Ik mag binnenkort afrijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ook nog niet
ga hem denk ik proberen te halen in Amerika
Kijk ik wel wat ik dan allemaal meot doen om hem om te zetten
Bij mij staat er een kleine Q hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef quaas het volgende:
Hallo Iedereen,
Kaas met de dikke Q is erweer,
wat heb ik gemist?
mijn moeder vond het niet kunnen dat ik eerder een vlieg brevet krijg dan een auto rijbewijs..quote:
ik heb een dikke q is je aars gedouwtquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij mij staat er een kleine Q hoor
Da's niet zo frisquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef quaas het volgende:
[..]
ik heb een dikke q is je aars gedouwt
gestraft zal je worden heidenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik heb al een week geen ONZ Radio geluisterd![]()
Relaxte muzieken hoor
36 maar ik ben een geval apartquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn moeder vond het niet kunnen dat ik eerder een vlieg brevet krijg dan een auto rijbewijs..
Dus het is eigenlijk een moetje
Hoeveel lessen heb je gehad?
ach, een vriend van mij is een keer tegen een lantaarnpaal opgeredenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
36 maar ik ben een geval apart(heb op mijn 21e ook al gereden en 3 keer gefaald)
Haha echt hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Whahah wtf die schreeuw XD
Mijn neef gaat ook z'n vliegbrevet eerder halen dan z'n rijbewijsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
mijn moeder vond het niet kunnen dat ik eerder een vlieg brevet krijg dan een auto rijbewijs..
Dus het is eigenlijk een moetje
Hoeveel lessen heb je gehad?
HAHAHHA JE ZEI ANAALquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef nick1337 het volgende:
[..]
haha ik ga stuk hier xD
(oeps verkeerde kanaal)
Ik wil helicopter kunnen vliegen. In stijl naar je werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn neef gaat ook z'n vliegbrevet eerder halen dan z'n rijbewijs
Blijft toch apart
mijn leraar gaf ook les aan helikopter pilotenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil helicopter kunnen vliegen. In stijl naar je werk
HAHAHA JIJ OOK!quote:
Ga op een booreiland werken dan wordt je met de heli naar je werk gebrachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je Chuck Norris was, kon je de school naar jou toe laten komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet vanavond naar een open dag van een middelbare school.
Ik heb echt geen zin, ik ben bekaf
Helicopter vliegen lijkt me ook wel ziekquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
jah ik denk ik krijg een andere emo :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Echt kut he dat een : O zo'n gaap emoticon is
Cougarquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je Chuck Norris was, kon je de school naar jou toe laten komen
[..]
Helicopter vliegen lijkt me ook wel ziek
Apaches![]()
![]()
Ik zou wel heeeeel graag helicopterpiloot willen zijn van zo'n apparaatquote:
Je bent wel een beetje een zeikwijf he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zonnetje schijnt en die kutkoters van de buren zijn meteen pleurisherrie aan het maken. Onopgevoede boeren hier
Het is emmen, wat wil je ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zonnetje schijnt en die kutkoters van de buren zijn meteen pleurisherrie aan het maken. Onopgevoede boeren hier
voor mij was het ook een dilemma hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou wel heeeeel graag helicopterpiloot willen zijn van zo'n apparaat![]()
Maar dat zal een jongensdroom blijven
Een maat van me heeft tijdens zijn uitzending als boordschutter meegevlogen in een copterquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je Chuck Norris was, kon je de school naar jou toe laten komen
[..]
Helicopter vliegen lijkt me ook wel ziek
Apaches![]()
![]()
Das meer dan genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn je UI en je fobo![]()
Nee ik heb in de afgelopen 3 jaar gewoon een bloedhekel voor de buren en alles wat daarbij hoort gekregen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een zeikwijf he.
Ik heb sowieso m'n oogafwijking van -1,25 ongeveer.. volgens mij is dat al teveelquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
voor mij was het ook een dilemma hoor
helikopters zijn echt baas
Gave jobquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een maat van me heeft tijdens zijn uitzending als boordschutter meegevlogen in een copter
dat is nog veel chiller, beetje op je gat zitten en navigerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een maat van me heeft tijdens zijn uitzending als boordschutter meegevlogen in een copter
zijn dat die buren die die vlaggetjes gingen ophangen met die storm tijdens de EK?WK whatever voetbalquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb in de afgelopen 3 jaar gewoon een bloedhekel voor de buren en alles wat daarbij hoort gekregen.
Neucken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas?
Voelt ze niks van hoor![]()
Haha dat was de bedoeling ja, een hoog kermis gehaltequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn dat die buren die die vlaggetjes gingen ophangen met die storm tijdens de EK?WK whatever voetbal
Je zal heel wat uit de kast moeten trekken om mij zover te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas?
Voelt ze niks van hoor![]()
Das niet zo moeilijk, dat is bijna iedereen hier welquote:
Ohja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, dat is bijna iedereen hier wel
Eula knulquote:
Zeg nou maar gewoon dat je 30 bentquote:
Dat klinkt oudquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je 30 bent
vond het ook al raarquote:
Mooizoquote:
Fijne burenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee die wonen aan de overkant. Dat kind mag gewoon niet naar buiten van zn moeder.![]()
Best wel zielig hoor. Kotertje mag heel soms naar buiten en dan moet ie in zicht van mama blijven. Kind is 5 inmiddels.
Die moeder is gewoon zo angstig![]()
Ik hoor nu die van de nieuwe buren (wonen hier nu net 1 jaar bijna) dat is die kledder die tijdens het WK om half 7 's ochtends al op de vuvuzela stond te blazen in de badkamer
Nee hoor, ik moet niksquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Je zal heel wat uit de kast moeten trekken om mij zover te krijgen![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, dat is bijna iedereen hier wel
vond het aantal views al zo hoogquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vond het ook al raar
enge lurker die jongen
Wajo wajo, en ik heb niet eens meer opa's of oma'squote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
70+ zijn oude mensen
Mijn oma, die is oud. Die is 95
oei, de vorige keer dat ik daar over begon, ging ze praten over zwangerschap..quote:
Ik vraag me toch altijd af wat vrouwen daar nou van denken, al die sexuele opmerkingen naar hun hoofdquote:
true true, ik geef alleen maar aan dat je heel kinky zal moeten zijn om mijn hoofd op hol te doen slaanquote:
was jij het die over die zwangerschapsmileys begon ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oei, de vorige keer dat ik daar over begon, ging ze praten over zwangerschap..
kijk maar uit
huppelquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was jij het die over die zwangerschapsmileys begon ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ik ontken allesquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was jij het die over die zwangerschapsmileys begon ?
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af wat vrouwen daar nou van denken, al die sexuele opmerkingen naar hun hoofd
Ik ben saaiquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
true true, ik geef alleen maar aan dat je heel kinky zal moeten zijn om mijn hoofd op hol te doen slaan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zag deze in een kattenfoto topic, wtfDat is een beer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag deze in een kattenfoto topic, wtfdat is een hondt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2011 17:00:36 ]
Ik zag deze in een kattenfoto topic, wtfDat is geen kat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zohee, had je bijna je gewonde leven weer terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden jullie boy Snuf. is er weer. Ik heb echt maar 3 uur gefokt in 3 dagen...
daar doen sommigen een moord voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden jullie boy Snuf. is er weer. Ik heb echt maar 3 uur gefokt in 3 dagen...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Viro het volgende:
[..]
ach ik kan wel wat variatie gebruiken
Ik zag deze in een kattenfoto topic, wtfdas ist ein beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snuffie! wanneer ga je weer draaien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
Ja shit man ik kwam buiten en zulksquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zohee, had je bijna je gewonde leven weer terug
je gaat naar bertje, dan kan je nooit saai zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend![]()
[..]
Ik ben saai![]()
kinky en variatie 2 verschillende woorden 1 betekenisquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
nee hoor je zei kinky, niet saai
Wat een lelijke typo maakte ik trouwensquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja shit man ik kwam buiten en zulks
Natuurlijk vrijdagmiddag TISJEBOYSNUF. maar ja wil eigenlijk ook nog verder gaan met EEN UURTJE MET (INSERT ARTIST). Maar ben nog even aan het onderhandelen met Koelkast enzo want ze keurden mijn eerste tijd afquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Snuffie! wanneer ga je weer draaien?
450 euroquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Natuurlijk vrijdagmiddag TISJEBOYSNUF. maar ja wil eigenlijk ook nog verder gaan met EEN UURTJE MET (INSERT ARTIST). Maar ben nog even aan het onderhandelen met Koelkast enzo want ze keurden mijn eerste tijd af
En dat vertel je mij?quote:
omg ik zie echt nèt je sigquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Natuurlijk vrijdagmiddag TISJEBOYSNUF. maar ja wil eigenlijk ook nog verder gaan met EEN UURTJE MET (INSERT ARTIST). Maar ben nog even aan het onderhandelen met Koelkast enzo want ze keurden mijn eerste tijd af
Dragems doet dat ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Typo of faalpoging tot grappig doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zohee, had je bijna je gewonde leven weer terug
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Typo of faalpoging tot grappig doen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een lelijke typo maakte ik trouwens
'gewonde'
Maar gelukkig dat het nu buiten wel lekker is
Snuf is ermee begonnen !!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dragems doet dat ook al
Word het dan niet iets te veel van het goede?
Oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snuf is ermee begonnen !!
Als er dan al iemand mee moet stoppen dan is dat Dragems!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DIE BOY NAAT ZOMAAR PATS BOEM OP ONZEN BEELDSCHERMPJES ZET DE HELDERHEID WAT HOGER HIJ SHINET
Wat is dezen wat doet Dragemsquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HIJ SHINET HARDER DAN MIJN LIPGLOSSquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DIE BOY NAAT ZOMAAR PATS BOEM OP ONZEN BEELDSCHERMPJES ZET DE HELDERHEID WAT HOGER HIJ SHINET
!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
al ruim 2 uurquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
en ja hoor, De middelbare is uit
je merkt het inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dus je boy komt op je scherm samen met de Naat. Nog Goudvis erbij en de Gouda clan (en nee daar ben ik niet trots opquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Je sig is een baasquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:05 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik tune in en ik hoor puike muziek
hetzelfdequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
ok vertel mij wat Dragems doet met EEN UURTJE MET (INSERT ARTIEST) ?
In the pooper sticken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
Die heeft vandaag een uur oasis gedaan en heeft meteen plannen voor een uur acdc, nirvana, beatles en god weet wat nog meer.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ga weer verder met huiswerkelijke bezigheden, de groetjens
Kijk eens op het rooster dan, boiquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
Wholla dat moet mijn vriendin huppelmutsie eens even een pittig woordje spreken met onzen Dragems! Ik ging net op het rooster kijken om een uurtje uit te zoeken en toen zag ik hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft vandaag een uur oasis gedaan en heeft meteen plannen voor een uur acdc, nirvana, beatles en god weet wat nog meer.
Ik ga nog maar een uurtje leren!quote:
ciaoquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een uurtje leren!
en dan genieten van mijn feestmaal
Arriverderci!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |