wie nietquote:
Eriksen kan er ook wat vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Merkie het volgende:
Steekpassjes voor gevorderden van Fabregas.
sowieso Fabregasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Merkie het volgende:
Steekpassjes voor gevorderden van Fabregas.
Ik zal het even doorgeven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Typisch het volgende:
Aresanl moet niet vooruit verdedigen. Gewoon zoals in de eerste x aantal minuten, op eigen helft pas drukzetten. Dit is zelfmoord.
Smileys, ze hoeven niet op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan de looplijnen van van Persie duidelijk zien dat hij vroeger heeft gevoetbald met El Hamdaoui. Hij heeft er veel van opgestoken.²
Jullie zitten elkaar allemaal op te fokken en telkens te letten op dingen die er niet zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
mensen die zich lopen te ergeren aan commentatoren
Klassequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat een klasse dat die middenvelders van barca zo makkelijk en sierlijk door het hart van de defensie van arsenal kunnen steken.
Missschien mn standaard PI maar even aanpassen.quote:
0,01 - 99,99quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
40 - 60 valt mij nog mee. Vorig jaar was het 10-90 ofzo?
Idd, loopt zich vaak dood en verdedigend heeft ie t ook zwaarquote:
Mensen die verwachten dat Messi altijd perfect is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
Ik snap de hype rond die Messi niet zo, als ik dit weer eens zie.
Hij is niet eens tweebenig :Squote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
Ik snap de hype rond die Messi niet zo, als ik dit weer eens zie.
ik mag het wel hopen, de scheids heeft de pik op hem, dat komt niet meer goed, hij is vleugellam nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
song zal wel gewisseld worden later in de wedstrijd
Hoezo, Song is toch gewoon een arier met dat kapsel en die ogen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |