Joh, ik moet zeker om zes uur weg zijn, wil ik niet in een lange file geraken. 06:15 -06:30 sta je bij Hoevelaken gewoon stil. Hoe vroeg wil je mij weg hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het helpt wel maar het is niet de definitieve oplossing voor het kudde gedrag waar we ons schuldig aan maken.
Jij begint al eerder om de files te ontwijken (toch?) maar er zijn er genoeg die met hun boterhammen iedere dag met plezier een uurtje file pakken.
WAT EEN POT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is niet hypocriet, de vrijheid van posten is het bestaansrecht van FOK!.
van Persie!!!!!!
Over 2 weken weerquote:
Is al jaren bekend, lees Engadget maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijkt er iemand nederland 2? Over de rotte appel?
Misstanden bij Apple?
Is al jaren aan de gang, maar dit ging om het tegenstand tegen Apple vanuit China zelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is al jaren bekend, lees Engadget maar.
quote:
Net alsof de Chinese overheid ook maar iets geeft om de uitgebuite Chinezen in de onderklasse.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is al jaren aan de gang, maar dit ging om het tegenstand tegen Apple vanuit China zelf.
Daar zat nu een beetje kentering in en dat was volgens mij ook een beetje de invalshoek van de 5 minuten durende documentaire.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof de Chinese overheid ook maar iets geeft om de uitgebuite Chinezen in de onderklasse.
Daily show is troep.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zat nu een beetje kentering in en dat was volgens mij ook een beetje de invalshoek van de 5 minuten durende documentaire.
Pieter Winsemius bij de Daily Show. Die hebben ze zeker in het archief gevonden?
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb de Daily Show nog nooit gezien. Ik zit te wachten op Maarten in P&W maar kan nauwelijks mijn ogen open houden.
Maar hoe zit het strikt genomen met onze mensenrechten dan? Je voelt je misschien vrij, maar ben je het ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daily show is troep.
China en mensenrechten
Dan heb je het niet over de rechten van de mens zoals deze ooit zijn opgesteld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe zit het strikt genomen met onze mensenrechten dan? Je voelt je misschien vrij, maar ben je het ook?
Mag je een zwijn van de veluwe schieten of een boom omhakken of gewoon over het wad zeilen of tegen een boom aanpiesen of je kind niet met vier naar school sturen of een dag of drie eerder van school halen voor de vakantie?
Ik kan pagina's volschrijven met zaken die je hier in het westen moet of dingen die je niet mag en die eigenlijk een botte aantasting zijn van je individuele vrijheid.
D_K kan er vast een heel erg mooi verhaal over schrijven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, leven in vrijheid met alles wat daar bij hoort. Of is dat geen mensenrecht
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
D_K kan er vast een heel erg mooi verhaal over schrijven.
Ik zwaai af voor vanavond, morgen weer vroeg op.
Later!
Die staat vast op het lijstje! Dusss...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, leven in vrijheid met alles wat daar bij hoort. Of is dat geen mensenrecht
Dat begrijp ik wel, druk mij natuurlijk weer verkeerd uit voor de so called slimpies onder ons, maar de de boodschap lijkt mij duidelijk genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over de rechten van de mens zoals deze ooit zijn opgesteld.
Ik zeg: "Doen!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat vast op het lijstje! Dusss...![]()
Nu TV kijken
Ja twee doden, een auto geplet tussen een paar vrachtwagens bij Willemstad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Hoppa, 6:15 in de auto gestapt naar Antwerpen.
Daarna weer bijna 3 uur in de auto vanwege een ongeluk.
Vervolgens training tot 21:30 en nu weer thuis.
En morgen.... begint het gewoon weer opnieuw.
Zit die ook ook Fok tegenwoordig???quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is niet hypocriet, de vrijheid van posten is het bestaansrecht van FOK!.
van Persie!!!!!!
Ik had er vanmorgen eentje. Rij van de A28 de A27 op, rechterbaan, want ik moet er zo af, rijd links van mij zo'n geval dat ook naar rechts komt zeilen. Begint ie nog te tuuteren ook omdat ik niet op de rem trapte maar door bleef rijden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja twee doden, een auto geplet tussen een paar vrachtwagens bij Willemstad.
Moest gelijk denken dat wij het hier van de week nog hadden over het niet zo prettige gevoel als je op de rechterbaan tussen twee vrachtwagens rijdt.
brr...
Ik vind het echt een geweldige zure pruimquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef Disana het volgende:
Ha ha Maarten van Rossem vond het een waardeloos debat.
Lekker toch? Ik vind het echt verfrissendquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige zure pruim
Heerlijke binnenkomer weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:08 schreef Disana het volgende:
Ha ha Maarten van Rossem vond het een waardeloos debat.
Als ik hem zie dan kan ik niet anders denken dan "Dus jij staat niet iedere dag onder de douche huh?".quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige zure pruim
Ik moet echt altijd om die man lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik vind het echt verfrissend
Jajaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Gert het volgende:
Maarten van Rossem én Bart Chabot bij P&W, voor de liefhebber..
Ik vind daarnaast ook dat hij vaak wijze dingen zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet echt altijd om die man lachen
ja dat ook....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind daarnaast ook dat hij vaak wijze dingen zegt.
Relativerende dingen, maar oplossingen geeft hij ook niet echt. Maar ik mag hem graag horen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En Maurice "eyecandy" De Hond ook meteen effe een sneer geven.quote:
Dat is waar. Hij praat vanuit de zijlijn. Maar doet dat wel enorm goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Relativerende dingen, maar oplossingen geeft hij ook niet echt. Maar ik mag hem graag horen.
Ik ben vaak verbluft door z'n feitenkennis. Uit de losse pols citeert-ie uit allerlei publicaties op allerlei terrein en weet daarvan de kern in twee (lange, dat wel) zinnen weer te geven om z'n betoog kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Een stalen geheugenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben vaak verbluft door z'n feitenkennis. Uit de losse pols citeert-ie uit allerlei publicaties op allerlei terrein en weet daarvan de kern in twee (lange, dat wel) zinnen weer te geven om z'n betoog kracht bij te zetten.
Echt ongekend. Ik mag niet klagen over mijn geheugen maar in vergelijking met hem ben ik een goudvis.quote:
Daar hebben ze een hele goede aanquote:Ach, daar heb je Emiel. Ook een man die welbespraakt en ad rem is, daar mag de SP blij mee zijn.
Ik vind hem een hele slechte grapquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef Disana het volgende:
Wat is het toch een verdorven en corrupte man hè.
Een soort stripfiguur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind hem een hele slechte grap
Hij zou zo bij Asterix en Obelix passen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een parodie op een corrupte politicus.
Ja ik werd even pissig maar het is ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Check de PI van m'n vorige post.
Maar Libië, dat gaat er flink op morgen
Zo zout had Goscinny het niet kunnen bedenken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zou zo bij Asterix en Obelix passen.
Er wordt met scherp geschoten, begrijp ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
Maar Libië, dat gaat er flink op morgen
Ja moet je die tweets lezen, dat gaat er hard aan toe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt met scherp geschoten, begrijp ik
quote:SHARM EL-SHEIKH - De ex-president van Egypte Hosni Mubarak zou volgens geruchten op Twitter zijn overleden.
GPD-correspondent Harald Doornbos meldt via Twitter dat hij uit betrouwbare bron heeft vernomen dat Mubarak is gestorven. Het Egyptische leger zou volgens de correspondent op het punt staan om de reguliere tv-uitzendingen te onderbreken om zijn dood aan te kondigen.
Reuters en de zender Al-Arabiya melden echter dat hij in goede gezondheid is en gewoon telefoontjes aanneemt.
Mubarak zou al sinds afgelopen zaterdag in coma liggen
Ja. maar sowieso dat hij in coma ligt. Ik vind het allemaal net wat té toevallig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegenstrijdige berichten. Dat zie je wel meer uit die contreien de laatste tijd.
Ach ja, ik las het, waarom ook niet, laat ze lekker varen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
En dit terzijde: Iran warships to 'transit Suez'
Doe eens een link over Libië.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
En dit terzijde: Iran warships to 'transit Suez'
En anderen zeggen dat het prima met hem gaat. Het is maar wat je wilt lezen. De man is 82 en hij zal over niet al te lange tijd sterven, misschien nog voordat Egypte maar een stap verder is dan nu. Daar zit niet noodzakelijkerwijs een complot achter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja. maar sowieso dat hij in coma ligt. Ik vind het allemaal net wat té toevallig.
Ja ik lag ook altijd in een deuk toen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Weet je wie ik nou echt leuk vind?
Nico Dijkshoornik kan niet wachten totdat die gast over Secret Story gaat
schrijven, dat deed hij vroeger toch ook over BB?
Heb je hier iets aan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik lag ook altijd in een deuk toen.![]()
Heeft ie nog steeds een eigen site??
Nee dat is oude zooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://www.nicodijkshoorn.com/
Ow... dat gaat ik morgen effe uitpluizen daarquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://www.nicodijkshoorn.com/
niet dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee dat is oude zooi.
Fann moet dat toch ergens gelezen hebben.
Ga jij dat maar effe uitpluizen mop. Ik zit effe op de streams maar het is NAKS!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet dus![]()
maar nu wel
Truste Mopquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij dat maar effe uitpluizen mop. Ik zit effe op de streams maar het is NAKS!![]()
Als m'n biertje op is lekker naar bed nog even lezen.
Inderdaad. En dan blijken er ook nog verzekeringen te zijn die slechts van een paar vooraf gekozen garages gebruik maken (bijv Ditzo) en gaat de assurantiebelasting vanaf 1 maart flink omhoog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Autoverzekeringen vergelijken, wat een rotklus.
Maar het kan altijd de moeite waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |