg en Friesland. Allebei buitenland![]()
LL Jij hebt ervaring met schoonmaken he. Wat is beter schoon te houden een glad oppervlak of een oppervlak met reliëf?
Maar hebben ze het ook over het gemiddelde gewicht van de Engelse dames gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:44 schreef robdriessen het volgende:
Stond laatst een artikel op nu.nl dat de gemiddelde cupmaat in Engeland 34E is en dat ze daar een nieuwe maat hebben moeten introduceren: cup L !
Dat kan toch niet gezond meer zijn. Alle dames rugklachten daar.
Ik zal vanavond je favoriete U2 track draaien. Denk er maar alvast over na welke je wilquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal vanavond je favoriete U2 track draaien. Denk er maar alvast over na welke je wil
als je doelt op aanrechtblad.. glad!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Limburg en Friesland. Allebei buitenland![]()
LL Jij hebt ervaring met schoonmaken he. Wat is beter schoon te houden een glad oppervlak of een oppervlak met reliëf?
Ik krijg nu een gladdequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je doelt op aanrechtblad.. glad!
ik heb ook zo'n belachelijk stom blad
sorry late reactie ik was even stofzuigen
Mmmm, Rattle & Hum. U heeft smaak, mevrouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen![]()
Als ik dan moet kiezen dan wordt het Love Rescue Me door de herinneringen
Leg er een oude thee doek op. als het smerig is pleur je die in de was en als hij droog is leg je em weer neer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een gladde![]()
Maar in het kastje onder de wasbak hebben ze een metalen plaat met bobbeltjes. Dat is (werd mij net verteld) als bescherming voor als het gaat lekken en omdat de meeste mensen daar hun schoonmaak spul zetten krijg je geen kringen en het is makkelijk schoon te houden![]()
Dat wordt dus elke keer een kutklus en zal zo min mogelijk gedaan worden. Het wordt dus een ranzig kastje
Jij bent pluspunten aan het scoren deze ochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mmmm, Rattle & Hum. U heeft smaak, mevrouw
Lovelylady's die denken dat ik oude theedoeken hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg er een oude thee doek op. als het smerig is pleur je die in de was en als hij droog is leg je em weer neer?
Ik zie in alles een oplossingpositief denken meis
Ik heb nog wel een paar oudjes voor je hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lovelylady's die denken dat ik oude theedoeken heb![]()
Komt ook wel goed daar niet van maar die man moet niet gaan roepen dat dit makkelijker is in onderhoud als dat gewoon 1 grote leugen is
Boeren zelfs. Ik bedoel klussen op klompen kom op hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar oudjes voor je hoor
Ajoh het zijn mannen, wat weten hun er nou vanlekker laten lullen
Oh hoe kittigquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
Ter illustratie, check mijn keukenblad....
[ afbeelding ]
Huis was eerst van twee psycho-therapeuten die helemaal in oosterse sferen zaten, inclusief boeddha beelden en overal wierook en geurkaarsen. De muren waren grijs van alle opgestookte prut die er in was getrokkenquote:
Oh lekker is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huis was eerst van twee psycho-therapeuten die helemaal in oosterse sferen zaten, inclusief boeddha beelden en overal wierook en geurkaarsen. De muren waren grijs van alle opgestookte prut die er in was getrokken
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
GOEDEEEEEEEEEEEEEEEMORGEN!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Heeft ie wel een leuk kamerplantje voor je laten staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lekker is dat![]()
Hier woonde eerst een Iranees die de woning in een coffeeshop had veranderd
Wacht nu maar afquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef Darkestrah het volgende:
Dit klonk wel leuk, tot die zang.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Groot plaatje om te lachen, onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft ie wel een leuk kamerplantje voor je laten staan?
True !quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht nu maar afDit is een bazennummer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oke, ik moet je gelijk geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wacht nu maar afDit is een bazennummer
Doe ff al die kutplaatjes in een spoiler aubquote:
Hij is grappigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe ff al die kutplaatjes in een spoiler aub
Maar wel in spoiler aubquote:
Nee en al was hij wel grappig, dan kon het alsnog in een spoiler.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee en al was hij wel grappig, dan kon het alsnog in een spoiler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |