tot straksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef anniccck het volgende:
Het is wel een effectieve manier om iedereen snel bij elkaar te krijgen
Anyway, ik ben er even vandoor, over 15/20 min. weer terug denk ik... hopen dat ik niet teveel mis
Ik ga je kitten vermoordenquote:
Zij helemaal lachen, vanmiddag op bed met zijn haar frutten, en hij maar als een kleuter wiens shuttershades zijn afgepakt met zijn benen wiebelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze blijft het wel proberen....Guido is een maffe.
En dat al na vijf dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Lesterr het volgende:
Ik ken ze allemaal.. Niet zo heel moeilijk toch?
- Karim is die langharige donkerblonde beetje oude man.
- Gerard is die oudere man met dat kakkerskapsel.
- Maik is die jongen met die spieren en lange haren, zo'n stereotype mannenmodel.
- Philip is die jongen met bruin haar en felblauwe ogen.
- Servio is die heelkortharige ultragay.
- Guido is die jonge jongen.
- Jurien is die kale.
- Sharon is die stevige zwartharige dame, doet me denken aan lisa lois.
- Laura is het meisje dat altijd aan het hangen is en dat flapoortjes heeft.
- Joanne is die blonde met die volle lipjes.
- Aafke lijkt beetje op joanne, is beetje de stoere blondine, maar zonder volle lipjes.
- Moniek is de blonde met dat spitse neusje.
- sofia is de zwartharige dunne.
- cynthia is de black one.
- Alex is de beetje dikke met dat stoppelbaardje..
Klaar kom fotoquote:
Ja beetje triest wel....is dat de nerd in hem? Lijkt me dat ongeacht zijn geaardheid hij wel moet kunnen acteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij helemaal lachen, vanmiddag op bed met zijn haar frutten, en hij maar als een kleuter wiens shuttershades zijn afgepakt met zijn benen wiebelen.
lol lijkt wel op het lijstje wat ik had gemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Lesterr het volgende:
Ik ken ze allemaal.. Niet zo heel moeilijk toch?
- Karim is die langharige donkerblonde beetje oude man.
- Gerard is die oudere man met dat kakkerskapsel.
- Maik is die jongen met die spieren en lange haren, zo'n stereotype mannenmodel.
- Philip is die jongen met bruin haar en felblauwe ogen.
- Servio is die heelkortharige ultragay.
- Guido is die jonge jongen.
- Jurien is die kale.
- Sharon is die stevige zwartharige dame, doet me denken aan lisa lois.
- Laura is het meisje dat altijd aan het hangen is en dat flapoortjes heeft.
- Joanne is die blonde met die volle lipjes.
- Aafke lijkt beetje op joanne, is beetje de stoere blondine, maar zonder volle lipjes.
- Moniek is de blonde met dat spitse neusje.
- sofia is de zwartharige dunne.
- cynthia is de black one.
- Alex is de beetje dikke met dat stoppelbaardje..
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Echt he, als ik daar zou zitten, dan ga ik dood van de honger
Jezus ze zijn nu al bijna 2 uur met het eten bezig
krijg er gewoon honger van, ik ga effe wat te snacken uit de koelkast halenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zitten in Portugal en daaar leven ze zowieso al een uur later en qua eten is dat nog laterquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
oh hahaha. Zullen we de meest herkenbare uiterlijke eigenschappen zijn danquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef bamby het volgende:
[..]
lol lijkt wel op het lijstje wat ik had gemaakt
Heeft Maik al eens een heel woord uitgesproken? Of komt hij niet verder dan wat oergegrom?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Weka het volgende:
Saaiste deelnemers:
Maik, Guido, Sharon.
Ze zijn half 8 NL tijd begonnen, en het is nu bijna half 10 NL tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zitten in Portugal en daaar leven ze zowieso al een uur later en qua eten is dat nog later
Best lastig somsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind al die blondjes daar op elkaar lijken
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat kan toch in een half uur op tafel staan...
ja, stel je voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Weka het volgende:
Het zou toch wat zijn als er vandaag twee gingen neuken.
Pff goddankquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Ireth het volgende:
"Daar zet ik het gas even voor uit..."
Waarvoor? Wat hebben de 3 genomineerden gezegd?
Kwartiertje zelfs!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
wel voor 15 man he !quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een toastje met boter en peper.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Injetta het volgende:
Ik ben nu heel erg benieuwd waar ze 2 uur over gedaan hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |