Ik vat het niet persoonlijk op, dat zou inderdaad wel erg onhandig zijn. Ik snap alleen niet wat nou de moeite is van dat ff laten weten, een 'geen interesse' is zo gedaan. Minder moeite dan het profiel zien en de foto's intensief bekijken (want ik vermoed dat dat wel gebeurtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wegduiken, nee. Maar m tegen zijn hielen rammen ook weer niet.
Ik reageer wel altijd, vind het wel zo netjes om even te laten weten of ik interesse heb maar ik ga ervan uit als ik geen reactie krijg dat er gewoon geen interesse is, en niet iets persoonlijks ofzo.
Ik denk dat je met datingsites er wel vanuit moet gaan dat afwijzingen niet persoonlijk zijn en daarmee kunnen dealen anders wordt je echt ongelukkig.
Beetje fatsoen in iemand zijn flikker mag je wel verwachten, ook al is het niet zo... Maar goed, kennelijk had deze man daar weinig zin in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wegduiken, nee. Maar m tegen zijn hielen rammen ook weer niet.
Ik reageer wel altijd, vind het wel zo netjes om even te laten weten of ik interesse heb maar ik ga ervan uit als ik geen reactie krijg dat er gewoon geen interesse is, en niet iets persoonlijks ofzo.
Nee, dat snap ik ook nog wel..quote:Ik denk dat je met datingsites er wel vanuit moet gaan dat afwijzingen niet persoonlijk zijn en daarmee kunnen dealen anders wordt je echt ongelukkig.
Ja kijk als het alleen maar een hartje is ofzo dan hoef je er geen moeite voor te doen. Maar als iemand een leuk bericht stuurt vind ik t wel zo netjes. Maar jij wordt ook bedolven onder de berichten tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik reageer ook niet altijd hoor, blijf aan de gang.
Soms gebeurd dat.
Maar het lijkt me dat je wel een leuk bericht hebt gestuurd.
En die beantwoord ik allemaal.
Normaal bericht is normaal antwoord.
Mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Beetje fatsoen in iemand zijn flikker mag je wel verwachten, ook al is het niet zo... Maar goed, kennelijk had deze man daar weinig zin in.
[..]
Nee, dat snap ik ook nog wel..![]()
Jij bent ook niet de mindere geweest, juist diegene met ballen..
Juist! Niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja kijk als het alleen maar een hartje is ofzo dan hoef je er geen moeite voor te doen. Maar als iemand een leuk bericht stuurt vind ik t wel zo netjes.
Dan nog het fatsoen hebben...kreeg wel eens een tweede berichtje dat ik nog niet gereageerd hadquote:Maar jij wordt ook bedolven onder de berichten toch
Oja. Goed plan. Neuken? Triootje Muis-Schilderijtje-Mevrouw?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Zullen we het over seks hebben?
Komen de heren misschien ook nog wel bovendrijven...
Bij mij is het zo dat sommige leden niet kunnen reageren, dus ik flirt lekker terug en ja ik weet dat ze niet kunnen reageren zolang ik niet reageer...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Turbomuis het volgende:
Iemand die een hartje stuurt krijgt een geen-interesse-hartje terug. En een fullmember die een hartje stuurt krijgt een geen-interesse-hartje met eenerbij. Kom nou zeg, wat is dat nou voor een flauwekul... Berichtjes krijgen een berichtje terug. Vaak met dezelfde strekking als een geen-interesse-hartje, maar het gaat om het idee
Lexa ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat sommige leden niet kunnen reageren, dus ik flirt lekker terug en ja ik weet dat ze niet kunnen reageren zolang ik niet reageer...![]()
Kreng he?
Een aantal wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of mensen uit deze reeks al met elkaar gedate hebben?
Ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef Turbomuis het volgende:
Neuken?
(Zo, als ze nu nog komen weet ik het niet. No pun intended!)
OK. En wie hebben zich afgemeld wegens succes op datingsites? Of in deze reeks natuurlijkquote:
Als je het nou niet had gezegd had ik de volgende post niet gezien:quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Seven. het volgende:
Oh hey, ik had er ook 1 geopend gisteren. Die kan wel dicht dan (of we gaan daar verder).
Slaat echt nergens op.. En geeft voor mij alleen maar meer aan dat je jezelf probeert te verdedigen terwijl je weet dat ik eigenlijk wel een punt heb.. (En dan maar met dit soort lompe uitspraken komt)quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:26 schreef Seven. het volgende:
Oh by the way; zelfs al is het niet mijn zogezegde borderline, dan nóg weet kasta zich perfect uit deze situatie te lullen. Want het is nu eenmaal een feit dat hij:
1. altijd gelijk heeft
2. elke vrouw in bed kan krijgen (behalve toen ik hem blokkeerde op msn wegens enkel domme praatjes van zijn kant tijdens een uur durend gesprek via MSN ooit eens 3 jaar geleden (waarom herinner ik me dit) maar ook dáaárvoor is een perfect logische verklaring, want uiteraard ben ik maar domme borderliner)
Mark my words.
Excuses alvast voor spelfouten etc. etc. Niets, maar dan ook NIETS ontsnapt aan zijn aandacht en/of mensenkennis.
Zatte edit:
Moest ik nog mogelijk geschut over het hoofd zien: people change, MLI zal zichzelf altijd wel tegenspreken en ja sorry, mijn IQ is slechts 117 en inderdaad, ik ben met veel mannen de koffer in gedoken omdat ik weinig zelfrespect over heb op gebied van relaties (wie in dit topic heeft dat nu wél? We zitten allemaal op fucking knuz/parship/whatever. En de MLI kaart is makkelijker dan de Seven. kaart). Ik bén inderdaad dronken momenteel dus zeg ik er ook vast bij dat ik mezelf vaak tegenspreek omdat ik inderdaad snel van gedachten verander (ZIE JE WEL!!! BORDERLINE!!!!!) en niet zo heel vaak overtuigd ben van de dingen die ik impulsief zeg op fok. Als we dan toch open kaart spelen.
Oh Joyce (voorspelbare actie): nog meer bijval voor kasta en wie weet mag jij ook je beentjes spreiden voor hem. Een date in het kader van 'bewijzen dat hij ECHT HONDERD PROCENT betrouwbaar, leuk en lief is'. Voor jou 200 anderen, hoop dat je je speciaal zult voelen.
. Goed in bed zal hij zeker zijn, dat kan ik je wel garanderen.
Edit2: dat gesprek is 4 jaar geleden. Ik wacht nog op de 'je bent rancuneus-kaart zoals die ook bij Evienne getrokken werd).
Genoeg open kaart nu.
Pas op met wat je zegt, ik val op heren en dames, straks wek je nog verwachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oja. Goed plan. Neuken? Triootje Muis-Schilderijtje-Mevrouw?
(Zo, als ze nu nog komen weet ik het niet. No pun intended!)
Nope.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Seven. het volgende:
Ik ben benieuwd of mensen uit deze reeks al met elkaar gedate hebben?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, ik val op heren en dames, straks wek je nog verwachten
Nee geen zin in..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh NEE! Niet weer, ga PMMEN of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |