Hier doet die het gewoon vanaf eh, 09:00?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een onwijs gekut met die zender van Ziggo. Heeft iedereen dat??
Ik krijg de hele tijd zo'n melding alsof het een pakket'zender' is...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gelukkig niet TV via de schotel en internet via een ouderwetse telefoonkabel werkt altijd en de minste storingen
Die zal wel elke keer genomineerd worden danquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Gerard, alle vrouwen worden kriegel van hem.
Zou niet durven ga eens opzij zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Noh jong! Kook je me nou een oor aan?
Jij krijgt geen E34 melding telkens/quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier doet die het gewoon vanaf eh, 09:00?
Nope, beneden wel, maar dat is weer zo'n kastje, hier zit die direct in de TVquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij krijgt geen E34 melding telkens/
Dat kon dan wel eens het Barteffect gaan wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zal wel elke keer genomineerd worden dan
Hebbie hem wel uitgepakt dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd zo'n melding alsof het een pakket'zender' is...
Hoelaat worden ze wakker eigenlijk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier doet die het gewoon vanaf eh, 09:00?
Word er bij de buren aangebeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd zo'n melding alsof het een pakket'zender' is...
10 uurquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelaat worden ze wakker eigenlijk?
Ik wil morgen wel even uitslapen
Trek de stekker eens uit het stopcontact om de decoder te laten resetten als je hem er weer terug in doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen melding hoor, van Ziggo. Kan alles prima zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
me too, erg vroeg zijn ze niet hoor (gelukkig)quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelaat worden ze wakker eigenlijk?
Ik wil morgen wel even uitslapen
Kan wel zijn, maar Joanne laat zich vooral door emotie leiden, en niet door haar ratio. Die gaat nog ten onder aan haar eigen paranoia.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
Joana is slim. Door alles wat ze doet weet ze ondertussen wel van een ieder wat en krijgt ze veel info nog van andere !
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope, beneden wel, maar dat is weer zo'n kastje, hier zit die direct in de TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |