Ja, klaar ervoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Affluiten, kunnen we masterchef gaan kijken
Golfer zei dat je boven film zat te kijken.quote:
Zie je dat stripfiguurtje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd wat jullie van de nieuwe format vinden.
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik probeerde het spritsenrecept van Pee, maar man, dat beslag is veel te zwaar voor een spuitzakMijn arme handen/polsen
Dus toen de rest van het beslag maar zo opgegeten
hoppa lepel erin en op de bank ploffenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik probeerde het spritsenrecept van Pee, maar man, dat beslag is veel te zwaar voor een spuitzakMijn arme handen/polsen
Dus toen de rest van het beslag maar zo opgegeten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef AnneX het volgende:
Oh p., heb je het gelzen in de Delicious van febr. dat dé Cees Holtkamp
een lekker boel schrijft met recepten van vroegû zoals appelbollen en gevulde koeken.
10 minuutjes of zo, toen werd ik mijn kamer alweer uitgezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Duderella het volgende:
Golfer zei dat je boven film zat te kijken.
Jahquote:
Het is hetzelfde format als Australië en ook de MC van Nederland voorlopig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd wat jullie van de nieuwe format vinden.
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
Belgie gefeliciteerd met het record geen regering hebben.
249 days and countingquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!
Van antibiotica? Oh, absoluut...quote:
Weet niet wat je gedaan hebt CF, maar bij mij zag het er gewoon goed uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Dat recept klopt van geen kanten, Pee. 30 minuten op 150 graden? Na 18 waren ze bij mij al drie tinten donkerder dan gewenst.
Ik heb de laatste weken veel journalistieke achtergrondjes over België voorbij zien komen, maar die gaan zelden over de werkelijke politieke situatie. Deze wordt meestal als te complex om ook maar een poging tot uitleggen te doen beschouwd. Blijkbaar weet niemand hoe het zit of hoe het zou moeten. Het gaat enkel om bijzaken en ludieke acties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:19 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen trouwens. He Kuuk, ben je er ook weer? Is het je hier zo goed bevallen?
Blijf gerust plakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Mja.
Vind je het erg als ik af en toe blijf plakken?
Nou, dat is dan weer een minder prettige associatie. Die dingen plakken als de nete. Zó erg ben ik nou ook weer niet.quote:
Je bedoelt de koffiereeks? Ik neem trouwens niemand mee.. Misschien dat JD het een keer in z'n bolletje krijgt en hier een keer komt zwaaien, maar that's it.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:34 schreef Duderella het volgende:
Mogge Vork en Kuuks.![]()
Kuuks, zo lang je maar niet die halve zolen uit de GC SC meeneemt. Mijn god, wat een volk. Bij afstand de imbecielste SC van het forum, wat mij betreft.
Je begon er zelf over. Je zit wel in de uithoek van dit forum waar alles aan eten kan worden gelinkt. Kan inderdaad, want het gaat hier vaak over vanalles behalve eten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat is dan weer een minder prettige associatie. Die dingen plakken als de nete. Zó erg ben ik nou ook weer niet.
Jep, daar waar alle postcount-ambitieuzen elkaar hebben gevonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bedoelt de koffiereeks? Ik neem trouwens niemand mee.. Misschien dat JD het een keer in z'n bolletje krijgt en hier een keer komt zwaaien, maar that's it..
Ahh.. nou. Daar post ik al maanden niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Duderella het volgende:
Jep, daar waar alle postcount-ambitieuzen elkaar hebben gevonden.
Mogge Elfie. Jij nog woeste kookplannen voor vandaag?quote:
We hebben hier anders ook nog wel een paar van die top100 posters rondlopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jep, daar waar alle postcount-ambitieuzen elkaar hebben gevonden.
Ja, grapjurk - dat staat niet in het recept! Afijn, ik zoek nog even door naar een recept, ik vond ze ook wat droog en smaakloos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:10 schreef PdeHoog het volgende:
Weet niet wat je gedaan hebt CF, maar bij mij zag het er gewoon goed uitNiet gelijk zeggen dus dat het recept van geen kanten klopt
Heb je misschien een heteluchtoven gebruikt? Dan had de temp nog 15 graden lager gemogen.
Er staat toch nergens dat het een heteluchtoven betrofquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, grapjurk - dat staat niet in het recept! Afijn, ik zoek nog even door naar een recept, ik vond ze ook wat droog en smaakloos.
Volgens mij heb ik trouwens een gewone electrische oven
neuh niet echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mogge Elfie. Jij nog woeste kookplannen voor vandaag?
O die salade beats mijn zakje slamix anytime hoor! Lekker!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh niet echt![]()
Eten vanavond een gebakken visje, salade erbij (tuinkers, alfalfa, citroen, avocado, wat munt) en wat gebakken piepers
Hoe lekker is het om 's ochtends alweer t zonnetje te zien he?
Dat is super.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:53 schreef DarkElf het volgende:
Hoe lekker is het om 's ochtends alweer t zonnetje te zien he?
Had wat radijskiemen gezaaid voor in de salade maar die little buggers komen te langzaam uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
O die salade beats mijn zakje slamix anytime hoor! Lekker!
Ik was het niet.quote:
Klopt, tis maar 0 graden zag ik net, maar jammer dan idd. Er is weer zon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is super.. Om half 8, op het fietsje.. geen licht meer aan hoeven doen.
Al was het nog wel een beetje fris vanmorgen, maar dat mag de pret niet drukken.
Praat je wel genoeg tegen ze? Je moet ze coachen hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Had wat radijskiemen gezaaid voor in de salade maar die little buggers komen te langzaam uit
lieve woordjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Praat je wel genoeg tegen ze? Je moet ze coachen hoor!
ze krijgen water, zonlicht, af en toe een snuivende pers erboven en ik moedig ze aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Praat je wel genoeg tegen ze? Je moet ze coachen hoor!
Lol, ja. In onze tuin komen ineens ook allerlei bollen op. Terwijl we dachten dat we alles zo'n beetje hadden gesloopt toen we coniferen hadden weggehaald.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:57 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, tis maar 0 graden zag ik net, maar jammer dan idd. Er is weer zon!
En onze bolletjes komen op, de duiven zitten elkaar weeral te verleiden... gaat de goeie kant op.
Uh. Mannen!quote:
Ow leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, ja. In onze tuin komen ineens ook allerlei bollen op. Terwijl we dachten dat we alles zo'n beetje hadden gesloopt toen we coniferen hadden weggehaald.
Ja die overleven veel he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, ja. In onze tuin komen ineens ook allerlei bollen op. Terwijl we dachten dat we alles zo'n beetje hadden gesloopt toen we coniferen hadden weggehaald.
Ja behoorlijk. Maar als het goed is gaan ze de bestrating niet overleven later dit jaar.quote:
volgend jaar narcissen tussen je bestratingquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar als het goed is gaan ze de bestrating niet overleven later dit jaar.
Maar ik heb nog wat gekregen narcissenbollen achter de hand om in een pot te stoppen. En dan maar kijken hoe dat uitpakt.
Zak af naar Breda. Veel gezelliger!quote:
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef freecell het volgende:
volgend jaar narcissen tussen je bestrating
mooie strakke bestrating en dan toch van die sprieten ertussendoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
volgend jaar narcissen tussen je bestrating
Ik ben nu wel lang genoeg onderweg. Gelukkig arriveert mevrouw Vork ook zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zak af naar Breda. Veel gezelliger!
Gezelligquote:
Oja, dat maakt R'dam dan al een stuk draaglijker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:04 schreef Vork het volgende:
Ik ben nu wel lang genoeg onderweg. Gelukkig arriveert mevrouw Vork ook zo.
Ja, eerst allemaal verplichtingen en dan hou ik het hier de rest van de middag nog wel uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat maakt R'dam dan al een stuk draaglijker.
Haai FF(T)!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Kuukske, ik ben FF(T). Wilkommen!
jij red half 1 hier heulemaal niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes ben ik daar weer
Gezelliequote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Kuukske het volgende:
. Mja.
Vind je het erg als ik af en toe blijf plakken?
Er zijn een paar dingen die R'dam dragelijk maken. Een shitload aan goede Chinezen achter het Schouwburgplein en het Filmfestival. Een paar van die eerste zijn wederom gesloten door de VWA ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat maakt R'dam dan al een stuk draaglijker.
is het gezellig daar? Hoor weleens verhalen van niet, maar ben er nooit geweest. Zit alleen op dit forumthread eigenlijk, weinig hequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haai FF(T)!. Dank, dank.
Ik ben trouwens nog nooit ergens zó welkom geheten. Nouja, afgezien van topics in OUD dan..
Oud is bij tijd en wijlen echt een énig forumpjequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is het gezellig daar? Hoor weleens verhalen van niet, maar ben er nooit geweest. Zit alleen op dit forumthread eigenlijk, weinig he
Wat ik er tot nu toe van heb gezien, was best leuk hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
is het gezellig daar? Hoor weleens verhalen van niet, maar ben er nooit geweest. Zit alleen op dit forumthread eigenlijk, weinig he
Ook vooral erg bijzonder geliefd naar elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oud is bij tijd en wijlen echt een énig forumpje
rotterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die R'dam dragelijk maken. Een shitload aan goede Chinezen achter het Schouwburgplein en het Filmfestival. Een paar van die eerste zijn wederom gesloten door de VWA ofzoen dat andere is volgend jaar weer
Om te rellen, denk en hoop dat FF daar voorlopig niet hoeft te komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ach, zo heeft elke stad wel iets. Mij kan de moderne uitstraling (ik weet dat het vrij noodzakelijk is geweest) en de wirwar van verschillende soorten gebouwen, die qua vorm en aanblik totaal niet op elkaar aansluiten, niet bekorenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef Aure het volgende:
[..]
rotterdam![]()
Ik ben echt verliefd op deze stader zijn zoveel leuke en mooie dingen hier, maar niet iedereen kan het waarderen ofzo
![]()
En goedemorgen
Nee OK, maar ik had natuurlijk gewoon de temperatuur uit het recept aangehouden en die was blijkbaar te hoog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Er staat toch nergens dat het een heteluchtoven betrofEn gewoon electrisch zou dit moeten aankunnen. Hoe dik heb je ze gemaakt? Was het heel dun of ongeveer een centimeter? Je zou er wat meer suiker in kunnen doen. Of misschien wat citroenschil? En misschien wat meer melk?
Ik vond mijn versies iig erg lekkerMaar ik weet niet hoe de rest van de Isa-meet-gangers ze vond
Eens!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hmmm...ook een ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee OK, maar ik had natuurlijk gewoon de temperatuur uit het recept aangehouden en die was blijkbaar te hoog.
Anyway, volgende keer doe ik er vanille door en doop ik ze als ze gebakken zijn voor de helft in gesmolten choco
Dat klinkt verdomd lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
Nee OK, maar ik had natuurlijk gewoon de temperatuur uit het recept aangehouden en die was blijkbaar te hoog.
Anyway, volgende keer doe ik er vanille door en doop ik ze als ze gebakken zijn voor de helft in gesmolten choco
Ik zag dat mijn klas van volgend semester bijna 90% mannelijk isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Duderella het volgende:
Off to work. Ik heb een heerlijk jongensklasje (60%-40%). Dat is zo fijn zaken doen. Fijne dag allemaal!
Whahahahahaha...Neuh. Denk het niet. Je moet ze alleen misschien wel ff wat krokanter bakken danquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
Pee: of eerst warme caramel en dan nog een choco eroverOf zouden ze dan te zacht worden?
Kort rokje + Hoge hakken en de opkomst schiet omhoog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn klas van volgend semester bijna 90% mannelijk isWerk-ze!
Pee: of eerst warme caramel en dan nog een choco eroverOf zouden ze dan te zacht worden?
recept:quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is het recept trouwens P? Leuk om van het weekend te maken.
Aanwezigheidsverplichtingquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Kort rokje + Hoge hakken en de opkomst schiet omhoog.
Liep het eruit bij jou danquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, meer vocht? Dan gaat het alleen maar meer uitlopen, toch? Volgens mij moet je gewoon een écht grote spuitmond gebruiken, vooral.
Uitlopen bij het bakken, bedoel ik. Ik moest ook echt kracht zetten hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Liep het eruit bij jou danIk moest echt flink spierkracht gebruiken om uberhaupt iets uit de spuitmond te krijgen. En ik heb de grootste gebruikt die ik kon vinden.
Serieus? Oh mehn, het is hier keizonnig. Ik zit met m'n ogen te knijpen als ik naar buiten kijk.quote:
Owhquote:
Ik had een huis in Breda moeten kopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus? Oh mehn, het is hier keizonnig. Ik zit met m'n ogen te knijpen als ik naar buiten kijk.
Ah ok. Nou, dat zal toch meevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uitlopen bij het bakken, bedoel ik. Ik moest ook echt kracht zetten hoor
Was het hier vanochtend ook, en kijk nu eensquote:
kan je vanavond lekker rustig aan doen en op tijd gaan slapen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
niet echt lekker ben ik. Moet uithijgen na een trap oplopen
Maar dit is wel heel stevig dus misschien twee eetlepels meer melkquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het hier vanochtend ook, en kijk nu eens
Pee, meer boter = meer uitlopen, en dunner beslag = meer uitlopen. Lijkt mij. Bakken is best complex![]()
Yupquote:
quote:Misschien dat ik zondag weer een poging waag om macarons te maken
ik wacht nog op een pakket en daarna ga ik naar huis. Benauwd en spierpijn van rug tot maagstreek. Toch griep..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
kan je vanavond lekker rustig aan doen en op tijd gaan slapen?
Beterschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wacht nog op een pakket en daarna ga ik naar huis. Benauwd en spierpijn van rug tot maagstreek. Toch griep..
Stuur mij effe een zakjequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje Borisz. En CFik wil ook een keer macarons maken. Amandelpoeder genoeg
hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van antibiotica? Oh, absoluut...
En Steer, is dit wat voor jou? http://lifehacker.com/#!5(...)g-game-available-now
Ik wil het ook wel, maar ik heb geen iphone![]()
4 juliquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur mij effe een zakjeDat spul is hartstikke duur!
Steer, wanneer moet je afstuderen eigenlijk af zijn?
Leuk FF, gisteren vloog ik met Transavia en ik zag je al helemaal in die pakjes rondlopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:16 schreef FutureFairytale het volgende:
@ AnneX:uzb's lukt niet echt. Ik zoek direct nu. Ben nu ook uitgenodigd door Transavia voor een speeddate (zo noemen ze het) op 4 maart. Gesprekje houden in het NL's en Engels en een film kijken over Transavia.
ja soms heb je dat idd. vermoeidheid, slecht slapen, hormonenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had het gisteren ook met fitness. Kon in het begin goed vooruit komen en het laatste half uur zakte ik enorm in. Nou ja, het zal er wel bijhoren.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus? Oh mehn, het is hier keizonnig. Ik zit met m'n ogen te knijpen als ik naar buiten kijk.
Supertof, echt heel dankbaar dat ik dat (weer) heb mogen meemaken.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat toch geen Rijsttafeltje doen hé als ik je zo hoor?
Kazan komt toch niet uit in Moscow?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef borisz het volgende:
Anthraxx
Zo maar eens Rubin Kazan - Twente kijken. Gekkenwerk om nu te voetballen in Moskou.
het was idd best zonnig in Rotterdam. Gesprek ging goed. Eens kijken wat hij kan vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Kazan is het -25 vandaar dat ze het naar Moskou hebben verplaatst. Daar is het slechts -14quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kazan komt toch niet uit in Moscow?
Maar dingen waar jij voor ploetert helpt de wereld uiteindelijk ook directquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee maar gewoon. Dan ploeter je in het zkh met dingen waarvoor je bent opgeleid, zie je zoveel nieuwe zaken in zo'n prachtige stad in het buitenland, zoveel nieuwe mensen die je ontmoet, er is méér... en dan niet eens spiritiueel gezien.
Je moet alleen verder willen en durven kijken als je daar in een positie voor bent, altijd makkelijk om alles bij het oude te laten.
Gut ik klink echt als rijst.![]()
![]()
![]()
Wordt het buiten Eredivisie live nog ergens anders uitgezonden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef borisz het volgende:
Anthraxx
Zo maar eens Rubin Kazan - Twente kijken. Gekkenwerk om nu te voetballen in Moskou.
Nope. RTL doet Ajax en PSV vanavond. De rest is voor EL.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wordt het buiten Eredivisie live nog ergens anders uitgezonden?
Ah. Ik zit op mijn werk nu en hier hebben wij geen ELquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. RTL doet Ajax en PSV vanavond. De rest is voor EL.
Hé. Jij!quote:
Jaja. Brabants. Sorry hoor.quote:
Hmm mja. Er was een aanlokkende TT gisteren, met Vork als gevolg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukskiejij ook hier?
![]()
kreeg gisteravond n migraine aanval niet tof
Dat is niet helemaal waar: de mobiele communicatietechnologie helpt je vriendschappen in stand te houden, te verstevigen, familiebanden aan te halen en mensen meer tijd met elkaar door te brengen ondanks dat ze niet bij elkaar zijn. Dat vind ik mooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dingen waar jij voor ploetert helpt de wereld uiteindelijk ook direct. Al is het maar een kleine verbetering. Een conferentie over nieuwe gadgets (?) is leuk, maar het is niet echt wereld verbeterend
.
Dat daargelaten is het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, binnen je interesses.
Volgens de commentator is het -17 daar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef borisz het volgende:
In Kazan is het -25 vandaar dat ze het naar Moskou hebben verplaatst. Daar is het slechts -14
Je weettogquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef Sarabi het volgende:
@ Steer, weer veel om over na te denken dus?
Vroeger hadden we ook zo'n hele oude techniek en dat heette "de kroeg". Dat hield ook vriendschappen in stand, alleen de afstanden waren kleiner. Daarmee kregen we de kroeg 2.0. Met de trein kon je naar een andere stad om andere mensen te leren kennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar: de mobiele communicatietechnologie helpt je vriendschappen in stand te houden, te verstevigen, familiebanden aan te halen en mensen meer tijd met elkaar door te brengen ondanks dat ze niet bij elkaar zijn. Dat vind ik mooi.
Heeft allebei wel wat.
O ik ben oprecht dol op jongensklassen. Jongemannen van begin twintig zijn naar mijn ervaring vele malen makkelijker en leuker om te doceren dan dames van dezelfde leeftijd. \In mijn vakgebied dan hè, voor ik iemand beledig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn klas van volgend semester bijna 90% mannelijk isWerk-ze!
Het was wel heel erg hoor, we waren tapas aan het eten en iedereen voorovergebogen op z'n mobieltjequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook zo'n hele oude techniek en dat heette "de kroeg". Dat hield ook vriendschappen in stand, alleen de afstanden waren kleiner. Daarmee kregen we de kroeg 2.0. Met de trein kon je naar een andere stad om andere mensen te leren kennen.
Mobiele communicatie vermakkelijkt alles en wat jij hierboven zegt klopt ook. Maar ik zie het niet als iets wereldvernieuwends of revolutionair ofzo.
Mn ouders op de trein zetten en rubbereend komt langs, verder niet, heb niet zoveel met mn verjaardag ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Memo, plannen voor je verjaardag?
Ja, dat bovenstaande ken ik ook ergens vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was wel heel erg hoor, we waren tapas aan het eten en iedereen voorovergebogen op z'n mobieltjeInchecken met Foursquare en Gowalla enzo... mja.
En het is revolutionair in die zin dat het massale gedachtes van mensen bij elkaar brengt op één plek in de vorm van social media. Je kunt bijna letterlijk in de hoofden van mensen kijken die één ding aan het doen zijn, protesteren op een plein, Voice of Holland aan het kijken zijn, etc.
De mogelijkheden zijn eindeloos, en dat voor het eerst in de geschiedenis van het menselijk bestaan.
/steertafeltje
Okee, als je tijd en zin hebt kunnen we ook wel in Take One nog een drankje doen ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mn ouders op de trein zetten en rubbereend komt langs, verder niet, heb niet zoveel met mn verjaardag ook
UPC helpdesk, las hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh steer ik heb vanaf maandag training/werk
even kijken hoe lang die eend blijft plakken haha maar reken er niet op ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, als je tijd en zin hebt kunnen we ook wel in Take One nog een drankje doen ofzo
Heb je een date met een FOK!ker en vertel je me dat niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn ouders op de trein zetten en rubbereend komt langs, verder niet, heb niet zoveel met mn verjaardag ook
L. heeft bezoek uit Oostenrijk, volgens mij was dat een kerel die lange tijd achter haar aan had gezeten ooit. Misschien ligt ze dan wel te boemzenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
even kijken hoe lang die eend blijft plakken haha maar reken er niet op ofzoals L. je opeens wilt
moet je dat zeker doen naturlich ;P
Ohh, dus als ik iets te bitchen heb over m'n tv-aansluiting kan ik jou bellen!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
even kijken hoe lang die eend blijft plakken haha maar reken er niet op ofzoals L. je opeens wilt
moet je dat zeker doen naturlich ;P
en nee ziggo
nou een date is t niet, rubbereend is zo;n beetje mn beste vriendjequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je een date met een FOK!ker en vertel je me dat niet?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L. heeft bezoek uit Oostenrijk, volgens mij was dat een kerel die lange tijd achter haar aan had gezeten ooit. Misschien ligt ze dan wel te boemzenmaar ik wil m'n andere vrienden ook blijven zien en niet alleen L. natuurlijk he.
En ik vind het wel leuk om Eend eens te ontmoeten. Dus als je zin hebt kun je gewoon een SMSje sturen.![]()
Ohh.. ik deed ook leuke dingen met m'n beste vriendje. Ooit. Dus dat wordt wel wat dan??quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
nou een date is t niet, rubbereend is zo;n beetje mn beste vriendjezonder hem had ik ook niet echt kunnen verhuizen
pm je adres eventjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur mij effe een zakjeDat spul is hartstikke duur!
Steer, wanneer moet je afstuderen eigenlijk af zijn?
Ach. Heb geen afspraken met haar momenteel en zou iets over haar karakter zeggen als ze het wel deed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]L, mag niet mer anderen boemzen
en is goed
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. ik deed ook leuke dingen met m'n beste vriendje. Ooit. Dus dat wordt wel wat dan??
nee, echt echt echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. ik deed ook leuke dingen met m'n beste vriendje. Ooit. Dus dat wordt wel wat dan??
Oh. Nouja, het had toch gekund!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
nee, echt echt echt nieten dat weet ie ook heur
moet iemand wel je type zijn hequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Nouja, het had toch gekund!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, echt echt echt nieten dat weet ie ook heur
Ik dacht even dat dit Edward en Bella waren.quote:
Oh hehe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Kuuk, ik zie je avatar nu wel. Volgens mij hebben we in elkaars fobo ooit gepost. Had iig een positief gevoel bij je naam, dus waarschijnlijk hebben we een leuk gesprek gehad ooit.
Hebben wij ooit een one night stand gehad soms?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh hehe.. Ja ik ken je naam ook wel. En dat roept ook positieve dingen op.
doe jij daaraan dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebben wij ooit een one night stand gehad soms?
Ik wil heel graag maar ben het type er niet voor denk ikquote:
Neuh. Way. Zijn wij tegelijkertijd op een FOK!meet geweest dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Welkom bij de kookworkshop trouwens kuuk
Als je dat af moet vragen was het blijkbaar niet veel soepsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of werden er veel alcoholische soepen daarvoor geconsumeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je dat af moet vragen was het blijkbaar niet veel soeps.
ik heb nog geen mogelijkheid gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil heel graag maar ben het type er niet voor denk ikIn Maastricht zijn er legio mogelijkheden voor maar blijf ik toch voor L. gaan.
Geen idee. Is wie ik ben denk ik...
/steertafeltje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil heel graag maar ben het type er niet voor denk ikIn Maastricht zijn er legio mogelijkheden voor maar blijf ik toch voor L. gaan.
/steertafeltje
Maar ben jij wel een type voor one night stands dan? Hoe schakel je je gevoel uit dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nog geen mogelijkheid gehadOh ik had trouwens bedacht dat ik ook bij iets van een sportvereniging wil, de schietsportvereniging
gewoon omdat t kan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, moet m'n arm laten gipsen, ben over een uurtje of twee terug
geen flauw ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ben jij wel een type voor one night stands dan? Hoe schakel je je gevoel uit dan?
Friendzonesteerquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
/steertafeltje
gewoon boemsen en genietenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ben jij wel een type voor one night stands dan? Hoe schakel je je gevoel uit dan?
mag toch nog wel herinneringen ophalen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat mag jij niet meer, ONS, jij hebt nu eenrelatie
1x gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag toch nog wel herinneringen ophalen?
tuurlijk schatjequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag toch nog wel herinneringen ophalen?
Yes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
Thanx dear
Mr thuis aan het werk?
Stuur je het dan op kosten van je baas op? Dan wil ik welquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Steertafel; ik heb gemist dat het al serieus is tussen jullie maar zoals je t nu beschrijft is het 'aan' dus?
wat moet steer daar tegen doen dan? ertussen in gaan liggen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur je het dan op kosten van je baas op? Dan wil ik wel
Steer, doe daar effe niet zo cool over zeg. Ik ben nog altijd team-L, geen gevoos van L met anderen dus
Vast even oefenen voor de patroonhulzenkunde?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog geen mogelijkheid gehadOh ik had trouwens bedacht dat ik ook bij iets van een sportvereniging wil, de schietsportvereniging
gewoon omdat t kan
lekker hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yes!
Lunch was lekker btw, we hebben een überlekkere tunamelt op![]()
Op zelfgebakken volkoren focaccia met sjalotje, knoflook, rode paprika, tonijn, tomaat, zwarte peper, wat kruiden en gruyère eroverheen
Als dat is wat er voor nodig is, jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
wat moet steer daar tegen doen dan? ertussen in gaan liggen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1x gedaan.
geen ons dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb dat overigens wel. Of meer dan 1x maar verder geen gevoelens/verplichtingen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
zo begon t welquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen ons dusik heb dat overigens wel. Of meer dan 1x maar verder geen gevoelens/verplichtingen
verzendkosten? Die betaal ik zelf maar geeft nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur je het dan op kosten van je baas op? Dan wil ik wel
Steer, doe daar effe niet zo cool over zeg. Ik ben nog altijd team-L, geen gevoos van L met anderen dus
Wat denk je van "Beide weten nog niet van elkaar dat ze elkaar zo leuk vinden dat ze een relatie willen." ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? Hoe valt het dan te noemen? Lat?
haha 1 dag telt echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo begon t wel![]()
(duurde maar liefst 1 dag, toen belden we alweer)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha 1 dag telt echt niet
maar hij heeft t al over 'met anderen om laten gaan' enzo. Als je nog niks hebt kun je je daar toch niet druk om maken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat denk je van "Beide weten nog niet van elkaar dat ze elkaar zo leuk vinden dat ze een relatie willen." ?
wel als je stiekem dus meer voelt voor iemand ook al is dat besef nog niet helemaal doorgedrongen of toegegevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hij heeft t al over 'met anderen om laten gaan' enzo. Als je nog niks hebt kun je je daar toch niet druk om maken?
Als jij iemand leuk vind en meer wilt, maar je weet nog niet wat zij wilt, dan maak je je sowieso druk om het feit dat je crush ineens met iemand anders wat gaat doen. Stel dat ze hem leuker vind. Maar je kan ook niet tegen je crush zeggen dat je niet wilt dat zij met hem omgaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hij heeft t al over 'met anderen om laten gaan' enzo. Als je nog niks hebt kun je je daar toch niet druk om maken?
echte liefdequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo begon t wel![]()
(duurde maar liefst 1 dag, toen belden we alweer)
Dat dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel als je stiekem dus meer voelt voor iemand ook al is dat besef nog niet helemaal doorgedrongen of toegegeven
hij kreeg zin in een tweede portiequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik maak een hele goede eerste indruk blijkbaar
ooh ik dacht dat hij dat al naar haar had uitgesproken. In hun hoofd hebben ze beide een relatie denk...nou hop, zeggen Steer wat je voelt!! Dat hoeft niet eens door de telefoon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel als je stiekem dus meer voelt voor iemand ook al is dat besef nog niet helemaal doorgedrongen of toegegeven
mannen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij kreeg zin in een tweede portie
Sigh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
Sommige dingen veranderen nooit. Ongeacht het subforum.
Komt goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
Wen d'r maar aan
FFT, nee joh, dan kan ik het net zo goed zelf kopen toch?
F1 ook goed?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef golfer het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben i.p.v. dat gezeik over relaties, seksen liefdes.
Dat doe je maar in Voetbal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef golfer het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben i.p.v. dat gezeik over relaties, seksen liefdes.
hoe duur is het dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wen d'r maar aan
FFT, nee joh, dan kan ik het net zo goed zelf kopen toch?
Ik zou het zo uit m'n hoofd niet weten, maar ik weet nog wel dat Meneer heftig klaagde toen ik het per 200 gram kocht bij onze buurt-aziaat.quote:
Dat Anderlecht maar moge winnen. En dik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef golfer het volgende:
pm nou maar gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het zo uit m'n hoofd niet weten, maar ik weet nog wel dat Meneer heftig klaagde toen ik het per 200 gram kocht bij onze buurt-aziaat.
Enne, rugby natuurlijk! Als we het zonodig over sport moeten hebben
Jammie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
btw; mn nasi was HEET! Vol spaanse pepers. Voorlopig proef ik niks meer
Hoe minder Nederlandse clubs winnen in Europa, hoe minder plekken er beschikbaar komen, hoe minder geld er in het Nederlandse voetbal gestoken kan worden en dus meer clubs die zwaar verliezen gaan lijden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat Anderlecht maar moge winnen. En dik.
Het cliché van de niet clubsupporter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe minder Nederlandse clubs winnen in Europa, hoe minder plekken er beschikbaar komen, hoe minder geld er in het Nederlandse voetbal gestoken kan worden en dus meer clubs die zwaar verliezen gaan lijden.
Ongeacht voor welke club je ook mag zijn.
nou en?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe minder Nederlandse clubs winnen in Europa, hoe minder plekken er beschikbaar komen, hoe minder geld er in het Nederlandse voetbal gestoken kan worden en dus meer clubs die zwaar verliezen gaan lijden.
Ja, tot jou favoriete club ineens nauwelijks of geen geld meer heeft om spelers te kopen. Dan sta je wél vooraan om je mening te geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Het cliché van de niet clubsupporter.
Van mij mag elke Nederlandse club verliezen. Interesseert mij geen biet. Zolang het maar niet mijn cluppie is.
Oh ja, dat is ook wel zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
pm nou maar gewoondan kan ik je even helpen met je tijdelijke bezuiniging
Ze krijgen het zwaar, maar er moet wel degelijk winst uit te slepen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou en?ach ajax verliest toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Een beetje meer geld voor het Belgische voetbal is anders geen overbodige luxequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat is t nut ervan?
![]()
Dus de wegen zijn slecht in België, het voetbal kan geld gebruiken en het land een regering. Waar is het land wél goed in?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een beetje meer geld voor het Belgische voetbal is anders geen overbodige luxeVerder ben ik helemaal Hollander, hoor
Medische wetenschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
Dus de wegen zijn slecht in België, het voetbal kan geld gebruiken en het land een regering. Waar is het land wél goed in?
Het ziet eruit alsof dat gedaan wordt door een meneer met een harige snor. Waarom lach je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Probeer je op die manier indruk te maken op L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer je op die manier indruk te maken op l.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer je op die manier indruk te maken op L.whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Genieten van de leuke dingen des levensquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus de wegen zijn slecht in België, het voetbal kan geld gebruiken en het land een regering. Waar is het land wél goed in?
Hier ook hoor, en in Utrecht net ook na een mistig begin van de dag.quote:
heet jij annie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook hoor, en in Utrecht net ook na een mistig begin van de dag.
BRabant is al voldoende voor de zon hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had ik maar een huis gekocht in België.
Door de yoghurt mikken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
heel leuk van n klant maar wat kan ik met gedroogde cranberries, kiwi slices, bananenchips, sinaasappelstukjes, appelringen en aardbeienEet dat nooit?
ah ja snapquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef DarkElf het volgende:
havervlokken en muesli kopen bij de natuurwinkel en je eigen cruesli maken natuurlijk
lekker juist zulke dingen(alleen eet ik ze zelden omdat ze vaak uit notenfabrieken komen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |