quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
zo vanavond eens niet gewerkt maar lekker uit eten geweest in Basel met ex-collega's
en dat vindt je leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
Nog 2 dagen dan is het weekend, naar de Ikea
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind jaquote:
Bossquote:
Hoiquote:
Wat er in de rest van de wereld, en op tv gebeurd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis niks, want ik kijk bijna 24/7
Mijn huis staat ook vol met Ikea zooi hier, maar om nou te zeggen goh we gaan ff fijn naar ikeaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind ja
Ow nou ik werk gewoon, ga sporten, en ik heb seks, tussendoor klus ik ook nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat er in de rest van de wereld, en op tv gebeurd!
Wat voor keuken wil je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind ja
Nee, maar ik heb de tijd en geen kinderen dus dan is het te doen, ook maar max 2 x per jaar hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn huis staat ook vol met Ikea zooi hier, maar om nou te zeggen goh we gaan ff fijn naar ikea
ikeaukenquote:
En zweedse balletjes eten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de tijd en geen kinderen dus dan is het te doen, ook maar max 2 x per jaar hoor
Ja dat weet ik dus nog nietquote:
Die vind ik niet lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
*Sluit de zojuist ingetrapte open deur.*
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet
Wel dat hij in U vorm moet, maar daar komt ook wasmachine enzulks dus vandaar dat ik even ga kijken, weet ik wat ik moet sparen
hij was wel erg makkelijk iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
*Sluit de zojuist ingetrapte open deur.*
die zijn ook goor bij de ikea. Tenzij je ze zelf koopt en in de oven doet, dan zijn ze lekkerquote:
bij de ikea koop je ze neem ik aan toch ook zelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn ook goor bij de ikea. Tenzij je ze zelf koopt en in de oven doet, dan zijn ze lekker
Kookeilandquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie ben je al in de nieuwe woonwinkel geweest? Soort van Ikea, maar daar hebben ze wel een lekker restaurant? Woon XL ofzo
je hebt toch een restaurant in de ikea? Daar zij ze goorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
bij de ikea koop je ze neem ik aan toch ook zelf
vast op de woonboulevardquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Kookeiland
Maar dat past niet en geen rood
laat maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch een restaurant in de ikea? Daar zij ze goor
quote:
en gaat dat lukken ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik ben ook aan het kijken naar een stel blonde dozen die een taart gaan koken
OMG ik zou gek wordenquote:
Een taart .... koken... .. .?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik ben ook aan het kijken naar een stel blonde dozen die een taart gaan koken
koop mijn huis, heb je een cremekleurige U-vormige keuken erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ik zou gek worden
Dat kleed ook ervoorDie koelkast is wel mooi
Neuh ik denk creme kleur ofzo
RVS is pritty.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ik zou gek worden
Dat kleed ook ervoorDie koelkast is wel mooi
Neuh ik denk creme kleur ofzo
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze gaan zo een kwarktaart in de koelkast bakken geloof ik
In de koelkast .., bakken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze gaan zo een kwarktaart in de koelkast bakken geloof ik
das makkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
Ik ga zondag een taart maken, en die hoef ik niet te bakken
Gewoon 2 bodems, meuk ertussen en hop in de koelkast
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
Bavaroeaase?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
Nee, met slagroom en chocolade iets, was zo'n pak bij de Aldi, nou ja voor de kids meegenomenquote:
ik houd wijs mijn mondquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
Ik ben duidelijk geen blonde doos, ik zeg het wel goed
Chocolade?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, met slagroom en chocolade iets, was zo'n pak bij de Aldi, nou ja voor de kids meegenomen
Dat doe je dus niet anders zou je dit niet zeggenquote:
Lekker hequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Chocolade?![]()
Ik had al eerder gezegd dat ik op het gebied van chocola net een wijf ben hè?
Die wil ik ook wel maken, maar ik ben aan de lijn en appeltaart zelf bakken isquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef crv het volgende:
ik krijg ineens trek in hollandse appeltaart![]()
m aar ik praat niet tijdens het tiepenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe je dus niet anders zou je dit niet zeggen
[..]
Lekker he
tot de volgende keer bosquote:
Dat zeg jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
m aar ik praat niet tijdens het tiepen
nee dat tiep ik.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
Ik zit hoogstens als een halve zool te hinniken.
Ik ook niet, sterker nog nooit dus niet piepenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat tiep ik.
heb niemand om mee te praten
praten jouw kids niet danquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, sterker nog nooit dus niet piepen
voor de rest van de tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
Alle
[..]
Alleen als ze toestemming hebben.
Die slapen nuquote:
jij wintquote:
quote:
Dat komt omdat ongelijk een bult is, en wij hebben er tweequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hebben veel te vaak gelijk.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hebben willen veel te vaak gelijk.
Zie je wel, heb je weer gelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat ongelijk een bult is, en wij hebben er twee
Jij bent echt een neanderthaler, met je vrouwonvriendelijke grappenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat ongelijk een bult is, en wij hebben er twee
Best scherp om deze tijd en heb niet eens wijn opquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent echt een neanderthaler, met je vrouwonvriendelijke grappen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik moet er weer vroeg uit![]()
Dus ik ga nu lekker slapen (hoop ik)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Trusten dame en heer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
welterusten en goed plan, ik gaat ook
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
ik probeer te herkennen wat het isquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ik heb trek in:
[ afbeelding ]
Wrap met sla, kip, en mosterdhoningsausquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer te herkennen wat het is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
En nu heb ik zin in lahmachun. Met döner.
Owwww vandaar dat ik het niet kenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wrap met sla, kip, en mosterdhoningsausVan de mac
Donerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
En nu heb ik zin in lahmachun. Met döner.
ik heb het vrijdag voor het eerst op.... en nu zit die smaak heel de tijd in me mondquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww vandaar dat ik het niet ken
de Mac en ik in een zin is een onmogelijke combinatie, ik weiger het gewoon...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het vrijdag voor het eerst op.... en nu zit die smaak heel de tijd in me mond
BK is inderdaad beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Mac en ik in een zin is een onmogelijke combinatie, ik weiger het gewoon...
Nope.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook wraps? Met Moster honing saus
Dat is het allerlekkersst.quote:
Dat mensen dat kunnen volhouden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk zou ik moeten slapen
wekker weer om 5:30
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
de mijne een kwartier laterquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
ik kan het eigenlijk ook niet, ik kom mezelf vaak tegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie dat kunnen
Met 6 uur slaap ben ik al brak
Vrijdag mag ik weer. Moet nog iets schrijven, maar heb wel al een idee.quote:
Ik nu ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan het eigenlijk ook niet, ik kom mezelf vaak tegen
maar ik kan mezelf maar niet ertoe zetten vroeg te gaan slapen
is dat leuk, SS?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nu ook niet
Maar morgen ben ik vrij, dus kan ik wat later gaan slapen...
Door secret story ga ik het d ekomende tijd erg moeilijk hebben
Het Erik
Als de wekker over ruim vijf uur gaat, is dat inderdaad wel laat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
ik zeg het maar weer
MORGENAVOND op tijd slapen
nu alweer te laat
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
ik zeg het maar weer
MORGENAVOND op tijd slapen
nu alweer te laat
Het?! Ben geen dingquote:
ik ga weer lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag mag ik weer. Moet nog iets schrijven, maar heb wel al een idee.
daarom, of ik dan 4,5 of 6 uur slaap, te kort is het tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Als je nu toch al te laat ben, kan je beter nog even blijven
Sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het?! Ben geen ding! Nou ja, als Kally hier zou zijn zou ze zeggen "JAWEL, EEN LEKKER DING"
.
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom, of ik dan 4,5 of 6 uur slaap, te kort is het toch
is het iets Big Brother achtigs oidquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ben helemaal verslaafd
Ja alleen dan met geheimenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het iets Big Brother achtigs oid
hmmm maar eens een keer kijken danquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja alleen dan met geheimen
Pas maar op... voordat je het weet ben je verslaafdquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm maar eens een keer kijken dan
omgquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pas maar op... voordat je het weet ben je verslaafd
Ik kijk 24/7 op upc kanaal 14
Nou ja ik werk ook nog hoorquote:
hmmm ik zie dat het bij Ziggo kanaal 15 isquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja ik werk ook nog hoorMaar vanaf half 9 staat hij aan bij mij 's avonds
Heb je het op staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik zie dat het bij Ziggo kanaal 15 is
Is echt leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, lig al op bed op zolder
Morgen eens kijken
Ja de eerste 3 zijn nu genomineerd en donderdag gaaat er iemand uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het ook met nomineren, wegstemmen etc etc?
Je moet wel komen hoor, ook al is het maar een dagjequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
ik weet nog steeds niks over 19 maart
wordt alleen lastig als m'n vrouw d'r zin krijgt (en we dus een weekend wegzijn )quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet wel komen hoor, ook al is het maar een dagje
Komt goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
ik weet nog steeds niks over 19 maart
Dat zou oprecht jammer zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt alleen lastig als m'n vrouw d'r zin krijgt (en we dus een weekend wegzijn )
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
c_a, stop eens met mensen de duistere donkere wereld die SST heet insleuren.
We ontvoeren je gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt alleen lastig als m'n vrouw d'r zin krijgt (en we dus een weekend wegzijn )
als gratis weekendje doorgaat zitten we in Belgie danquote:
Siep en ik nemen wel een omwegquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als gratis weekendje doorgaat zitten we in Belgie dan
Of we verhuizen de meet naar Belgiëquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siep en ik nemen wel een omweg
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Of we verhuizen de meet naar België
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Of we verhuizen de meet naar België
als ik in de buurt had gezeten geen enkel probleem natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je vrouw dat wel goed
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurde even, maar je hebt meerdere honden.
het is lekker buitenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer...
het is best lekker buiten
het is ook net lente...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer...
Het was de hele dag best lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer...
Zon-de. Ik ben lopend heen en weer geweest naar de stad. Geen zin om de auto of de bus te pakken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is lekker buiten
Ik ben vandaag amper buiten geweest ivm een cursus
ach, ik heb er wel een hoop van opgestokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zon-de. Ik ben lopend heen en weer geweest naar de stad. Geen zin om de auto of de bus te pakken.
Dat is ook belangrijk, waar ging het over dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, ik heb er wel een hoop van opgestoken
Nee ik heb een uitlaatstrook aan het einde van de straatquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was de hele dag best lekker.
En hoe laat je dat best uit, zet je hem even in de voortuin ofzo?
nu was je erg rap terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb een uitlaatstrook aan het einde van de straat
3 keer per dag 15 minuutjes en dan 1 keer per dag een uur...
quote:
Valt mee tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer...
individueel roosteren (en dat met 2900 cursisten)quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk, waar ging het over dan?
Nightfood.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net al crackers met chocoladehagel naar binnen zitten proppen.
Dat is wel een boel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
individueel roosteren (en dat met 2900 cursisten)
Erg leuk, maar 1 typfout en alles dondert in elkaar
Ik had geen pindakaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Nightfood.
Ik net al 2 peanutbutter jelly sandwiches.
Echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net al crackers met chocoladehagel naar binnen zitten proppen.
Ik heb een smintje op.... zo even tandjes poetsen en naar bed denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo
gelukkig al op bed met gepoetste tanden
Ik ben niet zo kritisch wat betreft etenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ow wacht.... ik ben raar.... ik lust alleen hagelslag op een wit broodje....
Spruitjes vind ik dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch wat betreft eten. Alleen spruiten en gelatinepudding eet ik niet (ongeveer).
ik doe klaptop ook zo dichtquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een smintje op.... zo even tandjes poetsen en naar bed denk ik
Tuinbonen zijn ook vies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kritisch wat betreft eten. Alleen spruiten en gelatinepudding eet ik niet (ongeveer).
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuinbonen zijn ook vies.
Grijs eten, wie heeft dat ooit bedacht.
ik moet nog een hele dag, en het is echt mooi, al iedereen zijn werk goed doet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een boel!
En kun je nu individueel roosteren?
die vind ik echt zooooooo godsgruwelijk lekker :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuinbonen zijn ook vies.
Grijs eten, wie heeft dat ooit bedacht.
Wat word spannend? Wij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde de laptop gaan uitzetten.... maar het wordt spannend
Nooit gemogen, vroeger uit eigen tuin nog enigzins een klein beetje, maar uit een potje is het écht niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die vind ik echt zooooooo godsgruwelijk lekker :p
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het over..... je weet wel
Alleen normale en groene hebben codequote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Koen weet jij die code van de paarse cheerio smiley? Of blauw?
Wil je die mij een keer sturenquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen normale en groene hebben code
Andere heb ik wel linkies van op minute laptop;)
Dat gaat er bij mij ook wel inquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef Symphonic het volgende:
ik krijg opeens trek in
[ afbeelding ]
Kijk hier eens:quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je die mij een keer sturen
jammer dat je zo ver woont, anders gingen we er gewoon op afquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij ook wel in
awwwwwwwww dank je welquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/tweede100.htm
Daar dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/tweede100.htm
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dan ga ik nu slapen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dan ga ik nu slapen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zet spontaan mijn bier weg
quote:
gewoon stoppen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:21 schreef JJH het volgende:
Ik zit tussendoor ook nog te gamen, het wil alleen niet zoals ik wil.![]()
ik ben wel gek, maar das niksquote:
haha, nee dank je welquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
De kaartjes mogen ook naar je oudtante Truus als je wilt...
njah, geen zinquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken jou het schelen.. doe gewoon mee
ik heb de prijsvraag nog eens niet gelezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als ik voor jou wat verzin en jij hoeft het alleen maar te plaatsen?
komt door die zonnestormquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:17 schreef PatriQue89 het volgende:
GGRRRR#%@*!@@(@*@@
Ik moest voor de verandering vandaag het eerste uur ook naar school(wat om half 9 begint) dus ik wil braaf om kwart over 7 de trein nemen, maar geen trein... dus ik zou te laat komen, dus ben ik weer naar huis gegaan(ookal ben je 1 minuut telaat bij die heks, je mag er niet meer in)
Ook het derde uur heb ik les... die begint om 10 uur... ik heel braaf om kwart voor 9 bij de trein.. EN HIJ KOMT GEWOON WEER NIET! dus.. nu heb ik me maar ziek gemeld..
nu heb ik wel een vrije ochtenddat gebeurt nooit
Ohwquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb de prijsvraag nog eens niet gelezen
alleen de prijs
Dus van die 3 kwartier les per dag heb je nou opeens 0?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:17 schreef PatriQue89 het volgende:
GGRRRR#%@*!@@(@*@@
Ik moest voor de verandering vandaag het eerste uur ook naar school(wat om half 9 begint) dus ik wil braaf om kwart over 7 de trein nemen, maar geen trein... dus ik zou te laat komen, dus ben ik weer naar huis gegaan(ookal ben je 1 minuut telaat bij die heks, je mag er niet meer in)
Ook het derde uur heb ik les... die begint om 10 uur... ik heel braaf om kwart voor 9 bij de trein.. EN HIJ KOMT GEWOON WEER NIET! dus.. nu heb ik me maar ziek gemeld..
nu heb ik wel een vrije ochtenddat gebeurt nooit
De prijs is belangrijker dan de vraagquote:
Nee, het is belangrijk dat we inzendingen krijgen zodat ik mezelf niet meer in slaap hoef te huilen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De prijs is belangrijker dan de vraag
Ja, nu moet ik van 13.00 tot 17.00 werken..quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus van die 3 kwartier les per dag heb je nou opeens 0?
Alleen werken?
Ach gutteluttequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, het is belangrijk dat we inzendingen krijgen zodat ik mezelf niet meer in slaap hoef te huilen.
Het laatste beetje hoop op een succesvolle prijsvraag in mijn kleine teen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie gaf je het idee dat ik een knutselmiep ben?
moet je aan benny denken, dan hoef je niet te huilenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, het is belangrijk dat we inzendingen krijgen zodat ik mezelf niet meer in slaap hoef te huilen.
Ik neem aan dat je de prijsvraag al gespamd hebt in alle topics die je hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het laatste beetje hoop op een succesvolle prijsvraag in mijn kleine teen.
Wel in het topic over de Handwerkbeurs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de prijsvraag al gespamd hebt in alle topics die je hebt?
Ik zou ook nog even alle andere topics langsgaan. Wel kut, een prijsvraag die niet looptquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel in het topic over de Handwerkbeurs.
In de handwerktopics (haken, breien, naaien, vilt(en)) kunnen we nog wel even een linkje zetten, alleen dat is dan echt het laatste redmiddel als we bijvoorbeeld vanavond of morgenochtend nog maar een paar inzendingen hebben, want mensen een prijsvraag opdringen zal averechts werken ben ik bang.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou ook nog even alle andere topics langsgaan. Wel kut, een prijsvraag die niet loopt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je aan benny denken, dan hoef je niet te huilen
Ik heb er geen probleem mee als ze zouden weten dat ik FOK!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durfde in de mediatheek nooit te FOK!ken, omdat ik bang was dat andere mensen dat zouden zien en ook op FOK! zaten en dan mijn anonieme alter-ego niet meer zo anoniem of alter zou zijn! Ik kan er niet tegen als twee werelden zich vermengen
.
Ooh, ik zie vaak zat mensen -waaronder het populairste meisje van de klasquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durfde in de mediatheek nooit te FOK!ken, omdat ik bang was dat andere mensen dat zouden zien en ook op FOK! zaten en dan mijn anonieme alter-ego niet meer zo anoniem of alter zou zijn! Ik kan er niet tegen als twee werelden zich vermengen
.
Ze mogen best weten dat ik FOK!, maar ze hoeven niet te weten wie ik ben. Al zijn er al een paar jongens achtergekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee als ze zouden weten dat ik FOK!.
Ik was aan het FOK!ken in de klas en dat werd gezien door iemand. Die vroeg meteen 'Jij zit ook op FOK! ? Wie ben jij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze mogen best weten dat ik FOK!, maar ze hoeven niet te weten wie ik ben. Al zijn er al een paar jongens achtergekomen.
Dat is wel erg intelligent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was aan het FOK!ken in de klas en dat werd gezien door iemand. Die vroeg meteen 'Jij zit ook op FOK! ? Wie ben jij?'. Ik antwoord geven en vragen wie hij is. 'Dat zeg ik niet hoor
'
Uiteindelijk heeft-ie me diezelfde dag nog gequote met 'Hoi Benny. Ik weet wie jij bent.'.
Neuhj niet zo... al kwam-ie toen wel redelijk vaak in de Nachtbaggerquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel erg intelligent.Was het een bekende FOK!ker?
Ik heb het alleen met Snaavel gehad, maar dat was dan ook een complete shock.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj niet zo... al kwam-ie toen wel redelijk vaak in de Nachtbagger
En nog eentje toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met Snaavel gehad, maar dat was dan ook een complete shock.
Tot laterquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
Ik sluit FOK! even af, dan doe ik even iets.
Maanvis, maar daarvan weet ik niet honderd procent zeker dat het degene is die ik in mijn hoofd heb zitten.quote:
Joah, die bedoel ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maanvis, maar daarvan weet ik niet honderd procent zeker dat het degene is die ik in mijn hoofd heb zitten.
Charmed_angel, heb jij tussen al die streams door nog tijd om mee te doen aan een prijsvraag? In je hoofd het SST-huis nabouwen met bepaalde materialen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!!!!
Benny ik heb je gemist
Ik viel in slaap op de bank, wilde niet naar bed en werd er toch naartoe gestuurd door ouders. Ik lag er dus vroeg inquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!!!!
Benny ik heb je gemist
Uhmzzzzzzquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Charmed_angel, heb jij tussen al die streams door nog tijd om mee te doen aan een prijsvraag? In je hoofd het SST-huis nabouwen met bepaalde materialen?
Aaaaawquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel in slaap op de bank, wilde niet naar bed en werd er toch naartoe gestuurd door ouders. Ik lag er dus vroeg in
Je hoeft niks te klussen! Alleen in je hoofd, even uittypen of in een paint tekenen. Nog geen vijf minuten werk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzzzzik denk het niet, ik zoek nog tijd om te klussen
Uhmzzz okquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoeft niks te klussen! Alleen in je hoofd, even uittypen of in een paint tekenen. Nog geen vijf minuten werk.
tv + streams uitzetten, dan heb je tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzzzzik denk het niet, ik zoek nog tijd om te klussen
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeursquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz okwat moet je precies doen?
Ik stap even onder de douche
Het topic van Guidoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tv + streams uitzetten, dan heb je tijd![]()
maar ff serieus, Wat is er nu echt leuk aan SST ?
Het is gewoon leuk. Alleen jij staat er niet voor open, dus we kunnen het je niet uitleggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tv + streams uitzetten, dan heb je tijd![]()
maar ff serieus, Wat is er nu echt leuk aan SST ?
mja, kijken naar mensen die eten enzo, snapte BB ook al nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk. Alleen jij staat er niet voor open, dus we kunnen het je niet uitleggen.
Dat is keitof manquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, kijken naar mensen die eten enzo, snapte BB ook al niet
Het was heerlijk, ik heb nog nooit zo snel gedouchtquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
c_a, je bent als je dit leest net klaar met douchen.
Toch? Ja, dat ben je. Was het lekker? Vast wel he?
Moet je voor de grap eens kijken wat ze allemaal van Guido hebben ontdekt
De deelnemers: Guido Gijsbers / Guido Mendes (20) #3
Je bent sneller gaan douchen om dat te kunnen kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik heb nog nooit zo snel gedoucht
Nu krijg ik honger van die etende mensen
Echt WTF...quote:Ja die topics van Guido gaan snel
Ik had nog geen eens gezien dat er al een derde topic was
Uhmz dat kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent sneller gaan douchen om dat te kunnen kijken?
[..]
Echt WTF...
Die heeft geen leven meer als-ie het huis uit is
Mij maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind een Guido een schatje, wat maakt t nou uit, dat ie zulke dingen doet/gedaan heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms.... Maar hij heeft gewoon iets schattigs en leuksquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, philip heeft echt een raar hoofd
Je UIquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms.... Maar hij heeft gewoon iets schattigs en leuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |