Joh, ik moet zeker om zes uur weg zijn, wil ik niet in een lange file geraken. 06:15 -06:30 sta je bij Hoevelaken gewoon stil. Hoe vroeg wil je mij weg hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het helpt wel maar het is niet de definitieve oplossing voor het kudde gedrag waar we ons schuldig aan maken.
Jij begint al eerder om de files te ontwijken (toch?) maar er zijn er genoeg die met hun boterhammen iedere dag met plezier een uurtje file pakken.
WAT EEN POT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is niet hypocriet, de vrijheid van posten is het bestaansrecht van FOK!.
van Persie!!!!!!
Over 2 weken weerquote:
Is al jaren bekend, lees Engadget maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijkt er iemand nederland 2? Over de rotte appel?
Misstanden bij Apple?
Is al jaren aan de gang, maar dit ging om het tegenstand tegen Apple vanuit China zelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is al jaren bekend, lees Engadget maar.
quote:
Net alsof de Chinese overheid ook maar iets geeft om de uitgebuite Chinezen in de onderklasse.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is al jaren aan de gang, maar dit ging om het tegenstand tegen Apple vanuit China zelf.
Daar zat nu een beetje kentering in en dat was volgens mij ook een beetje de invalshoek van de 5 minuten durende documentaire.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof de Chinese overheid ook maar iets geeft om de uitgebuite Chinezen in de onderklasse.
Daily show is troep.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zat nu een beetje kentering in en dat was volgens mij ook een beetje de invalshoek van de 5 minuten durende documentaire.
Pieter Winsemius bij de Daily Show. Die hebben ze zeker in het archief gevonden?
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb de Daily Show nog nooit gezien. Ik zit te wachten op Maarten in P&W maar kan nauwelijks mijn ogen open houden.
Maar hoe zit het strikt genomen met onze mensenrechten dan? Je voelt je misschien vrij, maar ben je het ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daily show is troep.
China en mensenrechten
Dan heb je het niet over de rechten van de mens zoals deze ooit zijn opgesteld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe zit het strikt genomen met onze mensenrechten dan? Je voelt je misschien vrij, maar ben je het ook?
Mag je een zwijn van de veluwe schieten of een boom omhakken of gewoon over het wad zeilen of tegen een boom aanpiesen of je kind niet met vier naar school sturen of een dag of drie eerder van school halen voor de vakantie?
Ik kan pagina's volschrijven met zaken die je hier in het westen moet of dingen die je niet mag en die eigenlijk een botte aantasting zijn van je individuele vrijheid.
D_K kan er vast een heel erg mooi verhaal over schrijven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, leven in vrijheid met alles wat daar bij hoort. Of is dat geen mensenrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |