http://www.secretstory.nl/deelnemer/22/Gerard zie hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef RengDengDeng het volgende:
Ės het misschien niet iets dat iemand een topic bij houd met het prijzengeld dat de mensen al in hun koffer hebben?
Ik ben namelijk helemaal de draad kwijt
Ik vind het ook elke keer een anticlimax, die mensen met veel bombarie op de bank roepen en dan een tijd laten wachten om dan alleen maar mee te delen dat er iets niet is geraden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtfbetaal je voor de streams krijg je ook nog eens slecht geluid en moet je ook nog eens naar een uitzending kijken om te zien welk geheim er nu NIET geraden is!? Wat een onnadenkendheid van de redactie
.
Zijn er echt mensen die voor streams betalen? Waarom eigenlijk? Het is makkelijk gratis kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtfbetaal je voor de streams krijg je ook nog eens slecht geluid en moet je ook nog eens naar een uitzending kijken om te zien welk geheim er nu NIET geraden is!? Wat een onnadenkendheid van de redactie
.
+1, maar ik denk dat ze ook nog wat kijkers willen trekken voor de TVquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook elke keer een anticlimax, die mensen met veel bombarie op de bank roepen en dan een tijd laten wachten om dan alleen maar mee te delen dat er iets niet is geraden.
Aaah danku..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/deelnemer/22/Gerard zie hier
Vandaag is het anders behoorlijk bagger. Iedere keer vliegen de streams eruit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die voor streams betalen? Waarom eigenlijk? Het is makkelijk gratis kijken.
Volgens mij wekt het meer irritatie dan dat het kijkers trekt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
[..]
+1, maar ik denk dat ze ook nog wat kijkers willen trekken voor de TV
Ze gokt ook niks . Misschien handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef camaron het volgende:
Ze hebben het er zojuist over gehad maar ik heb niet echt opgelet behalve dat Sofia het meest heeft momenteel
+ met een beetje pech krijg je morgen of vrijdag pas in de uitzending te zien dat er gedrukt is, dus dan moet je weer terug in je geheugen graven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook elke keer een anticlimax, die mensen met veel bombarie op de bank roepen en dan een tijd laten wachten om dan alleen maar mee te delen dat er iets niet is geraden.
Mja aan de andere kant trekt dat wel weer kijkers naar de uitzending. Ook niet geheel onbelangrijk voor ze. Ik ga zo nl wel kijken omdat ik erg benieuwd ben wat Philip geraden had over Alex. Als ze dat al laten zien overigens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
.
Ssssttttquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die voor streams betalen? Waarom eigenlijk? Het is makkelijk gratis kijken.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar mss heb je minder last van buffers en is daardoor de kwaliteit beter omdat er minder mensen opzitten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ben het met je eens, zo werkt interactieve tv ook helemaal niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ met een beetje pech krijg je morgen of vrijdag pas in de uitzending te zien dat er gedrukt is, dus dan moet je weer terug in je geheugen graven.
Als ik dit soort gedoe leuk vond dan speelde ik wel de film memento af hoor!
Lijkt mij dat ze uit dezelfde bron afkomstig zijn, anders zouden ze op de site wel zetten: high quality streams voor 1.99 euro p/dquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd maar mss heb je minder last van buffers en is daardoor de kwaliteit beter omdat er minder mensen opzitten?
Dat zijn precies dezelfde streams maar dan zonder reclamequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd maar mss heb je minder last van buffers en is daardoor de kwaliteit beter omdat er minder mensen opzitten?
Jaaa! Daar vond ik hem dus op lijken....nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:24 schreef das_phantom het volgende:
Alex doet me denken aan Arie van de lama's![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze uit dezelfde bron afkomstig zijn, anders zouden ze op de site wel zetten: high quality streams voor 1.99 euro p/d
Okej, dacht dat ze via een andere gateway/server liepenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat zijn precies dezelfde streams maar dan zonder reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |