quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tja, je had ook gewoon timmerman kunnen worden. Dat is tenminste een vak.²
Hij laat anders de Messi van Heerenveen op de bank verpieteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit Jans te analyserenDie gast slaapt echt in een Barcelona pyjama, en het grote verschil is dat Silvestre vandaag niet op Messi staat.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Alles beter dan Snoeks als je het mij vraagt
Wat is dit? En hoe lang puber je nog?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja Grueter. van mij mag grueter echt even deze gebruiken om wat minder klaar te komen als Messi de bal heeft. Sowieso vóór elke voetbalwedstrijd om gewoon objectief te blijven en minder gespannen/klaarkomend als iemand iets leuks doet
[ afbeelding ]
Is hij zo slecht? Ik heb hem echt al jaren niet meer zien spelen, bij Ajax was het toch wel een heldquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
De kansen voor Arsenal liggen bij Maxwell.
OOOOOOOOOOOO Messi!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Maxwel, Trabelsi, Van der Vaart, Zlatan, Sneijder, Pienaar. Allemaal in 1 team, dat Ajax destijds de Sjempijens liek niet heeft gewonnen is een wonder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
De kansen voor Arsenal liggen bij Maxwell.
amenquote:
Dat is een prullenbakquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is dit? En hoe lang puber je nog?²
In eigen goal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef TLC het volgende:
Affelay maakt 10 minuten voor tijd het enige doelpunt van de wedstrijd
jamspions leaguequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet altijd lachen om Koeman: "Sjempers Liek. Davied Vielja, Tsjaafie, Mekswol."
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef alors het volgende:
Grueter wil vast wel doordekken op Messi.
Zijn Engels is juist heel goed en zijn accent hoort gewoon bij hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Morendo het volgende:
Dat Engels van Wenger is ook niet veel soeps he.
Hee bedankt man!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Morendo het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn Engels is juist heel goed en zijn accent hoort gewoon bij hem
Komt degelijk over, denkt hij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:33 schreef alors het volgende:
Waarom doet Koeman na elke zin zo slikhijg
jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Dubbel L wordt toch ook een J of niet? Ken de taal niet zo goed..
Ja, en de V is een B.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Maar spreek het dan uit als Viella of als Vieja, niet als Vielja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |