smakelijk toekquote:
lunch ze wokquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ho stil wacht stop![]()
nu eerst lunchen
trevquote:
solquote:
Ik moet dat ook zo doen.. rilquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar even boodschapjes doen
Fijn he al dat afschuivenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
Ikke doe dat tegen de avond welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet dat ook zo doen.. rilril
goedemiddag flesquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, gaan we weer. Iemand bestelt een zooi iPads voor op een beurs volgende week, en IT mag ze gaan installeren en ze willen er Powerpoints op gaan draaien.
Nou, jammerdepammer poepchinees
1. wij weten niks van iPads
2. Powerpoint heeft Office nodig en dus licenties
3. wij zijn niet van tevoren betrokken geweest bij de besluitvorming (want met een XP Tablet had alles veel makkelijker en met bestaande licenties gekund)
Dus ja. Sterf maar
toekquote:
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke doe dat tegen de avond wel
Dan moet je haast zo wel gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg om 15.15 bezoek van de begeleiding, en dan wil ik echt wel al het eten voor vanavond en eventueel morgen in huis hebben.
Om 14.00 uur gaan is nog wel tijd zat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |