Als koelkast mij belt dan is dat op de vaste aansluitingquote:
Klopt, even zien waarom precies, MySQL heeft er zo te zien geen zin in, maar ik wil weten waarom niet.quote:
Wie wat waar is MySQL?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, even zien waarom precies, MySQL heeft er zo te zien geen zin in, maar ik wil weten waarom niet.
en daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
Naatje_1 is een ekte ekte held. Die helpt tenminste zijn mod's in nood! Op zo'n jongen kan je bouwen!
Je eet om 18:00 uur!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef mash_ het volgende:
Ik wil straks wel draaien. Alleen is zo irritant dat ik geen idee heb hoelaat ik eet.
Sgatje, Wil je nooit meer kweit, Wat de rest zegt ag sgeit. Hou zo veel van je, Jij weet nie hoeveel gevoel voor jou zit in me. We kijke elkaar aan, Zien elkaar in goeden en slechte tijden staan. We staren en genieten van elkaar, We staan 24/7 voor elkaar klaar. Als k aan jou denk gaat me hart harder kloppe, Niemand kan dat stoppe. Je zit en blijft in mr hart, Krijg verlieft gevoel als k aan je dagt Xxxly wjnmk jhepimh Snuf.quote:
Ik hoor al de hele tijd wat..quote:
WOT IK KAN HEM HELEMAAL IN MIJN MONDquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:36 schreef quaas het volgende:
De nierlolly lijkt op een schildpadschild zonder blokjes op de bovenkant.
Picss or it didn't happen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:36 schreef quaas het volgende:
De nierlolly lijkt op een schildpadschild zonder blokjes op de bovenkant.
nu wordt het engquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sgatje, Wil je nooit meer kweit, Wat de rest zegt ag sgeit. Hou zo veel van je, Jij weet nie hoeveel gevoel voor jou zit in me. We kijke elkaar aan, Zien elkaar in goeden en slechte tijden staan. We staren en genieten van elkaar, We staan 24/7 voor elkaar klaar. Als k aan jou denk gaat me hart harder kloppe, Niemand kan dat stoppe. Je zit en blijft in mr hart, Krijg verlieft gevoel als k aan je dagt Xxxly wjnmk jhepimh Snuf.Naatje
DEDquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:36 schreef quaas het volgende:
[..]
WOT IK KAN HEM HELEMAAL IN MIJN MOND
dit is humorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
KIJK UIT! OP HOL GESLAGEN DRAAK! REN VOOR JE LEVEN!
HUPPELMUTS IS EEN MONUMENT KOMT UIT DE MIDDELEEUWENquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga de Draak even rebooten, monument.
Link ben te lui om te zoeken jwtquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie, behalve koelkast, want die houdt niet van gitaren, van het nieuwe nummer van De Staat? Ah, I See
ik wil nog steeds doneren maar monopoly heeft 2 keer niet gereageerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
Daarom moet er ook nieuwe software komen dus![]()
Wordt deze week geregeldIk wacht op de betaaldetails nu.
je mag wel via mijn paypal doneren !quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik wil nog steeds doneren maar monopoly heeft 2 keer niet gereageerdOf is er al genoeg?
Er is al genoeg maar donaties mogen altijd. Hij heeft zn rekeningnummer als lapo in een topic staan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik wil nog steeds doneren maar monopoly heeft 2 keer niet gereageerdOf is er al genoeg?
Ik zal die donatie in je kont stoppen mesj!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
je mag wel via mijn paypal doneren !
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal die donatie in je kont stoppen mesj!
Ok anders sta ik bovenaan als er nog een keer geld moet worden verzameldquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is al genoeg maar donaties mogen altijd. Hij heeft zn rekeningnummer als lapo in een topic staan.
Ik ga zoeken voor je
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok anders sta ik bovenaan als er nog een keer geld moet worden verzameld
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Monopoly het volgende:
Voor degene die geen Paypal hebben/willen gebruiken.
Ik heb nog een rabobankrekening die ik niet gebruik.
Dit is 3313.406.173
T.A.VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vermeld je username eventjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat blijft in de pot. Voor toekomstige dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok dan als ik nu geld overmaak wat gebeurt er dan mee?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok dan als ik nu geld overmaak wat gebeurt er dan mee?
Ok dan ik nu iets euro overmaken alles jwt komt ie gaat ieeeeequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat blijft in de pot. Voor toekomstige dingen.
Zuidpark jwtquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' Aaaaand it's gone, your money.. it's gone''
oh ik dacht dat dit draak al wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja
Nog niks aanvragen sukkels. Alles gaat er weer uit zodra draakje start.
En vanochtend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet per 20 minuten worden, dit was vannacht
Oepsiequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja
Nog niks aanvragen sukkels. Alles gaat er weer uit zodra draakje start.
Darcli en ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef robdriessen het volgende:
Degene die dit gemixed heeft, kent geen schaamte
Dat zeg ik, schaamteloosquote:
Is genoeg, anders zit hij voor de komende 3 uur vol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Request limit reached. You can only request 1 songs every 18 minutes
Ja mn winamp zei dat hij wel draaidequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is genoeg, anders zit hij voor de komende 3 uur vol.
En gewoon onthouden dat je niet moet aanvragen als Draakje niet draait. Het script wat dit moet regelen werkt nog niet helemaal.
Jean Michel Jarrequote:
Ja beuquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mn winamp zei dat hij wel draaide![]()
Ik kan wel fluiten naar mn verzoekje dus
Ga je schamen!!quote:
SNUFFFFFFFFFFquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wil jij zelf iets aanvragen of mag ik het via jou doen?
Dat is omdat ik te vaak Metallica hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb dit nummer de laatste dagen iets te vaak gehoord.
Metellicaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is omdat ik te vaak Metallica hoor.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is omdat ik te vaak Metallica hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |