Hij zeikt inderdaad maar komt niet met argumenten ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:57 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik wil graag argumenten van TS!
Ik maak ook eerst mijn studie af en daarna rot ik wel op uit NL.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Averroes het volgende:
[..]
Dat geloof je werkelijk? De sociale mobiliteit is in de meeste Europese landen een stuk beter dan in de VS. De kloof tussen arm en rijk is daar niet voor niets zo groot. Geboren worden als dubbeltje en nooit een kwartje worden is dan ook meer van toepassing op de VS dan op Nederland. Hier kun je als je in een pauper gezin geboren word tenminste nog gaan studeren. Dat licht daar toch wat ingewikkelder.
Kan zijn, maar dat zien we te zijner tijd dan wel weer. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben groot fan van de VS, maar als je daar louter heengaat omdat het hier kut is dan ga je nog van een koude kermis thuis komen.
Naar de VS?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik maak ook eerst mijn studie af en daarna rot ik wel op uit NL.
Dat zie ik ook te zijner tijd wel. Maar dat zit er dik in ja.quote:
En met als enige reden omdat het hier een kutland is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zie ik ook te zijner tijd wel. Maar dat zit er dik in ja.
Nee hoor. Ik heb zo mijn redenen. Geen zin om die allemaal hier op te gaan lopen schrijven, voor wildvreemden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En met als enige reden omdat het hier een kutland is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Stuyvesantquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan ooit Nederlanders geweest die 'de top' hebben bereikt in de VS? Rutger Hauer misschien.
Oh ik wou al zeggen, want als dat de reden was dan ga je toch om de verkeerde redenen weg. Geen enkel land is perfect, en ieder land heeft zo z'n eigen irritaties/onmogelijkheden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb zo mijn redenen. Geen zin om die allemaal hier op te gaan lopen schrijven, voor wildvreemden.
Niks crimineels ofzo hoor, trouwens.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen, want als dat de reden was dan ga je toch om de verkeerde redenen weg. Geen enkel land is perfect, en ieder land heeft zo z'n eigen irritaties/onmogelijkheden.
Was net het zelfde aan het doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Internepper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
*Mailt Wilders over dit topic*.
Je word waarschijnlijk het land uit gezet, discriminatie van het nederlandse volk mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:00 schreef zatata het volgende:
wat voor argumenten willen jullie horen dan
En dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:02 schreef Strani het volgende:
Zatata, geef het op..of je dit nou meent of niet, de frustratie is je duidelijk te veel geworden. Pak je biezen en probeer ergens anders geluk te vinden. Maar je zult je houding moeten veranderen want als je emigreert, neem je jezelf ook mee.
Omdat vroeger of later iedereen dat wil kunnnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, want aan die factoren kun je afspiegelen dat een land het beste is?Misschien als je een burgerlijk en gezapig leventje wilt leiden.
Kut allochtonen, jullie mogen hier wonen zonder ook maar iets te betalen en wie betaald dat? kun je zien wie er cultuur heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef zatata het volgende:
[..]
Wil je mij aub niet beledigen en zeggen dat een NL-er ben, ik ben gelukkig niet in dit klote land geboren.
De waarheid is ook dat je jaloers bent omdat wij superior zijn, ik snap hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:20 schreef zatata het volgende:
Rot is een keer op met dat Troll gedoe, jullie hopen dat ik een troll ben omdat ok gewoon de waarheid vertel.
Ik maak mijn afkomst niet bekend omdat ik jullie dat plezier niet gun.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef Dinaridar het volgende:
TS maakt zijn afkomst niet bekend. TS is allerminst trots op zijn afkomst.
Jullie superior laat me niet lachen, wees blij dat de Amerikanen en Canadezen NL heeft bevrijdt in 1945 anders spraken jullie nu Duits.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De waarheid is ook dat je jaloers bent omdat wij superior zijn, ik snap het
Er zijn genoeg mooie vrouwen in Nederland. Meer dan in onze buurlanden Belgie en Duitsland. Ik vermoed dat TS gewoon geen mooie vrouwen kan krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef zatata het volgende:
[..]
maar wel passie en cultuur en vooral vrolijke, gezellige mensen en vergeet niet de mooie vrouwen. Ken je niet zeggen van Nederland.
held op sokken dus. Ben je niet trots op waar je vandaan komt? Of wil je al die negatieve opmerkingen die je dan tegen je krijgt verhinderen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef zatata het volgende:
[..]
Ik maak mijn afkomst niet bekend omdat ik jullie dat plezier niet gun.
Je gaat toch niet Nederlandse vrouwen vergelijken met zuid-Europese of zuid Amerikaanse vrouwen vergelijken. Nederlandse vrouwen zijn gewoon saai in bed ze kunnen niet neuken lopen altijd te zeuren of hebben hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:02 schreef Weaut het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen in Nederland. Meer dan in onze buurlanden Belgie en Duitsland. Ik vermoed dat TS gewoon geen mooie vrouwen kan krijgen.
stomme vraag, vraag dat maar aan je voorouders die zullen je wel vertellen hoe snel Nederland capituleerde als laffe honden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Oja waar was jij tijdens de 2de wereld oorlog?
Je spreekt zeker uit ervaring met je bleke gezicht gele tanden en je puisten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Paxcon het volgende:
TS is een gefrustreerde Marokkaan die om z'n kleine piemel afgewezen is bij de vrouwen. Daarnaast heeft hij zich nog nooit in de Nederlandse historie verdiept en is z'n Nederlands nog gebrekkig ook
TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |