Je kip was eerder dan het eiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik voor elke toffe bandnaam die ik bedacht heb een band zou oprichten had ik nu nog steeds niet in een band gespeeld.
Nee dat kost best wel veel tijd om goed te leren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef Cynic het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het flamenco tremolo picking (geen idee hoe het echt heet) een beetje beheersen?
Zoals in het intro van dit liedje bijvoorbeeld:
Ik snap helemaal niet hoe dat werkt, is ook zo'n andere techniek dan je als doorsnee rockgitarist kent en gebruikt....
Ze zien me aankomen bij het (of een) conservatoriumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee dat kost best wel veel tijd om goed te leren.
Alle vingers gebruiken om een lopende roffel aan geluid te maken best lastig.
Maar vraag het aan Paco die weet wel hoe je dat moet aanpakken![]()
"He later founded the world's first university course on flamenco guitar, at the Rotterdam conservatory of music."
waarom niet? het doel van een conservatorium is toch mensen leren hoe ze een instrument moeten bespelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen bij het (of een) conservatorium
Zoiets is nog wel een optie inderdaad. Als ik hier naar de locale muziekschool/scholen ga voor klassieke- of flamencoles dan krijg je volgens mij gewoon les van zo'n figuur die normaal elektrisch les geeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
waarom niet? het doel van een conservatorium is toch mensen leren hoe ze een instrument moeten bespelen.
*Maar wat je kan doen is een (gevorderde) student aan die flamingo afdeling vragen of hij je een paar lessen wil geven.
Ja of als hoofdvak piano heeft gedaan en zelf ook een paar lessen gitaar heeft gevolgd....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zoiets is nog wel een optie inderdaad. Als ik hier naar de locale muziekschool/scholen ga voor klassieke- of flamencoles dan krijg je volgens mij gewoon les van zo'n figuur die normaal elektrisch les geeft.
Lijkt me dat dat gewoon is:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef Cynic het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die het flamenco tremolo picking (geen idee hoe het echt heet) een beetje beheersen?
Zoals in het intro van dit liedje bijvoorbeeld:
Ik snap helemaal niet hoe dat werkt, is ook zo'n andere techniek dan je als doorsnee rockgitarist kent en gebruikt....
KWIJLDING. Geen geldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Xylon het volgende:
Nou, aangezien ik een buizenversterker verkoop en in dit topic allemaal gitaar-enthousiastelingen zitten, plaats ik de link naar m'n V&A topic maar even hier.
[TK] Randall RG50TC (buizen combo versterker voor gitaar)
Misschien dat ik er hier nog iemand blij mee kan maken.
Nee, reken maar niet op mij. Ik ben de rest van dit jaar geldloosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Xylon het volgende:
[..]
Verwacht je binnenkort wel weer geld te hebben?
dude het is 22 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ook leuk, ga je rond 18:00 uur even liggen/slapen omdat je zit te snotteren (even liggen helpt vaak (bij mij), word je om 22:00 uur wakker...![]()
Ik ga niet meer slapen vannacht...
quote:
how sadquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kwam pas iets tegen daar had iemand zo-ie-zo geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |