quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
Van mij mogen van de dames Laura en Cynthia eruit![]()
Sharon, Sofia, Joanna en Moniek mogen blijven!
Makkelijk he zeurenquote:
Met Laura voorop!quote:
Nou, ik hoop maar dat je je kont afveegt ook al moest je heel nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeilijk he normaal doen![]()
Als je snel een topic opent, kan je dat wel eens vergeten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, ik hoop maar dat je je kont afveegt ook al moest je heel nodig.
Joanna had op Gerard gedrukt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is er met Joanna ???
Ik heb geen streams
gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Joanna had op Gerard gedrukt.
Ik vermoed dat ze er nog een andere missie bijgekregen heeft, om bij iemand anders heel de dag om zijn nek te gaan hangen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Refurb het volgende:
Laura eruit, echt ja.
Ze houdt zich niet aan haar missie.
dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef dakpan90 het volgende:
Waar willen Laura en Cynthia voor drukken (ik volg pas 2 minuten weer)?
ik denk dat cynthia wel een geheim gaat raden deze week, ze is erg veel aan het luisteren en stelt nog enigzins gerichte vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef das_phantom het volgende:
Denk dat Cynthia iets teveel aan het twijfelen is.
Volgens mij gaat Cynthia voor Sharonquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet
Moet het doen met wat er hier geschreven wordt, versta het echt heel slecht
Ik heb zo'n idee dat ze nu wachten op de stem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft Joanna d'r vermoedens niet doorgezet? Ze hoeven niet naar de rode bank?
ik vermoed eerder dat alex een missie heeft gekregen, te voorkomen dat iemand raadt wat de missie van Laura isquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze er nog een andere missie bijgekregen heeft, om bij iemand anders heel de dag om zijn nek te gaan hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |