Spatie nog steeds niet zie ikquote:
Hij heeft gewoon een eigen wilquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spatie nog steeds niet zie ik
Ztuuuupid toetsenbordquote:
quote:Meisje heeft 12 vingers en 14 tenen
Uitgegeven: 16 februari 2011 15:26
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 15:26
AMSTERDAM - Een Birmese moeder van een 16 maanden oude baby wil een vermelding in het Guinness Book of Records. Haar dochtertje heeft twaalf vingers en veertien tenen.
© Novum
Vooralsnog is het record in handen van twee mensen in India, die ieder twaalf vingers en dertien tenen hebben.
"Ik vroeg de verpleegsters of mijn baby compleet geboren was, met handen en voeten", zei Phyo Min Min Soe (26). "Zij antwoordden dat de baby meer dan genoeg heeft."
Polydactylie - geboren worden met een extra vinger of teen - is vrij ongebruikelijk, maar het is zeer zeldzaam als een kind ter wereld komt met aan iedere hand en voet een extra vinger of teen.
Volgens Phyo heeft haar dochtertje, Le Yati Min, geen enkele last van haar gebrek - of eigenlijk overschot. "Ze lijkt een veel krachtiger grip te hebben - ze laat niet vaak iets vallen."
Jij welquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik nu eens mijn economische spulletjes ga pakken kan ik een keer huiswerk maken voor half 8
Je hebt nog 6 minuten...quote:
Hup aan de slag danquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik nu eens mijn economische spulletjes ga pakken kan ik een keer huiswerk maken voor half 8
Knuffquote:
De weg naar mijn kamer is niet heel ver hoorquote:
quote:
goed ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij is mijn accu opGa je mee slapen?
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenquote:
ik wil heul niet door jou gepakt wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenbedenk ik me ineens.
Wok!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil heul niet door jou gepakt worden![]()
Huh wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
(Denk aan Marijke, ST, Lovely, Bar, TrevChick, Muck, .... )
jou wil ik ook niet pakken, pannekoeken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil heul niet door jou gepakt worden![]()
wil het over halen nog niet echt lukken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
beetje spanning, dat vreet energie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok!
How come?
En had je al ja gezegd?
De meet. Je moet hem ff overhalen. Puppy eyes, decolleté, lieve stem, dat soort werk...quote:
wat wat wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje spanning, dat vreet energie.
heb ik nog niet gezegd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
De meet. Je moet hem ff overhalen. Puppy eyes, decolleté, lieve stem, dat soort werk...
En dan kwam je eten toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog niet zeker of ik kom 12 Maart
Klote is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje spanning, dat vreet energie.
heb ik nog niet gezegd
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog niet zeker of ik kom 12 Maart
Ja, nu moest Muck springen om erbij te komen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesloopt. Ben hem vergeten te pakkenbedenk ik me ineens.
alleen etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan kwam je eten toch?Of ook logeren?
quote:
Gezelligquote:
Onee want ik had al informatie opgezochtquote:
He, of je weet hoe je mannen kunt rond commanderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe had ik zo stom kunnen zijn!
Das natuurlijk veeeeeeeeel makkelijker![]()
![]()
![]()
Woehoe, tot de 12equote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mision accomplisch
done
en nu koffie![]()
ja heb hem met een spons afgewassenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu moest Muck springen om erbij te komen.
Maar hij bakt aan, weet je zeker dat je hem hebt afgewassen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |