Oh, daar ben ik stellig over. Waarom denk je dat ik geen kledders moet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van ouders en kinderen nee. Zelfkennis staat je goed
Ja, duh. Wat dan?
En wat voor kleur zijn je nagels?
Ik heb geen excuusquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader in de uitgeversbranche, mn moeder opvoedkundige, ik zit er midden tussen
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje, waarom vallen homo's op alfa mannetjes?
Dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik stellig over. Waarom denk je dat ik geen kledders moet?
Jij als ervaringsdeskundige: Is dat nou echt zo, dat homostellen altijd een mannetje en een vrouwtje hebben?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?
Maar dan bedoel je de homo's die vrouwelijk zijn en waarvan het zichtbaar is dat ze homo zijn.
De andere helft IS een alfa mannetje.
Oh, werkt dat zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat vrouwen er op vallen?
Maar dan bedoel je de homo's die vrouwelijk zijn en waarvan het zichtbaar is dat ze homo zijn.
De andere helft IS een alfa mannetje.
Mn Pa zit in de B2B wereld, al 25 jaar, dus denk niet dat hij haar kan helpen. Als het zo ver is kan ik latijd ff vragen wat hij kan doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus
Heb je L-E al ge-PM't dat je een uitgever weet voor d'r?
Nee niet altijd. Maar het komt wel geregeld voor ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij als ervaringsdeskundige: Is dat nou echt zo, dat homostellen altijd een mannetje en een vrouwtje hebben?
Ik las het verkeerdquote:
Hij kent vast zijn conculega's welquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn Pa zit in de B2B wereld, al 25 jaar, dus denk niet dat hij haar kan helpen. Als het zo ver is kan ik latijd ff vragen wat hij kan doen.
*bitch slap*quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet altijd. Maar het komt wel geregeld voor ja.
Ik ben zelf ook vrouwelijker dan de gemiddelde man, en ik val zelf op de mannelijke.
Wil overigens niet zeggen dat ik ook het vrouwtje in de relatie ben hoor
Nijntjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Het Nijntjeboekje waarin oma doodgaat
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij kent vast zijn conculega's wel
T Nijntje beeld is van t Nijntjepleintje afquote:
Er zijn wel meer branches die nog in de vorige eeuw levenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienConsumenten boeken gaan via het centraalboekhuis ed, is een hele aparte, gesloten markt. Ik zou er niet in kunnen/willen werken. De reden dat e-books bijvoorbeeld nog niet je-van-het zijn, komt alleen maar omdat uitgevers er niet aan willen, terwijl ze hun winsten 3-4x groter kunnen maken ermee
Awww! Stelletje vandalenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T Nijntje beeld is van t Nijntjepleintje afalleen de sokkel staat er nog
Nee, is door de gemeente verwijderd volgens mij, heb t zien gebeuren.quote:
Is dat een bestaand woord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Concullega's, wat een verschrikkelijk jeukwoord.
En omdat e-books sowieso kut zijn. In de pauze weer 5 echte boeken gekochtquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die wel, maar consumenten heb je met een hele andere wereld te maken. De boeken/tijdschriften die de afgelopen 25 jaar uit zijn afdeling/bedrijven komen hebben nooit een winkel gezienConsumenten boeken gaan via het centraalboekhuis ed, is een hele aparte, gesloten markt. Ik zou er niet in kunnen/willen werken. De reden dat e-books bijvoorbeeld nog niet je-van-het zijn, komt alleen maar omdat uitgevers er niet aan willen, terwijl ze hun winsten 3-4x groter kunnen maken ermee
Kunnen het nog wel vandalen zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is door de gemeente verwijderd volgens mij, heb t zien gebeuren.
Leuk manquote:
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt bleghquote:
Woezel en Pipquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt blegh
Frienemyquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Concullega's, wat een verschrikkelijk jeukwoord.
Die ken ik niet, is ver na mijn tijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verschrikkelijk. Allemaal. Alleen Woezel en Pip zijn schattig, maar dat komt omdat Woezel en Pip. Verder vind ik het echt blegh
Als je kijkt hoeveel e-readers er zijn, valt dat tegen. Er komt een project om na de zomer vakantie in een aantal steden alle lesboeken op een middelbare school te vervangen door 1 e-book. Alleen werkboeken zijn dan nog nodig en de 2e fase is dat zelfs die vervangen gaan worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En omdat e-books sowieso kut zijn. In de pauze weer 5 echte boeken gekocht
Geen gesjouw meer met zware boekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel e-readers er zijn, valt dat tegen. Er komt een project om na de zomer vakantie in een aantal steden alle lesboeken op een middelbare school te vervangen door 1 e-book. Alleen werkboeken zijn dan nog nodig en de 2e fase is dat zelfs die vervangen gaan worden.
PvL was tof! De Griezelbusquote:
15 jaar te laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen gesjouw meer met zware boeken
Ik vind het allemaal niks... Vroeger natuurlijk wel, maar nu, verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is ver na mijn tijdIk heb het meer over Nijntje en Betje Big, Knofje en Jip & Janneke en nog een boek, het Gezin van Gisteren ofzo?
Weer een mogelijkheid minder om brugpiepers te pestenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen gesjouw meer met zware boeken
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weer een mogelijkheid minder om brugpiepers te pesten
Maar dat doen de hogerejaars ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemen
Als iedereen er een heeft?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze allemaal met een e-reader lopen kan je ze nerd noemen
Is toch hartstikke leuk, je kind voorlezen uit zo'n boekjequote:Op woensdag 16 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks... Vroeger natuurlijk wel, maar nu, verschrikkelijkDe koe zegt boe, de koe zegt geen fucking boe
Woezel en Pip is van Guusje Nederhorst geloof ik. Ik vind die afbeelding leuk, het verhaal ken ik verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |