Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
IddBij vrienden of familie kunnen slapen is denk ik niet wat ze bedoelen met dakloos zijn.
Op een bankje in een park, in de wachtruimte op een station of bij het leger des heils moeten slapen: dat is denk ik wat ze bedoelen met dakloos zijn.
Nee ik ook niet , maar er was iemand die het opperde in het vorige topic dacht ik en dat het onder dakloos viel . Wat was nu het idee dat haar geheim zou zijn , volgens mij is internaat alleen nog over he ?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, maar al dat soort dingen verstaan wij over het algemeen niet onder 'dakloos'.
Karim is de dakloze.
Aan de andere kant: het geheim van Jurien is ook nogal opgekrikt. Dat werd gepresenteerd als "ik slik anabolen", zo staat het ook nu nog op de site. Maar Jurien zei bij zijn exit dat hij "een keer" anabolen had geslikt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
IddBij vrienden of familie kunnen slapen is denk ik niet wat ze bedoelen met dakloos zijn.
Op een bankje in een park, in de wachtruimte op een station of bij het leger des heils moeten slapen: dat is denk ik wat ze bedoelen met dakloos zijn.
Misschien heeft Sofia het ook nog maar 1x gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het geheim van Jurien is ook nogal opgekrikt. Dat werd gepresenteerd als "ik slik anabolen", zo staat het ook nu nog op de site. Maar Jurien zei bij zijn exit dat hij "een keer" anabolen had geslikt.
Mja, maar het kan ook zijn dat hij het op tv afzwakte i.p.v. dat het opgekrikt is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het geheim van Jurien is ook nogal opgekrikt. Dat werd gepresenteerd als "ik slik anabolen", zo staat het ook nu nog op de site. Maar Jurien zei bij zijn exit dat hij "een keer" anabolen had geslikt.
het geheim van Jurien is door hemzelf afgezwakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat? In een internaat gezeten?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft Sofia het ook nog maar 1x gedaan
Oh, ook? Wist ik niet. Stond niet in het filmpje wat ik gezien heb. Daar zat ze op andere dingenquote:
hoeveel meer fimpjes wil je zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ook? Wist ik niet. Stond niet in het filmpje wat ik gezien heb. Daar zat ze op andere dingen.
piet piraat, piet piraat, schip ahoi hoi hoiquote:
Wat voor soort persoon was het?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:37 schreef JohnDenver het volgende:
Hehe ik heb 2 jaar bij der in de klas gezeten
Heel rustig, en ze zag er heeeel anders uit. Ze was wel aardig maar ging niet echt met der om..quote:
Ik heb net nog een paar van haar sekservaringen op beeld gezien, uit wat Amerikaanse video's.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kwam aardig los vanavond, hier een paar van haar (sex)ervaringen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |