quote:
Ze gaan het zo in de oven schuiven zou me niks verbazenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
Kwarktaart dus, bereiding 15 minuten en een uur in de koeling
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
Sofia fluft de taart wel wat sneller stijf.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb wat verplichtingen morgen heel vroeg. Veel plezier allemaal. Buonanotte
Soms zit ik toch echt te grinneken hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef RengDengDeng het volgende:
Uur opstijven?
Je hebt toch Sofia er bij..
Die kan dat vast wel sneller?
Joanna heeft natuurlijk vaker een taart gekookt. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Flashbox het volgende:
Ik vraag me uberhoud af of ze wel kunnen bakken/koken.
Dacht dat het aan mij lag omdat ik hier net nieuw ben en iedereen hier elkaar al jaren lijkt te kennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
(omdat iedereen afscheid van hem neemt zal hij wel speciaal zijn)
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Gaan we weer 7 pagina's zwaaien als er iemand weggaat?
ik weet niet hoe ik kwarktaart maak maar dat hoeft ook niet want ik eet geen taartquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Iedereen hier weet opeens hoe je kwarktaart maakt.
Ik gebruik mijn oven als opslagruimte..
doen we donderdag bij het 1e afscheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef henk.jansen het volgende:
Gaan we weer 7 pagina's zwaaien als er iemand weggaat?
Wie is ruuddd??????????quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie is Ruud?
Dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag omdat ik hier net nieuw ben en iedereen hier elkaar al jaren lijkt te kennen
Waarom maken als je het ook kan kopen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik kwarktaart maak maar dat hoeft ook niet want ik eet geen taart
ik dacht ook al, die kennen elkaar door en door, maar dat valt dus mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |