Oh, daar ben ik stellig over. Waarom denk je dat ik geen kledders moet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van ouders en kinderen nee. Zelfkennis staat je goed
Ja, duh. Wat dan?
En wat voor kleur zijn je nagels?
Ik heb geen excuusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader in de uitgeversbranche, mn moeder opvoedkundige, ik zit er midden tussen
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje, waarom vallen homo's op alfa mannetjes?
Dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik stellig over. Waarom denk je dat ik geen kledders moet?
Jij als ervaringsdeskundige: Is dat nou echt zo, dat homostellen altijd een mannetje en een vrouwtje hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?
Maar dan bedoel je de homo's die vrouwelijk zijn en waarvan het zichtbaar is dat ze homo zijn.
De andere helft IS een alfa mannetje.
Oh, werkt dat zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?
Maar dan bedoel je de homo's die vrouwelijk zijn en waarvan het zichtbaar is dat ze homo zijn.
De andere helft IS een alfa mannetje.
Mn Pa zit in de B2B wereld, al 25 jaar, dus denk niet dat hij haar kan helpen. Als het zo ver is kan ik latijd ff vragen wat hij kan doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus
Heb je L-E al ge-PM't dat je een uitgever weet voor d'r?
Nee niet altijd. Maar het komt wel geregeld voor ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij als ervaringsdeskundige: Is dat nou echt zo, dat homostellen altijd een mannetje en een vrouwtje hebben?
Ik las het verkeerdquote:
Hij kent vast zijn conculega's welquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn Pa zit in de B2B wereld, al 25 jaar, dus denk niet dat hij haar kan helpen. Als het zo ver is kan ik latijd ff vragen wat hij kan doen.
*bitch slap*quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet altijd. Maar het komt wel geregeld voor ja.
Ik ben zelf ook vrouwelijker dan de gemiddelde man, en ik val zelf op de mannelijke.
Wil overigens niet zeggen dat ik ook het vrouwtje in de relatie ben hoor
Nijntjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Het Nijntjeboekje waarin oma doodgaat
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij kent vast zijn conculega's wel
T Nijntje beeld is van t Nijntjepleintje afquote:
Er zijn wel meer branches die nog in de vorige eeuw levenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienConsumenten boeken gaan via het centraalboekhuis ed, is een hele aparte, gesloten markt. Ik zou er niet in kunnen/willen werken. De reden dat e-books bijvoorbeeld nog niet je-van-het zijn, komt alleen maar omdat uitgevers er niet aan willen, terwijl ze hun winsten 3-4x groter kunnen maken ermee
Awww! Stelletje vandalenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T Nijntje beeld is van t Nijntjepleintje afalleen de sokkel staat er nog
Nee, is door de gemeente verwijderd volgens mij, heb t zien gebeuren.quote:
Is dat een bestaand woord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Concullega's, wat een verschrikkelijk jeukwoord.
En omdat e-books sowieso kut zijn. In de pauze weer 5 echte boeken gekochtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienConsumenten boeken gaan via het centraalboekhuis ed, is een hele aparte, gesloten markt. Ik zou er niet in kunnen/willen werken. De reden dat e-books bijvoorbeeld nog niet je-van-het zijn, komt alleen maar omdat uitgevers er niet aan willen, terwijl ze hun winsten 3-4x groter kunnen maken ermee
Kunnen het nog wel vandalen zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is door de gemeente verwijderd volgens mij, heb t zien gebeuren.
Leuk manquote:
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt bleghquote:
Woezel en Pipquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt blegh
Frienemyquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Concullega's, wat een verschrikkelijk jeukwoord.
Die ken ik niet, is ver na mijn tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt blegh
Als je kijkt hoeveel e-readers er zijn, valt dat tegen. Er komt een project om na de zomer vakantie in een aantal steden alle lesboeken op een middelbare school te vervangen door 1 e-book. Alleen werkboeken zijn dan nog nodig en de 2e fase is dat zelfs die vervangen gaan worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En omdat e-books sowieso kut zijn. In de pauze weer 5 echte boeken gekocht
Geen gesjouw meer met zware boekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel e-readers er zijn, valt dat tegen. Er komt een project om na de zomer vakantie in een aantal steden alle lesboeken op een middelbare school te vervangen door 1 e-book. Alleen werkboeken zijn dan nog nodig en de 2e fase is dat zelfs die vervangen gaan worden.
PvL was tof! De Griezelbusquote:
15 jaar te laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen gesjouw meer met zware boeken
Ik vind het allemaal niks... Vroeger natuurlijk wel, maar nu, verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is ver na mijn tijdIk heb het meer over Nijntje en Betje Big, Knofje en Jip & Janneke en nog een boek, het Gezin van Gisteren ofzo?
Weer een mogelijkheid minder om brugpiepers te pestenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen gesjouw meer met zware boeken
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weer een mogelijkheid minder om brugpiepers te pesten
Maar dat doen de hogerejaars ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemen
Als iedereen er een heeft?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemen
Is toch hartstikke leuk, je kind voorlezen uit zo'n boekjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks... Vroeger natuurlijk wel, maar nu, verschrikkelijkDe koe zegt boe, de koe zegt geen fucking boe
Woezel en Pip is van Guusje Nederhorst geloof ik. Ik vind die afbeelding leuk, het verhaal ken ik verder niet.
Wie is iedereen? Ik moet geen e-reader, doe mij maarquote:
Dat er voldoende gestoorden rondlopen wist ik al langer. Gewone boeken zijn zoveel meer waard.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel e-readers er zijn, valt dat tegen. Er komt een project om na de zomer vakantie in een aantal steden alle lesboeken op een middelbare school te vervangen door 1 e-book. Alleen werkboeken zijn dan nog nodig en de 2e fase is dat zelfs die vervangen gaan worden.
Ik ga er niet eens op inquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk, je kind voorlezen uit zo'n boekje
Je moet het geluid ook nadoen voor zo'n kind, anders denkt ie dat ie moet gaan loeien om iemand te laten schrikken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks... Vroeger natuurlijk wel, maar nu, verschrikkelijkDe koe zegt boe, de koe zegt geen fucking boe
Woezel en Pip is van Guusje Nederhorst geloof ik. Ik vind die afbeelding leuk, het verhaal ken ik verder niet.
De meeste mannen zijn voor Poezel & Wip denk ikquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn voor Poezel & Wip denk ik
op enkele scholen, een proef na de zomer, beetje lezen als je ergens invaltquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Ik moet geen e-reader, doe mij maarboeken
Uiteraard, maar lesboeken op de middelbare school zijn heel duur en kort te gebruiken, een e-reader is dan een goedkoop, praktisch en duurzaam alternatief.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er voldoende gestoorden rondlopen wist ik al langer. Gewone boeken zijn zoveel meer waard.
En dat ze fouten maken mbt tot scholen vanwege prestige is ook een bekend gegeven.
jij weet wel hoe je mij moet paaien hequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op enkele scholen, een proef na de zomer, beetje lezen als je ergens invalt
[..]
Uiteraard, maar lesboeken op de middelbare school zijn heel duur en kort te gebruiken, een e-reader is dan een goedkoop, praktisch en duurzaam alternatief.
Jij studeert toch niet meer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Op scholen zijn e-readers wel handig. Ik sjouwde me een breuk aan die tas en het is ook makkelijker om onderweg te kunnen leren.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij weet wel hoe je mij moet paaien he
Ik vind Oysterboy niet echt een kinderboekquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van kinderboekenMaar ik heb geen kinderen.
Wel:
Max en de Maximonsters
Max & The Wild Things
Toen Peter Pan nog bij de elfjes woonde
Peter Pan in Kensington Gardens
Peter Pan
De 3 vorvolgens op Peter Pan (Peter Pan & the Starcatchers)
Jungle Book
Alice in Wonderland & Through the lookingglass
Winnie de Pooh
Floddertje
The mleancholy death of Oysterboy
etc
etc
enz
Nou dan. Die groep kan je prima nerd noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op enkele scholen, een proef na de zomer, beetje lezen als je ergens invalt
[..]
Uiteraard, maar lesboeken op de middelbare school zijn heel duur en kort te gebruiken, een e-reader is dan een goedkoop, praktisch en duurzaam alternatief.
Lief hequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je het Angel gewoon gevraagd hebt hahaha... ik zag zijn antwoord en I told you so
Ik vind het Alice in Wonderland verhaal geen kindersprookjequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van kinderboekenMaar ik heb geen kinderen.
Wel:
Max en de Maximonsters
Max & The Wild Things
Toen Peter Pan nog bij de elfjes woonde
Peter Pan in Kensington Gardens
Peter Pan
De 3 vervolgen op Peter Pan (Peter Pan & the Starcatchers)
Jungle Book
Alice in Wonderland & Through the lookingglass
Winnie de Pooh
Floddertje
The melancholy death of Oysterboy
etc
etc
enz
Idd, een meisje dat onder invloed van paddo's ligt te spacen onder een boomquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het Alice in Wonderland verhaal geen kindersprookje
Mja oke, die inderdaad niet echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Oysterboy niet echt een kinderboekNet zoals Coraline.
Je moet kinderen daar vroeg over voorlichten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, een meisje dat onder invloed van paddo's ligt te spacen onder een boom
Zie ik eruit als een idioot?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het geluid ook nadoen voor zo'n kind, anders denkt ie dat ie moet gaan loeien om iemand te laten schrikken.
hmm, beetje jammer dat je dan je kind kwijt raakt aan het systeem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet kinderen daar vroeg over voorlichten.
Het liefst in de praktijk.
Dood en verderf zijn dan wel weer heel geschiktquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, een meisje dat onder invloed van paddo's ligt te spacen onder een boom
Toch wel een gehandicapte, zwarte homo in de bijstand he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Heb laatst wel iets van Floorte Zwigt (of zoiets) gekocht. Ook een kinderboek. Heeft een prijs gewonnen geloof ik, voor beste kinderboek. Gaat over een homo![]()
Hebben we die nog niet allemaal opgeknoopt dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch wel een gehandicapte, zwarte homo in de bijstand he?
Eentje in de 18e eeuw. Toen bestonden er nog geen negers, en DUS ook geen bijstand!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch wel een gehandicapte, zwarte homo in de bijstand he?
Who else? I;m the only gay in the topicquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je het Angel gewoon gevraagd hebt hahaha... ik zag zijn antwoord en I told you so
Twee Ang3ls had dit topic ook niet aangekunt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who else? I;m the only gay in the topic
Unfortunately.
Kratje bier?
Damien en Ang3l had het dan moeten worden... 1tje de valse nicht en de andere de vrouwelijke nichtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee Ang3ls had dit topic ook niet aangekunt.
Want ik ben slechts 1 van die twee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Damien en Ang3l had het dan moeten worden... 1tje de valse nicht en de andere de vrouwelijke nicht
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee Ang3ls had dit topic ook niet aangekunt.
Ik verdenk.... oh nee ik verwacht de meer vrouwelijk kant...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want ik ben slechts 1 van die twee?
Paul? Is dat die met die alien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik twijfel heftig of ik vanavond naar Paul wil in de bios. Of gewoon lekker chillen op de hotelkamer...
Want je vindt me nog niet vals genoeg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik verdenk.... oh nee ik verwacht de meer vrouwelijk kant...
Ik moet hem van de week ff afdoen. Zit wat eiwit op je buikquote:Hoe staat het mijn mijn geplastificeerde kop aan je wand?
Ja, met Simon Pegg en Nick Frost. De film lijkt me gaaf, maar tsja, dan is de avond ook praktisch weer voorbij.quote:
He, die ken ik niet. Ik wil denk ik naar 127 Hours.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, met Simon Pegg en Nick Frost. De film lijkt me gaaf, maar tsja, dan is de avond ook praktisch weer voorbij.
Dat zijn de hoofdrolspelers van Sean of the Dead en Hot Fuzzquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, die ken ik niet. Ik wil denk ik naar 127 Hours.
Klinken niet als films die ik leuk vind...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de hoofdrolspelers van Sean of the Dead en Hot Fuzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |