Thanksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij zag er toen haske leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar in de pilot nog wel geile korte rokjes en hoge laarzenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Star Trek met de minst lekkere wijven.
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardagquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Dat mag best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
Hoe calvinistischquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet zeiken en gewoon blij zijn met wat ik krijg
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het een belediging vinden als ik een pot low fat-watdanook zou krijgen voor m'n verjaardag
Ik ga wel voor zalig, vol, romig slagroomijs
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Jij ook!
Zomaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
![]()
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Ja, of iemand een pepermuntje aanbiedenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als iemand zeep geven voor ze verjaardag. Zo'n 'dit heb jij zeker nodig' effect heeft 't.
Iedereen ging het tegensprekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zomaar!
Dus schattig is weer niet genoeg![]()
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je helemaal niks meer geven voor iemands verjaardag
Jij hebt zo veel nodig...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik van jou niks heb gehoord voor mijn verjaardag.
Je bent ook niet schattig als je vieze dingen gaat zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen ging het tegenspreken
En toen nam jij het ook niet voor me op
Vertel.quote:
Of je bent gewoon nietszeggend. Ik vergat je verjaardag ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan low-fat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Low fat-ijs! Da's pas heiligschennis
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?quote:
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet dat jij jarig bent geweest?
Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel door die nare Airwin komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom zijn wij nog geen beste vriendinnen?
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Niemand zei het mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je een geheugen als een zeef hebt?
Of gebrek aan informatievoorziening van jouw kant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desinteresse van jouw kant vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |