Met een sticker op d'r bekquote:
Ze heeft gewoon een irritante manier van doen en laten, kan er niet echt m'n vinger op leggen.quote:
Nee, hij vertaalde het jeansmerk Blue Bloodquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus nu praten ze ook al over mensen van adel.
Ik heb de site ook nog niet bekeken.. Kanaal 15 van Ziggo en Fok! vind ik druk genoeg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Aaah danku..
Ik kijk niet op die site..
Zit altijd hier
Trekt gewoon irritante gezichtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een irritante manier van doen en laten, kan er niet echt m'n vinger op leggen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Nee, hij vertaalde het jeansmerk Blue Blood
Neuh. Ze hadden het over die vréselijk lelijke broeken die ze dragen, die drollenvangers. Maik had 'r een aan. En "blauw bloed" was 't merk ofzo, in het engels vast. Geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus nu praten ze ook al over mensen van adel.
Ik vind het tof.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido, Alex en Gerard gaan een complotje aan
Wat een vage gok datquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Robbiedd het volgende:
Heeft iemand nog eens dat 2e linkje van vanmiddag? Dus niet spixtv.
Deze?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef Robbiedd het volgende:
Heeft iemand nog eens dat 2e linkje van vanmiddag? Dus niet spixtv.
Ik zat ook te kijken, dacht echt dat het Guido z'n hand wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Mylene het volgende:
Het komt wel een beetje gay over.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet die, een anderequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:39 schreef RengDengDeng het volgende:
http://secretstory.hole1988.nl/
Deze?
haha, bij die laatste lijkt het net alsof Guido zijn hand op de borst legt van Alexquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Mylene het volgende:
Het komt wel een beetje gay over.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gemistquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit complot echt leuk.
Samen werken!
Het is nog aan de gang/gaat nog gebeuren.quote:
Gister beschuldigde iemand Servio er nog van, blij dat dit is rechtgezet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:41 schreef Soury het volgende:
Weer over steenbokken. Bok of met die waanzin zeg. Minmuntje voor Alex
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Mylene het volgende:
Guido tegen Gerard: "Je gulp staat open Gorden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |