wie nietquote:
Eriksen kan er ook wat vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Merkie het volgende:
Steekpassjes voor gevorderden van Fabregas.
sowieso Fabregasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Merkie het volgende:
Steekpassjes voor gevorderden van Fabregas.
Ik zal het even doorgeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Typisch het volgende:
Aresanl moet niet vooruit verdedigen. Gewoon zoals in de eerste x aantal minuten, op eigen helft pas drukzetten. Dit is zelfmoord.
Smileys, ze hoeven niet op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan de looplijnen van van Persie duidelijk zien dat hij vroeger heeft gevoetbald met El Hamdaoui. Hij heeft er veel van opgestoken.²
Jullie zitten elkaar allemaal op te fokken en telkens te letten op dingen die er niet zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
mensen die zich lopen te ergeren aan commentatoren
Klassequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat een klasse dat die middenvelders van barca zo makkelijk en sierlijk door het hart van de defensie van arsenal kunnen steken.
Missschien mn standaard PI maar even aanpassen.quote:
0,01 - 99,99quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
40 - 60 valt mij nog mee. Vorig jaar was het 10-90 ofzo?
Idd, loopt zich vaak dood en verdedigend heeft ie t ook zwaarquote:
Mensen die verwachten dat Messi altijd perfect is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
Ik snap de hype rond die Messi niet zo, als ik dit weer eens zie.
Hij is niet eens tweebenig :Squote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
Ik snap de hype rond die Messi niet zo, als ik dit weer eens zie.
ik mag het wel hopen, de scheids heeft de pik op hem, dat komt niet meer goed, hij is vleugellam nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
song zal wel gewisseld worden later in de wedstrijd
Hoezo, Song is toch gewoon een arier met dat kapsel en die ogen?quote:
Nee, want niet messiquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef S0nic het volgende:
Hij riep niet eens overdreven dit keer
nos.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Fnx2 het volgende:
weet iemand een stream die ik online kan checken?
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Fnx2 het volgende:
weet iemand een stream die ik online kan checken?
quote:
quote:
quote:
Iets met pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
HEEEEEEEEEERLIJK COUNTER ALLES LIEFDE AAN COUNTER
de scheids is toch pro barcaquote:
misschien he, moet je het niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets met pot verwijt de ketel![]()
Jullie zijn net zo erg als de commentator
Dan denk ik dat we het sneller zien ja. Of iedereen is helderziend, kan ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Dae1337 het volgende:
Zien jullie het snller omdat ik stream ofzo? 15 sec voordat ik het zag kwamen hier al de reacties 0-1
Was een mooi doelpunt, alleen ik haat, pure haat villa.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets met pot verwijt de ketel![]()
Jullie zijn net zo erg als de commentator
Dank!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
echt he zo irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom altijd die hakjes![]()
![]()
Gewoon met de buitenkant voet in tikken
De 0-2 is dichterbij en terechter dan de 1-1...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, laat de 1-1 maar komen. Waah, bijna!
Moet sneller.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo irittant, commentaar loopt halve seconde voor
Ga weg man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De 0-2 is dichterbij en terechter dan de 1-1...
Ja, dat wel, maar vanuit wedstrijdlol-oogpunt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De 0-2 is dichterbij en terechter dan de 1-1...
Wehehehehhe in vergelijking met Grueeeueueueter is ie in elk geval Koningquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat is echt een nummer 1 klapmongool.
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie.
In Oranje speelt ie op de belangrijke momenten niets klaar. Bij Arsenal speelt ie op de belangrijke momenten niets klaar.
Mooi dat ie hattricks kan maken tegen Wigan, maar dat maakt hem niet beter dan Huntelaar.
SECRET STORY,quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
off topic welk team is dit?;
Sharon
Alexander
Laura
Guido
Aafke
Jurien
Cynthia
Joanna
Servio
Monique
Sofia
Bank
Philiph,Jurien en Gerard
tief op met je sstquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Sharon
Alexander
Laura
Guido
Aafke
Jurien
Cynthia
Joanna
Servio
Monique
Sofia
Bank
Philiph,Jurien en Gerard
Dat is geheim.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Sharon
Alexander
Laura
Guido
Aafke
Jurien
Cynthia
Joanna
Servio
Monique
Sofia
Bank
Philiph,Jurien en Gerard
Secret story natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Sharon
Alexander
Laura
Guido
Aafke
Jurien
Cynthia
Joanna
Servio
Monique
Sofia
Bank
Philiph,Jurien en Gerard
Hij wurgt zichzelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Morendo het volgende:
Van Persie wanneer hij een kans krijgt in een belangrijke wedstrijd:
[ afbeelding ]
Alde Barcalona voor staat wordt ik vervelendquote:
ik ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Alde Barcalona voor staat wordt ik vervelend
Wilsherequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Wilkshire is trouwens heel erg goed.²
Ja, behalve dan dat Barcelona voor staatquote:
Niet? Ik dacht in de voorbespreking half iets opgepikt te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee die mag sowieso niet meespelen
hij moet zijn bek houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
"Xavi AAAAAAAHHHLTIJD aanspeelbaar"
me 2quote:
het spel gaat zo snel dat is niet bij te benen met twee ogen.quote:
Maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga spelen met je iqloze vragen
Nee op het stadion. Hij was blij dat het dak niet dicht is. Zag ie helemaal niks van de wedstrijd.quote:
Er is ook veel vraag naar mensen die met de handen kunnen werken, dus niks om je voor te schamen.quote:
Kijk, zo kan het ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op het stadion. Hij was blij dat het dak niet dicht is. Zag ie helemaal niks van de wedstrijd.
quote:
Er moet eerst iemand warmlopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Wenger is een grote lul dat hij Song niet direct wisselt.
Ja idd Song kan gewoon niks meer nu, bij elke Barca schwalbe gaat hij rood krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Stiekem is hij een racist en wil hij dat Song rood krijgt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Hij moet Arshavin erin gooien en dan gaan voetballen. Gewoon tikkie-takkie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, geniaal, iets voor een oudejaarsconference?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op het stadion. Hij was blij dat het dak niet dicht is. Zag ie helemaal niks van de wedstrijd.
Het is wel onze enige schwalbekoning, die kun je nog wel eens nodig hebben hier.quote:
Hoe vind je van Persie tot nu toe? Hij had moeten scoren manquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo, geniaal, iets voor een oudejaarsconference?²
Je heb gelijk probleem is dat hij Denilson of Rosicki moet brengen die het nivo niet aan kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Ik moest wel lachen. Een van de eerste keren bij een tongpost.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo, geniaal, iets voor een oudejaarsconference?²
Wat is dat voor woordquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef jepperdeprep het volgende:
FLITSEND?! HIJ KRIJGT M GODVER MET EEN GELUKJE MEE EIKEL!
Twentequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
Laffe Spanjaarden spelen alsof het -15 is
Van de Sar was ook nog geen wereldtop op zijn 19de.quote:
hij lijkt op KJHquote:
Iedereen haat op iets wat groot is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Nuchterheid het volgende:
Van waar die anti Barcelona houding van sommige?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef chufi het volgende:
Shaktar inmiddels op 1-3 tegen As Roma
Helemaal nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Tornadovis het volgende:
v Persie en Clichy zijn veruit de slechtste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |