Dat ligt misschien aaan die hoge hakken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef das_phantom het volgende:
Denk dat ze niet sterk genoeg in haar schoenen staat.
Dat was een uitnodigingquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef Robbiedd het volgende:
Je kijkt in Laura d'r onderbroek, zo zegt ze zelf.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef beaverhausen het volgende:
Wacht even..Alex en Laura op aparte bedden?!.
Laura moet direct het huis uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
goed luisteren jullieIk hoor het niet
vertel !!!
Was het maar zo'n feestquote:
En alweer een gok richting Gerardquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Weer een mislukte gok naar iemands geheim?
Ben er bijna zeker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
nog niet iedereen zit, makeupje enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
goed luisteren jullieIk hoor het niet
vertel !!!
Ga daar maar van uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Dat soort opmerkingen zijn wel de meest stompzinnige ooit inderdaad. Ze komen de hele dag door op tv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef Robbiedd het volgende:
Die kut Gerard steeds met zijn 'we komen op tv jongens'
haha echt he, er zitten inmiddels goede imitators tussenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Siekrit het volgende:
Echt irritant als ze "bewoners" zeggen, dan denk ik altijd dat het de stem is
hmm, misschien zat er toch dichtbij en blufte hij zijn vrolijkheid?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Marrije het volgende:
Gerard vindt het toch wel een beetje spannend aan zn gezicht te zien.
Wist niet dat de bewoners daarvoor ook moesten gaan zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Refurb het volgende:
Bewoners, bewoners.
Joanna heeft op de rode knop gedrukt, en Gerard ondervraagt.
Joanna heeft besloten om zich terug te trekken.
Geld kwijt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:52 schreef STAP01 het volgende:
En wat als ze fout gegokt had dan, strafpunten ofzo?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer gaat ze dan exit? Vandaag al of morgen in de live?
hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:52 schreef Studiotje het volgende:
Die gerard krijgt door al die 'verdenkingen' een ego als een malle, en dat word irritant
+2quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat hij snel word ontmaskerd. ik kan er niks aan doen,maar ik mag die gerard echt niet. wat een arrogante gast is dat zeg
daar zou ze me wel mee verrassen, als ze er echt dichtbij zatquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef das_phantom het volgende:
[..]
hmm, misschien zat er toch dichtbij en blufte hij zijn vrolijkheid?
Homo toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef StefanKollaart het volgende:
Weet iemand welk idee Joanna bij Gerard heeft?
Dankjewel en tot vanavondquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou goed, ga me nu toch maar eens als moeder gedragen en zorgen dat de kids te eten krijgen.
Vanavond weer de rest volgen.
Veel plezier allemaal nog vanmiddag
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
Joanne heeft besloten zich terug te trekken.
Applaus.
Gerard: daar klap ik niet voor!
oh jij bent een vrouw? ik dacht een ventquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou goed, ga me nu toch maar eens als moeder gedragen en zorgen dat de kids te eten krijgen.
Vanavond weer de rest volgen.
Veel plezier allemaal nog vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |