Charlton is rood. Sunderland is inderdaad een mooie zwarte (van Lonsdale notabene(quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat mooie zwarte Charltonshirt toch? Of was die van Sunderland, of zijn ze allebei zwart?
quote:
Natuurlijk welquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, je gaat me niet vertellen dat je voor Barcalona bent hè?
Dat is nog bijna erger dan Ajaxquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog bijna erger dan Ajax
Jij kijkt alleen voetbal als het je uitkomt, dat telt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
Arsenal is mijn Ajax, ik ben er eigenlijk nooit voor!
Hahaha, ik ben een selectieve voetbalkijker ja dus ik heb er extra rechten opquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen voetbal als het je uitkomt, dat telt niet
Je valt dan in de hoek "vrouw"quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben een selectieve voetbalkijker ja dus ik heb er extra rechten op
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel erg. Als ajax tegen een tegenstander moet waarvan ik een shirtje heb, wil ik wel eens een shirtje van die club aan trekken. Zo heb ik een keer in Kroatie-shirt naar Dinamo Zagreb - Ajax zitten kijken
I applaud youquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best wel erg. Als ajax tegen een tegenstander moet waarvan ik een shirtje heb, wil ik wel eens een shirtje van die club aan trekken. Zo heb ik een keer in Kroatie-shirt naar Dinamo Zagreb - Ajax zitten kijken
Ik weet niet beter dan Eindhoven. Ja okee 27.5 jaar in Geldrop gewoond, maar dat is zo wat Eindhoven. Natuurlijk ook redelijk lang in Eindhoven op school gezeten e.d.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I applaud you![]()
En ik ben ook best wel erg, ik heb tot nu toe in geen andere stad zo lang gewoond als in Amsterdam.
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan Eindhoven. Ja okee 27.5 jaar in Geldrop gewoond, maar dat is zo wat Eindhoven. Natuurlijk ook redelijk lang in Eindhoven op school gezeten e.d.
Dat kan, er zijn zoveel steden waar ik nog nooit ben geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest
Ben je ook wel eens uit de kamer gezet tijdens het voetbal?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klopt en daarom doe ik ook zulke uitspraken![]()
Héérluk!
Nee, wel doodgekeken, dus toen ging ik zelf maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens uit de kamer gezet tijdens het voetbal?
Ik wil dit jaar langs een heleboel Nederlandse steden waar ik nog nooit ben geweest. Sowieso moet ik de provincie Brabant vaak bezoeken. In Limburg heb ik alleen Maastricht geweest maar dat vind ik wel genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn zoveel steden waar ik nog nooit ben geweest.
Ja kan ik me voorstellen, qua steden heeft LImburg niet veel. In Brabant moet je zeker Den BOsch gezien hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar langs een heleboel Nederlandse steden waar ik nog nooit ben geweest. Sowieso moet ik de provincie Brabant vaak bezoeken. In Limburg heb ik alleen Maastricht geweest maar dat vind ik wel genoeg
Ga je dan dagjes uit enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar langs een heleboel Nederlandse steden waar ik nog nooit ben geweest. Sowieso moet ik de provincie Brabant vaak bezoeken. In Limburg heb ik alleen Maastricht geweest maar dat vind ik wel genoeg
Ja, die staat er op! Daar hebben ze toch een heel mooie burcht?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, qua steden heeft LImburg niet veel. In Brabant moet je zeker Den BOsch gezien hebben
KRuidvat heeft regelmatig dagkaarten voor iets van 10 euro te koopquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan dagjes uit enzo, tienertoer (hoe heet zoiets nu eigenlijk?
)
Gewoon een mooie binnenstad. De Binnendieze is wel leuk om een vaartocht over te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die staat er op! Daar hebben ze toch een heel mooie burcht?
Ja, vaak met de trein, soms met de auto (niet dat ik rijd hoor). Maar ik maak er wel een dagje van ja. Vroeg de deur uit, laat weer thuis en me als een toerist gedragen, heerlijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan dagjes uit enzo, tienertoer (hoe heet zoiets nu eigenlijk?
)
Klopt jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KRuidvat heeft regelmatig dagkaarten voor iets van 10 euro te koop
Ja, daar heb ik iemand een keer enthousiast over horen vertellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een mooie binnenstad. De Binnendieze is wel leuk om een vaartocht over te maken.
NUquote:
NU?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NU
12,50 voor een hele dag treinen in het weekend
Leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, vaak met de trein, soms met de auto (niet dat ik rijd hoor). Maar ik maak er wel een dagje van ja. Vroeg de deur uit, laat weer thuis en me als een toerist gedragen, heerlijk!
1 keer in Grunn geweest en drie keer raden wat ik NIET gezien heb, terwijl ik wel in het centrum ben geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik iemand een keer enthousiast over horen vertellen.
Ik moet ook weer een keer naar Groningen, te lang geleden.
Ja, voelt toch als een beetje vakantie.quote:
Hahaha de olle grieze!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 keer in Grunn geweest en drie keer raden wat ik NIET gezien heb, terwijl ik wel in het centrum ben geweest
Scheveningen is leuk ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, voelt toch als een beetje vakantie.
Vorig jaar een dagje naar Scheveningen geweest en dat was echt![]()
Het was prachtig weer maar nog geen schoolvakantie
De martinitoren bedoel ik, ik weet nietof jij die ook bedoelt?quote:
Tot later Miauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga! Ik zit nog op mijn werk (niet dat ik heel productief geweest ben het afgelopen anderhalf uur) maar het wordt tijd om dit 's avonds griezelige pandje te verlaten. Er is verder niemand meer.
Tot straks of tot morgen![]()
ja, die bedoelde ik! De oude grijzequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De martinitoren bedoel ik, ik weet nietof jij die ook bedoelt?
Ja vorige week dinsdag nog geweest. Sea Life is wel leuk voor een keer (wel klein), en ook even over de pier wandelen en de boulevard. Vd Valk ligt mooi in het water..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheveningen is leuk ja!Zeker als het mooi weer is.
Friesland en Flevoland nooit geweest. Overijssel alleen doorheen gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb alle provincies in NL wel zo'n beetje gezien, behalve Groningen
Oh correctie, Zeeland idd ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Friesland en Flevoland nooit geweest. Overijssel alleen doorheen gekomen.
Zeeland heel lang geleden toen ik me nog niet bewust was van alles, was denk ik een jaar of 3
Vanwege de grens of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ook nooit in de Achterhoek geweest, dat mag je wel een appart deel van Nederland noemen vind ik.
Vanwege de naamsbekendheid in Nederland eigenlijk. En Gelderland is zo uitgestrekt, dat ik eigenlijk de Achterhoek als een aparte provincie beschouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanwege de grens of bedoel je iets anders?
Maar Twente is soms wel de achterhoekquote:
Aldus de mensen die niet beter weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Twente is soms wel de achterhoek
Ik doe het om mensen te pestenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aldus de mensen die niet beter weten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het om mensen te pestenHeerlijk
![]()
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mannen uit alle provincies gehad
Nou, niet uit alle provincies maar ik heb flink wat ervaring opgedaan in de EUquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pakken wat je pakken kan was het toch?
![]()
Ik ben wel in alle provincies geweest, maar heb niet in elke provincie een man gehad eigenlijk!quote:
Ik ook niet. Ik richt me alleen tot de Zuid-Hollandse exemplaren eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel in alle provincies geweest, maar heb niet in elke provincie een man gehad eigenlijk!
Ik ben nu aan het tellen en ik kom wel een eind qua mannen uit provincies eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik richt me alleen tot de Zuid-Hollandse exemplaren eigenlijk
quote:
Landen willen we!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, niet uit alle provincies maar ik heb flink wat ervaring opgedaan in de EU
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Noorwegen, Zweden en Finland (maar wat hij zei begreep ik nou nooit). Tot zover Scandinavie. Het vaste land en eilanden bespreken we een andere keer.
Nee, Denemarken erbij vond ik te trampy, ik moest tenslotte verder Europa nog intrekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]Geen deen?
Ik heb alleen een Fransman gehadGezoend alleen, toen ik 14 was, mn allereerste zoen
In de jaren 90, 5 keer met mijn familie + hond, naar Texel op vakantie geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest, alle provincies heb ik wel gehad. Dat terwijl ik wat verdere familie op Schiermonnikoog heb wonen.
En je allereerste bissousquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]Geen deen?
Ik heb alleen een Fransman gehadGezoend alleen, toen ik 14 was, mn allereerste zoen
Heerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de jaren 90, 5 keer met mijn familie + hond, naar Texel op vakantie geweest.
Gelijk heb je, Denemarken is wat voor de Nederlanders de Duitsers zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Denemarken erbij vond ik te trampy, ik moest tenslotte verder Europa nog intrekken
Ik heb alle haartypes gehad, oh nee toch ben ik best braaf hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben best braaf hoor, meeste met de provincialen is puur bij zoenen gebleven
NEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alle haartypes gehad, oh nee toch ben ik best braaf hoor.
Ik heb alle provincies gehad, oh nee ik ben best braaf hoor
Marijke!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Twente is soms wel de achterhoek
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, Denemarken is wat voor de Nederlanders de Duitsers zijn
Nou iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alle haartypes gehad, oh nee toch ben ik best braaf hoor.
Ik heb alle provincies gehad, oh nee ik ben best braaf hoor
Nee ik bedoel niet de rekensom, meer de "oh ik heb zoveel *insert iets*..." en daarna "oh nee viel wel mee"quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE!
Ik ben echt best braafEn er kan natuurlijk een combi zijn he, 10 jongens uit 9 provincies (en de fransman
) en dan allemaal een ander haartype
Met die haartypes bedoelde ik dat ik niet echt iets heb waar ik op val per definitie
Uhuquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
En zoals ik al zei; bij genoeg jongens is het bij zoenen gebleven
Ja, ik ben nog van de tijd toen sex vies wasquote:
Nou ja, als ik het dan teruglees denk ik ineens; ik lijk wel een sletquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet de rekensom, meer de "oh ik heb zoveel *insert iets*..." en daarna "oh nee viel wel mee"
We zitten in V&A, dus het aanbod was gewoon groot en jij hebt gehandeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het dan teruglees denk ik ineens; ik lijk wel een slet
En ik ben juist een van de bravere meisjes uit mijn omgeving (en sowieso) dus ik wil geen verkeerde indruk wekken ofzo
Sex is nog steeds viesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog van de tijd toen sex vies was
Zie je, dat bedoel ik, ik ben echt echt echt niet zo ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten in V&A, dus het aanbod was gewoon groot en jij hebt gehandeldMooi OT!
I beg to differquote:
Om te kijken vind ik het vies, om het te doen kan ik niet zo goed oordelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik, ik ben echt echt echt niet zo erg
[..]
I beg to differ
Oh, die tijd moet ik dan ook meegemaakt hebben...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog van de tijd toen sex vies was
Ik kijk wel eens uit nieuwsgierigheid in KPD. Al is dat niet echt sex maar meer naaktfoto's.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Oh, kijken naar seks vind ik ook niet altijd iets hebben
Ligt heel erg aan de beelden en het gezelschap enzo
Oh, maar ik moet wel echt een klik met iemand in het echt hebben voor ik met tot iemand aangetrokken voel, dat kan ik niet puur op uiterlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens uit nieuwsgierigheid in KPD. Al is dat niet echt sex maar meer naaktfoto's.
en daar zie ik wel eens een mooie vrouw ofzo. Maar ik zou waarschijnlijk het zelfde gevoel krijgen als ze gewoon kleren aan zou hebben.. Doet me gewoon helemaal niks, die borsten..
Oh nee, iemand mooi vinden is voor mij ook echt niet voldoende hoor. Moet haar ook gewoon aardig vinden enzo. Maar het speelt natuurlijk wel een beetje mee. Ik voel me vaak prettiger bij een wat mooier iemand (niet bloedmooi) dan bij een lelijke vrouw.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet wel echt een klik met iemand in het echt hebben voor ik met tot iemand aangetrokken voel, dat kan ik niet puur op uiterlijk
Whehehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Noorwegen, Zweden en Finland (maar wat hij zei begreep ik nou nooit). Tot zover Scandinavie. Het vaste land en eilanden bespreken we een andere keer.
Oh, dat heb ik ook niet eens eigenlijk... Ik vind de klik nog belangrijker dan uiterlijk, hoewel ik nog nooit op echt heel lelijke jongens ben gevallenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh nee, iemand mooi vinden is voor mij ook echt niet voldoende hoor. Moet haar ook gewoon aardig vinden enzo. Maar het speelt natuurlijk wel een beetje mee. Ik voel me vaak prettiger bij een wat mooier iemand (niet bloedmooi) dan bij een lelijke vrouw.
Eendjequote:
Nu jouw rijtjequote:
Okee. Maar ik heb dan ook nooit echt het gevoel gehad een meisje echt heel leuk te vinden, wel gewoon een paar waar ik leuk mee kon/kan praten, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook niet eens eigenlijk... Ik vind de klik nog belangrijker dan uiterlijk, hoewel ik nog nooit op echt heel lelijke jongens ben gevallenMaar wel jongens waarvan mensen het er niet echt in zagen, en ik wel, puur om innerlijk
Uiterlijk telt ook grotendeels mee natuurlijk voor de eerste indrukquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar ik heb dan ook nooit echt het gevoel gehad een meisje echt heel leuk te vinden, wel gewoon een paar waar ik leuk mee kon/kan praten, maar meer ook niet.
Maar nu heb ik dus wel regelmatig begeleiding en voel me gewoon meestal (niet altijd hoor) bij de wat aantrekkelijkere vrouwen prettiger dan bij de minder mooie. Of kijk ik automatisch meteen naar de uitstraling ipv het uiterlijk alleen (kan ook)
Okee, misschien ook wel logischquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uiterlijk telt ook grotendeels mee natuurlijk voor de eerste indruk
Vaduz, vertel jouw lijstje eens?quote:
Ik moest even teruglezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaduz, vertel jouw lijstje eens?
Joah.quote:
Ja, doe dan maar eentje die 'Lieve' heetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen.Wilde al over winterpenen beginnen, een bamipakket en meer, met koopzegels.
Overijssel en Gelderland en niet verder, maar ik tref ooit een Belgische, ben ik van overtuigd.
Okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Ik verveel me een beetje want het is overal zoooo stil en ik zag in je PoHi dat hier leven was.
Lutte heeft wel een Lieve voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, doe dan maar eentje die 'Lieve' heet
Joah! Die heeft ook een foto van haar met het straatnaambordje van de 'Lievestraat' in België.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen.Wilde al over winterpenen beginnen, een bamipakket en meer, met koopzegels.
Overijssel en Gelderland en niet verder, maar ik tref ooit een Belgische, ben ik van overtuigd.
Staatsgeheimquote:
Hmm, ik spreek hem af en toe nog maar dat is wel voldoendequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Miauwsie, hoe is het afgelopen met die jongen die op dezelfde dag jarig is als jij?
oh, balen? Of niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik spreek hem af en toe nog maar dat is wel voldoende
Arsenal scoort binnen een paar minuten 2 keerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arsenal scoort binnen een paar minuten 2 keer
Ah okquote:
Ultra, ultraquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo de mooie sokken van AS Roma bekijken in de samenvatting. Ook nog. Jaja.
Jij verdient een tik op je billenquote:
Mag ik hem uitdelen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verdient een tik op je billen
Oehlala hiervoor kom ik nog even terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verdient een tik op je billen
Is goed. moet ik wel even naar Geldrop, want hij ligt/hangt bij pa, denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Trek je wel je Man.U.-shirt aan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Trek je wel je Man.U.-shirt aan?
Slaap lekker Miauwtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oehlala hiervoor kom ik nog even terug![]()
Maar nu echt weg, slaap lekker Duz, Bos en Pisc
Vind je Francesco een lekkertje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Totti mag me ook wel komen troostenWat een ellende.
Bij de Azzurri heb ik wel een hoop favo's, maar Totti was daar wel altijd een van m'n favorieten, toen hij nog speelde.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de Azzurri heb ik wel een hoop favo's, maar Totti was daar wel altijd een van m'n favorieten, toen hij nog speelde.
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ben tevens meteen naar bed (pillen zitten al in mijn lijf)
Helleu Dushka!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kwam moeilijk in slaap, maar daarna wel heel fijn.Ik zat in Wie is de Mol in mijn droom, alleen kwam ik de hele droom niet verder dan gissen.
Jij dan?
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon werken, gelukkig ben ik al op gang. Kop koffie werkt!
Als FC Twente doorgaat om 13.00 uur is dat het leuke, en anders PSV kijken vanavond.
Komt ie weer: en jij?
Ik schrijf met name voor kranten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
En klinkt goed
Ik heb vandaag een rustig dagje
Morgen duckiequote:
Ik wist niet dat jij journalist bent, gaaf hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik schrijf met name voor kranten.
Hello Westerse madame!
Hai Bosquote:
Ik kan digitaal heel goed alsof doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben jij altijd zo opgewekt in de ochtend Marijke?
Goede insteek, het valt op en maakt ook vrolijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan digitaal heel goed alsof doen![]()
Maar ik probeer wel zo opgewekt mogelijk te zijn
Hoezo?
Hey Bosquote:
Ik kan slecht doen alsof. Nou ik kan wel zeggen dat het goed gaat, terwijl het niet zo is, maar dan ga ik me daarna wel kut voelen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan digitaal heel goed alsof doen![]()
Maar ik probeer wel zo opgewekt mogelijk te zijn
Hoezo?
Alle vijf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het:
A) kuiken
B) eend
C) Vis
D) alles, in verkleinwoord
E)
Zowel digitaal als in het echte leven kan ik erg goed toneelspelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan slecht doen alsof. Nou ik kan wel zeggen dat het goed gaat, terwijl het niet zo is, maar dan ga ik me daarna wel kut voelen..
Ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het:
A) kuiken
B) eend
C) Vis
D) alles, in verkleinwoord
E)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle vijf.
Ik noem haar al een tijdje Visje. Gewoon omdat Pisces vissen betekent.
Hoe is het Marijke, (te) lang niet gezienquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zowel digitaal als in het echte leven kan ik erg goed toneelspelenErg prettig, niet iedereen hoeft alles te weten
En hai
Oh Mart z'n truienquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een trui met Mart Smeets motiefje aan?
Correct, je glijdt je een beroerte op laminaatquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een paar members strikken en je kunt aan de curling.
Ik ben een beetje van de buren (Finland), ben je dan ook groupie?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Toivonen heeft Finse ouders, i'm all yours.
Spannend, tis al bijna 1 uurquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik volg de FC Twente in Rusland soap. Nog steeds geen duidelijkheid of het doorgaat. Terwijl het 13.00 uur zou beginnen. Bij -15 mag een club beslissen of ze willen spelen, maar de thermometers geven -14 en -17 aan.
Uit FInland komt goede metalquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje van de buren (Finland), ben je dan ook groupie?
Miauwtjequote:
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uit FInland komt goede metal
Sonata Arctica, NIghtwish, Stratovarius, Apocalyptica
Dus ja
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Vaduz, ik stond gister bij de Appie en keek naar de voetbalplaatjes op het raam, in het groot, en Ola stond afgeplakt, ik moest meteen aan je denken
Hai!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het Marijke, (te) lang niet gezien![]()
Ik zit in de Noorse sfeer
K*t klinkt zó niet esthetischquote:
Miauw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
K*t klinkt zó niet esthetisch![]()
Ik houd het er maar op dat ik ze van jetje gaf, ok?
Nee, ik ben het helemaal met je eens. Bak ze een opbouwende poets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
K*t klinkt zó niet esthetisch![]()
Ik houd het er maar op dat ik ze van jetje gaf, ok?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik ben het helemaal met je eens. Bak ze een opbouwende poets.
I didquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik ben het helemaal met je eens. Bak ze een opbouwende poets.
Haha dank je, het is ook leuk om dat te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat ben jij heerlijk creatief met taal
![]()
Maar gezien je beroep niet heel vreemd natuurlijk
Goed, drukquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Hoe ist?
En heerlijk, ze van jetje geven![]()
Als het maar niet standje tandartsstoel is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I did![]()
Nu even verder, mijn bureaustoel schoot in de verkeerde stand maar wil nu niet meer terug
Kut is dat... Succes met de stoelquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I did![]()
Nu even verder, mijn bureaustoel schoot in de verkeerde stand maar wil nu niet meer terug
Ik houd daar wel vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha dank je, het is ook leuk om dat te zijn.
Mooiquote:
Mijn tandarts heeft een nieuwe stoelquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het maar niet standje tandartsstoel is.
Joah, deze welquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat graag plat voor de tandarts.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, deze welLekker jong ding ook
Alleen heb ik dan liever niet dat ie gaat boren enzo
Oh en een volgende keer mag ie z'n neus wel even snuitenquote:
YWquote:
Ja, ik heb voor 2 dagen eten in huis. Maar toch het voelt niet opgelucht. Maar laat ik daar het topic maar niet mee vervuilen..quote:
Dat is niet vervuilenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor 2 dagen eten in huis. Maar toch het voelt niet opgelucht. Maar laat ik daar het topic maar niet mee vervuilen..
Ik heb al vandeweek er een topic over geopend. Is weliswaar dood, maar dat is wel voldoendequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is niet vervuilenAls jij wat kwijt wilt dan mag dat
Had ik gemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al vandeweek er een topic over geopend. Is weliswaar dood, maar dat is wel voldoende
Goed bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga waarschijnlijk weer in training (om iig mijn denken te doen veranderen enzo) binnenkort. Ben er vandaag voor gebeld, volgende week een gesprek erover.
Straatvrees?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik gemist
[..]
Goed bezig
Pandaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge mannnen(nou ja sommige dan)
Ik heb even hardop met je mee gedachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straatvrees?
reageren hoeft niet, ik heb niks aan posts als Sterkte en wat vervelend..
Ik zag het ja, bedankt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb even hardop met je mee gedacht
quote:
Oh, dan pas ikquote:
Heb je geen mooie mannen in je Facebook of HYves?quote:
Ja, jou natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je geen mooie mannen in je Facebook of HYves?
Bos, weet je, ik heb hier al een paar maanden aan zitten denkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straatvrees?
reageren hoeft niet, ik heb niks aan posts als Sterkte en wat vervelend..
Heerlijk Miauw! Go, go, goquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, en ik krijg vaak te horen dat ik assertiever moet zijn, maar dat ging me goed af. Alle hoofdenzitten er nog op en no hard feelings. Ben zo blij
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, hadden we hier maar een day bed ofzo
Dat laatstequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietOf wil je lekker tukken?
Oh dan wil ik mee tukkenquote:
Ja, heerlijk! Maar doe mij eigenlijk maar zo'n loungebed op een veranda, in de zomer met een lekker briesjequote:
Oh ja dat is zo lekker, met een klein zuchtje wind.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Maar doe mij eigenlijk maar zo'n loungebed op een veranda, in de zomer met een lekker briesje
In principe is dat best handig ja, twee bomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat later een hangmat aanleggen. Wel het liefst tussen 2 bomen.
En dan graag nog iemand die af en toe even het glaasje bijvult, lekker koel en welquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wat Miauw zegt, ik zie het voor me. Strohoed op het hoofd. Heerlijk.
Ja, drankje erbij en lekker doezelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat is zo lekker, met een klein zuchtje wind.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
En dan graag nog na een hele lange dag doezelen iemand die je veel later wakker maakt en zegt dat het eten bijna klaar is.
Die met die sterke constructies aan weerszijden is het toch net niet inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In principe is dat best handig ja, twee bomen
Het zou ok anders kunnen maar dat is toch anders hè
Na het soesen moet ik ff 5 minuten wakker worden voordat ik een groot bord weg ga werkenquote:
Haha neequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die met die sterke constructies aan weerszijden is het toch net niet inderdaad.
Hmm, dat is wel zo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na het soesen moet ik ff 5 minuten wakker worden voordat ik een groot bord weg ga werken
Lekker naborrelen op de zomeravondquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, ik zie echt een mooie ranch voor me.
Ja, ik ook! Met paarden die ik mooi van aan afstandje kan bekijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, ik zie echt een mooie ranch voor me.
Okee,quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, weet je, ik heb hier al een paar maanden aan zitten denken, sinds ik je zie schrijven over hoe je je voelt. Omdat ik het niet bij een depressie vind passen dacht ik als eerste aan paniekaanvallen en daarna aan straatvrees.
Je schreef over een training, goed dat je weer iets gaat doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ja die depressie is wel voorbij (ben het weldegelijk geweest), af en toe nog wel wat somberheid, maar lang niet zo slecht als in die periode dat ik daadwerkelijk depressief was.
Het is echt een angststoornis, daar raak ik steeds meer van overtuigd.
Pff, een angststoornis is ook naar idd. Ga je dit met een professional bespreken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Ja die depressie is wel voorbij (ben het weldegelijk geweest), af en toe nog wel wat somberheid, maar lang niet zo slecht als in die periode dat ik daadwerkelijk depressief was.
Het is echt een angststoornis, daar raak ik steeds meer van overtuigd.
Cela Vidushkaquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Schnitzel en Cela Vita aardappeltjes en sperziebonen straks.
Nasiquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
In huize Pisc dan?
(maak me gek, want ik moet nog geduld hebben)
Ik heb het vandaag al uitgebreid met de begeleiding over gehad ja. Maar dit ga ik zeker aan de psychiater voorleggen. krijg een nieuwe aangezien mjn eigenlijke arts ander werk heeft aangenomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff, een angststoornis is ook naar idd. Ga je dit met een professional bespreken?
Moet ik misschien maar doen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag echt een goede tip in het topic. Hou goed bij hoe je je van tijd tot tijd voelt, misschien in de vorm van een soort dagboekje. Dat geeft jou over een tijdje meer inzicht in jezelf (ook omdat je er misschien patronen in gaat zien als je terugkijkt) en voor de professionals is het misschien dan wat beter te begrijpen.
Leuke visite Bos?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg zo bezoek, dus voorlopig geen voetbal voor mij
Ja, de 2 helpenden van mijn vorige woonplekquote:
Ik voorspel eenquote:
Gezelligquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de 2 helpenden van mijn vorige woonplek
Doe maar meerdere. Maar die ene die je voorspelt is het vast waard, die speciale aandacht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voorspel een [ afbeelding ]
Er stonden 4 blonde cheerleaders te huppen, ik dacht toch dat ik een goeie duit in het zakje deed!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe maar meerdere. Maar die ene die je voorspelt is het vast waard, die speciale aandacht.
Me dunkt, uiteraard. Ik heb het doelpunt al gezien!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er stonden 4 blonde cheerleaders te huppen, ik dacht toch dat ik een goeie duit in het zakje deed!
Lukt niet zo, dramabegin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
HUP PSV. Laat me ajb wat vrolijker worden
Ja, ik ga denk ik maar douchen en zo naar bed. Zware dag gehad..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lukt niet zo, dramabegin.
Lovetomb in tha houz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |