Ja, klaar ervoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Affluiten, kunnen we masterchef gaan kijken
Golfer zei dat je boven film zat te kijken.quote:
Zie je dat stripfiguurtje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd wat jullie van de nieuwe format vinden.
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik probeerde het spritsenrecept van Pee, maar man, dat beslag is veel te zwaar voor een spuitzakMijn arme handen/polsen
Dus toen de rest van het beslag maar zo opgegeten
hoppa lepel erin en op de bank ploffenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ouch. Ik probeerde het spritsenrecept van Pee, maar man, dat beslag is veel te zwaar voor een spuitzakMijn arme handen/polsen
Dus toen de rest van het beslag maar zo opgegeten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef AnneX het volgende:
Oh p., heb je het gelzen in de Delicious van febr. dat dé Cees Holtkamp
een lekker boel schrijft met recepten van vroegû zoals appelbollen en gevulde koeken.
10 minuutjes of zo, toen werd ik mijn kamer alweer uitgezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Duderella het volgende:
Golfer zei dat je boven film zat te kijken.
Jahquote:
Het is hetzelfde format als Australië en ook de MC van Nederland voorlopig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd wat jullie van de nieuwe format vinden.
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
Belgie gefeliciteerd met het record geen regering hebben.
249 days and countingquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!
Van antibiotica? Oh, absoluut...quote:
Weet niet wat je gedaan hebt CF, maar bij mij zag het er gewoon goed uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Dat recept klopt van geen kanten, Pee. 30 minuten op 150 graden? Na 18 waren ze bij mij al drie tinten donkerder dan gewenst.
Ik heb de laatste weken veel journalistieke achtergrondjes over België voorbij zien komen, maar die gaan zelden over de werkelijke politieke situatie. Deze wordt meestal als te complex om ook maar een poging tot uitleggen te doen beschouwd. Blijkbaar weet niemand hoe het zit of hoe het zou moeten. Het gaat enkel om bijzaken en ludieke acties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan nog veel langer als ik het goed volg!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:19 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen trouwens. He Kuuk, ben je er ook weer? Is het je hier zo goed bevallen?
Blijf gerust plakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Mja.
Vind je het erg als ik af en toe blijf plakken?
Nou, dat is dan weer een minder prettige associatie. Die dingen plakken als de nete. Zó erg ben ik nou ook weer niet.quote:
Je bedoelt de koffiereeks? Ik neem trouwens niemand mee.. Misschien dat JD het een keer in z'n bolletje krijgt en hier een keer komt zwaaien, maar that's it.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:34 schreef Duderella het volgende:
Mogge Vork en Kuuks.![]()
Kuuks, zo lang je maar niet die halve zolen uit de GC SC meeneemt. Mijn god, wat een volk. Bij afstand de imbecielste SC van het forum, wat mij betreft.
Je begon er zelf over. Je zit wel in de uithoek van dit forum waar alles aan eten kan worden gelinkt. Kan inderdaad, want het gaat hier vaak over vanalles behalve eten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat is dan weer een minder prettige associatie. Die dingen plakken als de nete. Zó erg ben ik nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |