Ik heb geen koffie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
rust, mooi tijd om koffie te drinken
FC Barcelona heeft ons van onze rechtmatige WK titel afgehouden, vandaar moeten ze dood.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Nuchterheid het volgende:
Vanwaar die anti Barcelona houding van sommige?
Nee joh, dat prikt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Johnny de Mol: "Als dat geen neuken wordt"
Klopt, Arsenal maakt geen schijn van kans.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Arsenal is kansloos. Barcelona speelt gewoon weer dat geniale maar zeer irritante "tikkie-takkie" voetbal. Lijkt me echt frustrerend om tegen te moeten spelen.
Walcott vond ik juist ruk, hij heeft te weinig ruimte om zijn dribbels te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Sportex het volgende:
Wallcot en Nasri kwamen er goed aan te pas.
Je eigen belang boven het voetbal stellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef speknek het volgende:
[..]
FC Barcelona heeft ons van onze rechtmatige WK titel afgehouden, vandaar moeten ze dood.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Walcott vond ik juist ruk, hij heeft te weinig ruimte om zijn dribbels te maken.
Zelfs als hij het héél even over Arsenal wil hebben, zegt 'ie nog "Barca... uh Arsenal". Echt een idioot. Alles wat Barca doet is een direct gevolg van hun geweldige spelers en tactiek, en alles wat mis is was bijna raakquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef Thas het volgende:
Wat is het commentaar van die man weer vermoeiend.. Hij is al ongeveer 3 keer klaargekomen op Barcelona
Ik denk nog steeds dat hij beter op de 110 m horden tot zijn recht zou komen, Arsenal zit niet in de wedstrijd sinds Song op scherp staat, die moet eruitquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Walcott vond ik juist ruk, hij heeft te weinig ruimte om zijn dribbels te maken.
Eh ja, anders zou jij toch ook niet meer Feyenoord supporterenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je eigen belang boven het voetbal stellen
Bendtner erin dus en Van Persie naar rechts. En dan maar hopen dat de scheids de spelers niet gaat tellen.quote:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe jij eens een shirt met rugnummer 69...
Dan kun je toch nog wel supporter zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh ja, anders zou jij toch ook niet meer Feyenoord supporteren.
Geschoren egelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van voetbal naar de vraag hoe egels het doen
Wanneer begrijpt Wenger dat een goede keeper ook wel leuk is, want die heeft Arsenal nog nooit gehad geloof ik..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel schokkend weer hoe Villa vrij tussen 3 man stond bij het doelpunt. Wanneer begrijpt Wenger eens dat jonge Franse talenten leuk zijn, maar dat je dan wel een goede achterste linie nodig hebt om fouten te kunnen herstellen.
Bendtnerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bendtner erin dus en Van Persie naar rechts. En dan maar hopen dat de scheids de spelers niet gaat tellen.
hebben egels aan de onderkant ook stekels? Nee?quote:
Deze keeper kon niks aan het doelpunt doen, maar heeft wel 1x goed gered. Dus daar ligt het probleem niet momenteel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wanneer begrijpt Wenger dat een goede keeper ook wel leuk is, want die heeft Arsenal nog nooit gehad geloof ik..
Almunia is niet geweldig, die vreemde Duitser was niet geweldig, Seaman niet
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Barcelona blijft toch een maatje te groot
Hij moet wat te doen hebben nu hij niet dagelijks op Dost kan geilen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
o ja ron jans geilt ook barca helemaal vergeten
Ik wou net zeggen, een paardenstaart en een snor, hoe kan dat niet fantastisch zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Morendo het volgende:
Seaman was een held. Alleen dat paardestaartje en die snor al.
Wel een held, maar een superkeeper was t nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Morendo het volgende:
Ik ben ook bij rust naar de computer gelopen, en mijn laptop achtergelaten. De analyse geloof ik wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
En hij zet de enige speler die niet zou misstaan bij Barca op de bank.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Morendo het volgende:
Zoo goed is Dost nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En hij zet de enige speler die niet zou misstaan bij Barca op de bank.
Ok... Barcelona had anders ook makkelijk gelijk, of achter kunnen staan. Niet dat het terecht had geweest, maar zo goed spelen ze ook weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van Arsenal maar zit te genieten van Barcelona mijn op één na favoriete club in het buitenland.
Heb het Ajax ooit zien doen uit bij Real Madrid. Dit is te vergelijken.
Hij is te vergelijken met Villa, maar dan wat jonger en fysiek sterker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Zoo goed is Dost nou ook weer niet hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
En hij zet de enige speler die niet zou misstaan bij Barca op de bank.
Ik hou het toch op Ned... Ja gezien dat je kunt switchen nar original ....quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Confetti het volgende:
Sport1 met Engels commentaar![]()
Ze zijn zwaar op de hand van Arsenal wat het alleen maar leuker maakt
Jans wil Dost niet de wei insturen met Heerenveen ,m hij leidt hem intern op voor Barcelonaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is te vergelijken met Villa, maar dan wat jonger en fysiek sterker.
Derksen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Morendo het volgende:
Met Dost bij Barca kan die rare Messi weer uit de spits. Ik ben namelijk helemaal geen fan van kleine jongens in de spits.
Messi bevindt zich dan ook nauwelijks in die positie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Morendo het volgende:
Met Dost bij Barca kan die rare Messi weer uit de spits. Ik ben namelijk helemaal geen fan van kleine jongens in de spits.
Alleen maar National Conference League. Daar hoef je geen penny voor te betalen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef alors het volgende:
Als Arsenal het goed doet is het altijd verrassendKijken ze nooit PL ofzo
Hoezo? Wedstrijd is niet aan een stuk door hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, lekker kopje thee erbij.
Trouwens, als je dit vergelijkt met de superbowl-wedstrijd van laatst, snap ik niet dat mensen dat leuk vinden. Duurt zo lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |