Ze heeft zeker te vaak Inception gekekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggen
Mietje, durf je niet eens persoonlijk iets te doen?quote:
Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft zeker te vaak Inception gekeken
A .rar in a .rar in a .rar Compression, the new movie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft zeker te vaak Inception gekeken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn droom, daar heb je helemaal niks over te zeggen
quote:
Nee, je weet toch dat ik doodsbang voor je ben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mietje, durf je niet eens persoonlijk iets te doen?
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch dat ik doodsbang voor je ben.
Vond dit wel een goede oplossing
Het is niet eerlijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)
Vroegâh kon ik altijd Lucide dromenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensch, 90% van de tijd heb ik er niet eens wat over te zeggen waar ik over droom. (de andere 10% is lucide, daar heb ik wel wat over te zeggen... we laten in het midden in welk gedeelte de orgie plaats vindt..)
Dan toch liever naar Team Kapsalon ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Ghehe, een Italiaanse kapper heet Luigi Magnifico, klinkt als een foute goochelaar
Keep thinking thatquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De macht, de macht, moehwahahaha!
Tron, in Tron, in Tronquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A .rar in a .rar in a .rar Compression, the new movie!
De volgende keer dat ik een orgie heb, krijg je een uitnodigingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk!In jouw dromen doe ik leuke dingen en in die van mezelf wordt met een heel ander bijltje gehakt (
)
Als je 'm droomt dan he...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een orgie heb, krijg je een uitnodiging
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je 'm droomt dan he...
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, ik werd met **-**-**-***** overstroomd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je 'm droomt dan he...
Orgie he, niet een gang-bang.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, ik werd met **-**-**-***** overstroomd.
Daar is het een droom voor he, dan kan datquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Orgie he, niet een gang-bang.
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is het een droom voor he, dan kan dat
En zou trouwens niet weten waarom dat niet in een orgie zou moeten kunnen
Een spermaputje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.
Staat dat in de Orgie Code of cumduct?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat er bij een orgie niet 1 persoon als cumbucket dient.
Briljant!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een spermaputje!
Zo werd ik nog wel eens genoemd door een neukertje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Een spermaputje!
Zo werd ik nog wel eens genoemd door een neukertje
Nee, maar als er maar 1 cumbucket is, waar alle cum terecht komt, wordt het automatisch een gang-bangquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Staat dat in de Orgie Code of cumduct?
Zou er nog beter uitzien als ik ook een kraan had!quote:
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?quote:
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou er nog beter uitzien als ik ook een kraan had!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?
Toch niet verkeerdquote:
Ik zeik niet. Is beter dan wat er zat sowieso.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Jezus hup, niet zo zeiken over die keuken! Je hebt die van mij gezien?
Nee mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet maar ik vind beuken gewoon niet mooi. Dat mag toch?
Loodgieter komt straks, hoop ik, denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Zijn ze die gewoon vergeten?
Voor de kraan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Loodgieter komt straks, hoop ik, denk ik.
Maar die kan ik verven zonder gezeik met de woningbouw te krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Volgens mij zijn alle meubels die ik hier voor je heb staan ook beuken
Nee hij komt het balkon in de verf zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |