Iemand staat af te wassen / eten voorbereidenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Refurb het volgende:
Wie staat onder de douche?
Of is dat de regen nog steeds?
Indd.. er hoeft maar 1 iemand even betaald in te loggen op die site. Niets meer afgeschermd. Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Roguee het volgende:
haha te grappig, even voor de mensen die niet keken: ze hadden een gesprek over pikante foto's die door exen het internet op geslingerd zouden kunnen worden. Guido nam ook deel aan het gesprek en zei dat hij zichzelf wel had afgeschermd op internet, haha nou NOT. en dat hij dacht dat iedereen in z'n leven wel iets te verbergen had wat vrij pikant is. Nou idd, alleen is het van hem nu niet meer verborgen, hihi.
Er staat iemand heel luidruchtig af te wassenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Razor21 het volgende:
Het geluid met het beeld klopt niet op TV lijkt mij.
Ja, vandaag loopt het niet soepel met de streams.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef Studiotje het volgende:
Alle streams stoppen hier telkens en het oog blijft rustig zijn werk doen
Ze zit in ieder geval alles rustig te observeren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef Razor21 het volgende:
Als blikken konden doden
[ afbeelding ]
Het was een vluggertjequote:
Ik hoop dat zijn familie en vrienden/vriendin er al van weten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido gaat zich helemaal de tering schrikken als hij dat huis uitkomt
quote:
Lijkt me wel, maar ja sommige mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn familie en vrienden/vriendin er al van weten.
Anders zou ik het echt niet begrijpen.Je weet toch dat men je gaat googlen als je meedoet.
Ouchquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Roguee het volgende:
haha te grappig, even voor de mensen die niet keken: ze hadden een gesprek over pikante foto's die door exen het internet op geslingerd zouden kunnen worden. Guido nam ook deel aan het gesprek en zei dat hij zichzelf wel had afgeschermd op internet, haha nou NOT. en dat hij dacht dat iedereen in z'n leven wel iets te verbergen had wat vrij pikant is. Nou idd, alleen is het van hem nu niet meer verborgen, hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |