Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat wil ie me niet vertellen want "dat heeft nu toch geen nut meer"
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus... hij vertelt het me net en die zag ik echt niet aankomenGa ik niet hier delen maar ik snap het nu helemaal. En moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dus niet op hem val, want dat had een hoop gezeik opgeleverd.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja nu zijn wij natuurlijk benieuwd
Maar je bent niet tot een relatie in staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben wisselvallig en spreek mezelf regelmatig tegen. Maar in relaties ben ik 100% betrouwbaar, net als in vriendschappen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent niet tot een relatie in staat.
Jullie verdienen elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat vrouwen wisselvallig zijn en zichzelf tegenspreken. Doe ik zelf ook.
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Schilderijtje het volgende:
Zitten we nu hier?![]()
Ik ga even ander deel doorlezen van Spirit d'r verhaal...
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is echt een superspannend verhaal met verrassende wending
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Och,je vond 'm dus toch niet zo leuk?
Oh well, shit happens.
Al wel een sms gestuurd?
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja hij is wel leuk. Kan heel leuk met hem praten, hij is knap, etc... maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ik denk dat ik er nu definitief uit ben dat ik het gewoon niet kan op een blonde man
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou niet zo sip gezichtje trekken, als je hem niet leuk genoeg vind, houdt het op!
NEXT!
Oeh! Lekkel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu, volgende week of over 2 weekjes weer een date, ditmaal met een man met donker haar en donkere ogen
Hou ons vooral op de hoogte!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, ja! En 26Precies het goede jaar
Uiteraard!! Ik kan niet zonder julliequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hou ons vooral op de hoogte!
Hoe kom je daar nu bij? Nee hij was zo vrijgezel als maar zijn kan, evenals mn aanstaande, nog vast te leggen datequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef macondo het volgende:
Ah jammer Spirit, maar ik begrijp dat die blonde man al een relatie had. Nou ja, komt voor natuurlijk - blonde mannen vallen altijd erg in de smaak.
Wel? Ik heb relaties gehad ooit! Een slechte en een goeie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent niet tot een relatie in staat.
Oh kut... concurrentie...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Seven. het volgende:
Ik hou trouwens ook echt niet van blonde mannen. Bij vrouwen maakt het me gek genoeg geen bal uit.
Was gokje. Maar nu wordt het wel moeilijk natuurlijk - deel je het even via pm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Nee hij was zo vrijgezel als maar zijn kan, evenals mn aanstaande, nog vast te leggen date
Is wetenschappelijk aangetoond meen ik, dat west-europese vrouwen eerder op donker haar vallen.quote:
Wat wordt moeilijk? Ik snap je echt niet meer ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Was gokje. Maar nu wordt het wel moeilijk natuurlijk - deel je het even via pm?
Ik vind het zo grappig dat mijn beste vriendin en ik dus totale tegenpolen daarin zijn. Heerlijk! Alles wat zij aantrekkelijk vindt, vind ik iiieeeeeewwww en omgekeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is wetenschappelijk aangetoond meen ik, dat west-europese vrouwen eerder op donker haar vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |