abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 februari 2011 @ 21:29:43 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93412500
John Landis over Thriller...

ALLMEDIANY: At a time when MTV was only a few years old, a production as big as “Thriller” was unheard of. Did either you or Jackson have doubts that the network would run it?

JL: No. People tend to forget this, but the album had been out a year, and had already been the number-one album of all time, had already sold more records than any other album in history. They had made “Billie Jean” and “Beat It,” which were very, very successful films, and when Michael came to me, I thought, “Well, I don’t want to make a rock video.” Essentially they were commercials to sell records, and I thought, “I don’t want to do that,” but then I met with Mike, and he was such an extraordinary, brilliant performer. You know, when I made “The Blues Brothers,” I’d made a decision I regretted later, which was, because John [Belushi] and Danny [Aykroyd] were not professional dancers, I had shot all the numbers with amateurs, except finally I shot the church scene with professional dancers; it was one of the last things we shot back in L.A. So the opportunity of doing a really good musical number appealed to me, so I said to Mike, “Michael, instead of doing a video, can we make a theatrical short?” The intention was always meant to be that it would play in theaters. In fact, we had a deal with Disney, and it played with “Fantasia” before it was on TV.

ALLMEDIANY: Wasn’t it hard to fund it, though?

JL: Sony and CBS said they wouldn’t give us any money – they thought the album was over. And Michael said he’d pay for it, and I said, “Absolutely not! I’m not going to take your money,” because it cost almost $500,000 to make – that’s very expensive. So we raised the money from a brand-new cable network called Showtime – we got half the money, and they got the exclusive right to show that and “The Making of ‘Thriller,’” which was an hour together. They used to call it “The Making of ‘Filler,’” because they had to come up with an hour. Then MTV went crazy and said, “How could you do that?!” We said, “OK, put up the second half of the money, and we’ll let you show it for a while.” And that’s what happened, but before they showed it, it played theatrically. In fact, I got kind of screwed by the record company, because Frank DiLeo, who was Mike’s manager at the time, told me many years later that he’s the one who did it, which is he did the right thing for the record but he kind of screwed me. What he did was, they duped “Thriller” and they made many, many copies of it, and then gave it free to television stations all over the world. It was on TV constantly, which meant it wouldn’t be playing in theaters anymore – which upset me – but it did make the album triple its sales, and it did establish MTV. I mean, it’s responsible for a lot of things, but it was no one’s brilliant plan – it was just Mike wanting to turn into a monster.

ALLMEDIANY: In “Thriller,” he goes from looking like a zombie to having his appearance go back to normal when he sings, only to turn back into his zombie self. What made it necessary to take off the makeup?

JL: Nothing made it necessary – it was my choice. It was just an aesthetic choice, that’s all. You’re asking me to make sense of it, the whole thing doesn’t make sense. It’s a fantasy! It does not make sense! If you’re trying to come up with some reasonable, rational explanation for the fact that he suddenly turns into a zombie and then back again, and then at the end he’s a zombie – I mean, it’s completely silly. It’s not meant to make sense – it’s meant to be entertaining.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 27 februari 2011 @ 23:29:09 #102
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_93496555
Ik ben laatst een beetje wezen kijken en ik zag dat hij best wel dik was in 2002 voor zijn doen :O Misschien dat ie daarom ook dat vreemde pakkie droeg tijdens z'n laatste optreden bij American Bandstand, want in T-shirt (tijdens de Apollo) zag het er zo uit:







In dit pakkie valt het al veel minder op:


Alles is rond april 2002. Vind 2001-2002 ook z'n slechtste jaar qua looks.. wat zou ie toch uitgespookt hebben? Want als je echt goed gaat kijken zie je dat het best meevalt, maar:


29 augustus 1997



Mid 1999


2000


September 2001

Bewust niet z'n slechtste foto's gekozen, dat is natuurlijk alleen haatzaaien. Natuurlijk werd ie ook ouder, maar hij lijkt zo anders in zulke korte tijd! Die lange steile pruiken die ie droeg waren ook gewoon niet mooi, krullen stonden/staan m altijd veel beter!

Gewoon zo jammer... :(
MJ
pi_93496812
Denk dat hij het snelst veranderde van 1986 t/m 1993.. compleet ander mens in een paar jaar.
standaarddrinker
pi_93513086
Was me nooit opgevallen, dat hij zo bol was. Tijdens die HIStory tour had hij wel veel betere benen dan in bijv. This Is It.

Wat ik altijd zo grappig vind is dat er haast geen foto's zijn van de periode tussen Thriller en Bad waarin je zeg maar de overgangsperiode echt ziet. Het is net of hij van de 1 op de andere dag zo veranderd is.
pi_93514280
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef gifkwal het volgende:
Was me nooit opgevallen, dat hij zo bol was. Tijdens die HIStory tour had hij wel veel betere benen dan in bijv. This Is It.

Wat ik altijd zo grappig vind is dat er haast geen foto's zijn van de periode tussen Thriller en Bad waarin je zeg maar de overgangsperiode echt ziet. Het is net of hij van de 1 op de andere dag zo veranderd is.
Maar de echte Michael is natuurlijk al sinds halverwege jaren tachtig dood. Degene die we sinds Bad kennen is een ander

/conspiracymode
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_93517320
Ja, net als Paul McCartney. Die hebben dat plannetje gewoon samen bekokstoofd tussen de opnames van The Girl Is Mine door.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:56:34 #109
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93517971
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef gifkwal het volgende:
Ja, net als Paul McCartney. Die hebben dat plannetje gewoon samen bekokstoofd tussen de opnames van The Girl Is Mine door.
Nee joh, die is in '66 al doodverklaard door conspiracy lui, dus dat kan niet. Er is sindsdien een nieuwe Paul McCartney :Y
Leef en Laten Leven
pi_93518869
Wel een hoop wisselingen zo in die business. Dan snap ik toch echt niet waarom Elvis er niet meer is. Voor imitators de man bij uitstek ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:17:15 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93519207
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wel een hoop wisselingen zo in die business. Dan snap ik toch echt niet waarom Elvis er niet meer is. Voor imitators de man bij uitstek ;(
Wel, Elvis leeft! (wie snapt het nog)
Leef en Laten Leven
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:36:20 #112
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93527177
Elvis is niet dood, hij is gewoon naar huis gegaan (Men In Black) ;):


(let op bij 1.19)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:46:57 #113
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93527310
Gisteren naar Usher geweest... Zijn Michael Jackson tribute was errug mooi... Kan op youtube nog geen goed filmpje vinden want hij had eerst een verhaaltje en pas daarna ging hij dansen.

_O_
You will allways be my hero...
pi_93529495
Wat zou MJ van Lady Gaga hebben gevonden?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_93530508
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef Zapato het volgende:
Wat zou MJ van Lady Gaga hebben gevonden?
Ongetwijfeld uniek en inspirerend :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:58:06 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93530906
Usher kan moonwalken :o _O_ als ik dit zie, moet ik terugdenken aan de memorial. Ik vond hem zo ontroerend, denk dat hij echt om Michael gaf.

Leuke vraag, dat van Lady Gaga. Ik denk dat hij haar niet mysterieus genoeg zou hebben gevonden. En veeeel te bloot. Wat moet die vrouw nou nog, wat is haar volgende stap? Ze heeft alles al weggegeven. Zoiets. Maar of hij dat openlijk geuit zou hebben...is een tweede.
Leef en Laten Leven
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:46:27 #118
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93537273
Dit filmpje bedoelde ik, met de tekst erbij. Kippenvel daar hoor!

You will allways be my hero...
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:50:23 #119
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93537440
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Robijn48 het volgende:
Usher kan moonwalken :o _O_ als ik dit zie, moet ik terugdenken aan de memorial. Ik vond hem zo ontroerend, denk dat hij echt om Michael gaf.
Je had Usher denk ik nog nauwelijks gezien?
Gast is volgens mij van kleins af aan MJ fan, iig goed te horen op wat van z'n albums, 8701 bijvoorbeeld; schijnt dat "U Dont Have To Call" en "I Dont Know" eigenlijk voor MJ bedoeld waren.

Net als "Joy", van Blackstreet, ook zo'n typisch MJ nummer.

Moet je voor de gein 's ff downloaden.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:56:29 #120
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93537703
Ik vind het juist zo leuk dat Usher er ook gewoon voor uit komt, hij zei gisteravond ook, I got my moves from him.

En hij 'kopieert' veel. Het Billie Jean koffertje, de opkomst in het pak, bepaalde poses etc. Maar hij deed dit ook toen Michael nog leefde en volgens mij vond hij het super.
You will allways be my hero...
pi_93540763
Ja, ik luister vaak naar Usher en vind z'n muziek ook erg goed.
Mooi dat hij nog telkens tributes voor MJ doet tijdens z'n tour.

Jammer dat ik niet kon gister, en zondag ook niet :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:52:14 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93542257
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vind het juist zo leuk dat Usher er ook gewoon voor uit komt, hij zei gisteravond ook, I got my moves from him.
En hij 'kopieert' veel. Het Billie Jean koffertje, de opkomst in het pak, bepaalde poses etc. Maar hij deed dit ook toen Michael nog leefde en volgens mij vond hij het super.
Zelfde met Ne-Yo, al vind ik Usher stukken beter, maar smaken verschillen...
Op zich ook niet zo vreemd dat een hoop van die artiesten ook gewoon MJ fan zijn natuurlijk....
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:52:23 #123
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93551117
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Je had Usher denk ik nog nauwelijks gezien?
Gast is volgens mij van kleins af aan MJ fan, iig goed te horen op wat van z'n albums, 8701 bijvoorbeeld; schijnt dat "U Dont Have To Call" en "I Dont Know" eigenlijk voor MJ bedoeld waren.

Net als "Joy", van Blackstreet, ook zo'n typisch MJ nummer.

Moet je voor de gein 's ff downloaden.
Ja klopt, ik ken Usher niet zo goed. Komt omdat ik eigenlijk helemaal niet zo van R&B hou. Vind MJ ook meer op zichzelf staan dan onderdeel van een stroming. Al was het natuurlijk wel Soul waar je de Jackson Five toe kon rekenen.
Verder hou ik gewoon niet zo van kopieergedrag, al vind ik het wel tof dat ie kan moonwalken, maar dat vind ik van iedereen die dat kan :P
Natuurlijk heeft Michael ook gekopieerd als kind. James Brown, Jackie Wilson, etc. Maar Michael heeft daarna helemaal zijn eigen muziek en moves uitgevonden, en das juist zo knap.
Zal die songs waar je het over hebt downloaden, ben ondanks wel nieuwsgierig.

En Ramon: tssss, niet geweest naar iemand die je goed vind, straks is ie (ook) dood en dan kan het niet meer :o
Leef en Laten Leven
pi_93561017
Lady Gaga zou toch eventueel het voorprogramma doen van de This Is It shows? Dus Michael moet haar cool gevonden hebben (...typisch :')) of ze was gewoon door AEG gehosseld omdat ze populair is, kan ook.

Robijn, Michael hoorde niet tot een bepaalde stroming? Zegt de titel King of POP je iets? :P Nee, grapje, je hebt wel gelijk vind ik. Hij was op vele markten thuis maar deed toch altijd zijn eigen ding of sterker nog, was de pionier. Zoals hij dat zelf altijd zo mooi zei :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:25:02 #125
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93561381
:o :o :o Was dat zeker van Lady Gaga? Whaha.....

Ja is ook zo! King of Populair Music. Ach, hij staat gewoon op zichzelf, das het mooie.

Edit: hmm ja, ze schijnt in een interview met Larry King gezegd te hebben dat ze samen met andere artiesten in het voorprogramma zou staan. Well well.

[ Bericht 7% gewijzigd door Robijn48 op 02-03-2011 22:11:52 ]
Leef en Laten Leven
pi_93565162
Ja, volgens mij was het nog niet 100% rond of zo maar waren er wel gesprekken. Grappig wel, normaal betaal je voor een Lady Gaga kaartje geloof ik al 70 harde euro, anders kregen we haar gewoon gratis in het voorprogramma ±P
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:38:31 #127
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93581510
Rechtszaak arts Michael Jackson uitgesteld
Uitgegeven: 3 maart 2011 06:30
Laatst gewijzigd: 3 maart 2011 06:29
LOS ANGELES - De rechtszaak tegen een arts die de in 2009 overleden Amerikaanse popster Michael Jackson bijstond, is woensdag uitgesteld tot 9 mei.

De rechter bepaalde dat in een voorbereidende zitting. De zaak tegen dokter Conrad Murray zou 24 maart van start gaan, maar de betrokken partijen krijgen meer tijd om informatie uit te wisselen.

Bron nu.nl
Leef en Laten Leven
pi_93582595
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Robijn48 het volgende:

Verder hou ik gewoon niet zo van kopieergedrag, al vind ik het wel tof dat ie kan moonwalken, maar dat vind ik van iedereen die dat kan :P
Dank je Robijn, dank je... :P

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef gifkwal het volgende:
Lady Gaga zou toch eventueel het voorprogramma doen van de This Is It shows? Dus Michael moet haar cool gevonden hebben (...typisch :')) of ze was gewoon door AEG gehosseld omdat ze populair is, kan ook.
Echt? Zou toch wat zijn geweest, allemaal van die pauperartiesten in het voorprogramma, zou het contrast lekker groot zijn geweest. Dat wel.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:30:29 #129
314390 Jackson5
Annie are you ok?
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:57:59 #130
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_93602374
Heb nog zoiets maar dan van 2001, een klein (en onverwacht! :D) dansoptreden. Niemand wist volgens mij dat MJ hierin zou komen: MTV Music Awards 2001 samen met NSync :D

En ik was het alweer even vergeten maar, ook is er aan het einde van de Dangerous Tour in Bucharest iets speciaals gebeurd, 'Michael' vloog met een jetpack over het publiek en eindigde zo het concert. Als je goed kijkt zie je dat het een stuntman is, bij het overstappen in het apparaat


[ Bericht 32% gewijzigd door MagicTheo op 03-03-2011 19:04:28 ]
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_93602649
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja klopt, ik ken Usher niet zo goed. Komt omdat ik eigenlijk helemaal niet zo van R&B hou. Vind MJ ook meer op zichzelf staan dan onderdeel van een stroming. Al was het natuurlijk wel Soul waar je de Jackson Five toe kon rekenen.
Verder hou ik gewoon niet zo van kopieergedrag, al vind ik het wel tof dat ie kan moonwalken, maar dat vind ik van iedereen die dat kan :P
Natuurlijk heeft Michael ook gekopieerd als kind. James Brown, Jackie Wilson, etc. Maar Michael heeft daarna helemaal zijn eigen muziek en moves uitgevonden, en das juist zo knap.
Zal die songs waar je het over hebt downloaden, ben ondanks wel nieuwsgierig.

En Ramon: tssss, niet geweest naar iemand die je goed vind, straks is ie (ook) dood en dan kan het niet meer :o
Hahaha, ja, ik weet het :P
Ik zat alleen met het vervoerprobleem/geldissue.
Hij komt vast nog wel een keer (mag ik hopen).

:D
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:19:39 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93606783
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef Zapato het volgende:

[..]

Dank je Robijn, dank je... :P

[..]

Echt? Zou toch wat zijn geweest, allemaal van die pauperartiesten in het voorprogramma, zou het contrast lekker groot zijn geweest. Dat wel.
In dat geval ook een _O_ voor jou, en de vraag om een filmpje natuurlijk :P
Hoelang heb je erover gedaan als ik vragen mag, om dat te leren?

Ramon, ik help het je hopen :P
Leef en Laten Leven
pi_93616854
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef MagicTheo het volgende:
Heb nog zoiets maar dan van 2001, een klein (en onverwacht! :D) dansoptreden. Niemand wist volgens mij dat MJ hierin zou komen: MTV Music Awards 2001 samen met NSync :D

Er gingen wel allemaal geruchten rond, volgens mij was het vlak voor de show toch wel aardig bekend want ik weet nog hoe ik er helemaal klaar voor zat :P Als ik me nu niet heel sterk vergis.

Leuk dat We Are The World filmpje, kende ik ook nog niet!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:51:02 #134
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93627014
Ja, het was ook wel half bekend. Was in de tijd van de NY concerten. Zo vet was dit!
You will allways be my hero...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:37:49 #135
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93674212
Ja ik herinner me het ook nog wel...er waren geruchten maar niks was zeker...

Wel duf dat het publiek loopt te juichen naar de stuntman, haha...En Michael zit allang veilig ergens achter het podium *lol*
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_93689974
Dit gebeurde er, precies 2 jaar geleden...

quote:
Michael Jackson kondigt afscheidsconcerten aan

Gepost op 05 mrt 2009, 20u12

Michael Jackson heeft vandaag een persconferentie gegeven om aan te kondigen dat hij in juli tien concerten zal geven in de O2 Arena in Londen. Met deze optredens hoopt Jackson in stijl afscheid te kunnen nemen van zijn fans.

De persconferentie, die anderhalf uur later dan gepland begon en werd bijgewoond door 150 hysterische fans, was van erg korte duur. Jackson, die er voor zijn doen gezond uitzag, sprak slechts enkele zinnen: Ik zal de songs brengen die de fans willen horen. Daarna is het gedaan. Ik zie jullie in juli. This is it.

Het is drie jaar geleden dat Michael Jackson, die de laatste jaren vooral negatief in het nieuws kwam, voor de laatste keer op een podium stond. Voor de optredens in de O2 Arena zou Jackson in totaal zon 56 miljoen euro vangen. Het grootste deel van dat geld zal waarschijnlijk gebruikt worden om de schuldenberg van de zanger weg te werken.

Het eerste van de tien concerten vindt plaats op 8 juli. Tickets kunnen binnenkort gereserveerd worden via de officiële website van Michael Jackson. Wie erbij wil zijn, zal waarschijnlijk snel moeten zijn.

Michael Jackson is een van de meest succesvolle artiesten ooit. In totaal gingen er van de King of Pop al zon 750 miljoen albums over de toonbank. Thriller, dat in 1982 verscheen, is de best verkochte plaat aller tijden. (KF)

:'( :'( :'(
-
pi_93703463
:'( :'( :'( :'( :'(

Dat was zo'n leuke dag...
  zondag 6 maart 2011 @ 09:09:37 #138
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93718034
Yep, ik kan het me ook nog herinneren als de dag van gisteren... :'(
Ik kon het niet geloven, we zouden hem weer zien!!!
You will allways be my hero...
pi_93721947
Wat keken we er naar uit in dit topic ;(

Michael Jackson #30: Tijd voor nieuwe muziek

Good old times :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 6 maart 2011 @ 13:44:42 #140
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_93724520
Mijn blijheid komt spontaan terug als ik de oude delen van toen lees van de verheuging op de concerten en de aankondiging. Helaas is het nooit wat geworden, maar serieus als die man het had geflikt, whos the boss then?

PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  zondag 6 maart 2011 @ 15:46:49 #141
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93728623
Ach pfffff...alweer twee jaar geleden....wat gaat de tijd toch snel.

De yell gelijk aan het begin krijg ik kippenvel van, zo mooi vind ik het.
Zou de yell echt zijn? De rest is een remix...

Leef en Laten Leven
  zondag 6 maart 2011 @ 17:09:52 #142
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93732015
En dit :X

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2009 08:30 schreef matthijst het volgende:
Yessirrrrrrrrrrrr.
3x ingelogd, 1x 1 minuut wachten, 1x 8 minuten wachten, 1x timeout....
Naja, 2 tickets section BK107 voor vrijdag 10 juli.
Had meteen voor de 10e gekozen
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:41:15 #143
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93740550
Dit was mijn berichtje op 11 maart:

Wij hebben 4 kaarten voor 14 juli !!!!!!

Bovenste ring aan de zijkant (aan de rechterkant in vak 403 op het plaatje. Rij D)

2 ervan zouden we graag willen ruilen voor 16 juli kaartjes (liefst lower tier) maar ik geloof dat mijn zusje al met iemand in onderhandeling is hierover.

Welke verzendmethode hebben julie gekozen?
Wij laten ze sturen via fed-ex, hoop dat ik ze snel in mijn vingers heb!!!!

Ik heb mijn 2 extra pre-sale codes weggegeven, hoorde dat ze al te koop aangeboden werden op ebay!

____

:'(
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_93746153
Die stress van het kaartjes kopen was echt verschrikkelijk, een uur zitten refreshen omdat je er niet door kwam en uiteindelijk genoegen nemen met elke mogelijke datum en plaats die je maar te pakken kon krijgen. Toen het eindelijk was gelukt was ik wel een week in de zevende hemel.
  maandag 7 maart 2011 @ 08:23:14 #145
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_93758155
Same here *O*
4 PC's aan, 4 creditcards voor ons neus en gaan met die banaan. De verkoop zou pas om 7.30 beginnen ofzo maar opeens belde een vriend al om 7.15 met het bericht: ik heb al kaarten!

What the f*ck?!?!
You will allways be my hero...
pi_93781652
Wat leuk om dit zo te lezen van iedereen, had het iedereen gegund om waarschijnlijk het laatste kunstwerk van Michael te zien :)

De tijd gaat inderdaad snel ja, weer 2 jaar terwijl het lijkt als de dag van gister van de slechte nieuws, gelukkig draag ik mijn eerbetoon aan hem op door weer bij Carnaval als hem verkleed te gaan in mijn Beat It outfits en iedereen de moves te tonen die hem zó beroemd en geliefd maakten.

R.I.P. Michael, You're Just Another Part of Me.
The dead ball specialist!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:50:43 #147
314390 Jackson5
Annie are you ok?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:02:13 #148
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_93807559

Sommige stukjes van dit filmpje heb ik nog nooit gezien.
pi_93809597
Weet iemand wanneer de volgende cd uit gaat komen?

Vinden jullie het trouwens ook opvallend dat het blik met MJ-klonen nog lang niet leeg lijkt te zijn? Ik noem een Jason Derulo, maar vooral Bruno Mars, die simpelweg volledig doorborduurt op de stijl van onze held. Niet onverdienstelijk overigens, hoewel de productie wel erg glad en gericht op tienermeisjes is.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:00:49 #150
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_93850879
Ligt er nog veel onuitgebracht materiaal te wachten in de archieven?
Taylor: Niet zo veel eigenlijk. Veel onuitgebrachte opnames hebben we herwerkt voor ‘Made In Heaven’ (hun postume album, nvdr.). We werken nu op enkele onuitgebrachte nummers die Freddie samen met Michael Jackson opnam begin jaren tachtig. Ik mag er nog niet veel over zeggen, behalve dat ze schitterend klinken.

http://knackfocus.rnews.b(...)le-1194964927801.htm
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:00:44 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93852463
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:00 schreef omnius het volgende:
Ligt er nog veel onuitgebracht materiaal te wachten in de archieven?
Taylor: Niet zo veel eigenlijk. Veel onuitgebrachte opnames hebben we herwerkt voor ‘Made In Heaven’ (hun postume album, nvdr.). We werken nu op enkele onuitgebrachte nummers die Freddie samen met Michael Jackson opnam begin jaren tachtig. Ik mag er nog niet veel over zeggen, behalve dat ze schitterend klinken.

http://knackfocus.rnews.b(...)le-1194964927801.htm
Benieuwd! Mercury was natuurlijk niet de eerste de beste.
Tja. Op het moment wordt er dus gewerkt aan samenwerkingen. Barry Gibb, Freddie Mercury.
Wanneer het volgend album van Michael uitkomt weet nog geen mens.
Leef en Laten Leven
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:37:50 #152
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_93932885

Clip hollywood tonight, hele goede edit van de song vind ik.
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:51:40 #153
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93933821
Grappige clip, maar ik vind deze versie juist helemaal niks :D
Vage Billie Jean stijl drums erachter.... Hele melodie uit de albumversie is er een beetje uitgehaald, vind ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93935318
Leuke clip, jammer van de verneukte drums. :(
pi_93946915
Die dokter heeft er niks mee te maken, dit is allemaal al van te voren gepland.
The illiuminati took MJ.
pi_93946944
Aardige clip. Maar het is toch belachelijk dat ze dat nummer zo weten te verneuken? Hoe kan je nou heel droog de drums van (idd Rnnz) Billie Jean onder het nummer copy-pasten? Ook de stem van MJ lijkt minder krachtig dan op het album.

Wat een falers bij Sony zeg. Doe mij daar 's heel snel een baan, want ik word hier echt pissig van. Wel klasse dat ze Teddy Riley d'r uit hebben gehaald.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_93947014
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:12 schreef Killuminati90 het volgende:
Die dokter heeft er niks mee te maken, dit is allemaal al van te voren gepland.
The illiuminati took MJ.
Ooooooeeeeew. Altijd fijn, van die onderbouwde statements over fictieve organisaties. Moeten wij dit nu aanstonds aannemen omdat jij speciaal voor Fok! een accountnaam Killuminatie90 (90 hé, pas op) hebt aangemaakt?

Leer argumenteren, je komt over als een kansloze mongool.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:53:17 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93948182
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef Zapato het volgende:Wel klasse dat ze Teddy Riley d'r uit hebben gehaald.
Was dat niet Taryll?

Sowieso klasse, want zwetspraatje was erg irrtant, had ik d'r zelf ook al uitgesloopt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93949967
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ooooooeeeeew. Altijd fijn, van die onderbouwde statements over fictieve organisaties. Moeten wij dit nu aanstonds aannemen omdat jij speciaal voor Fok! een accountnaam Killuminatie90 (90 hé, pas op) hebt aangemaakt?

Leer argumenteren, je komt over als een kansloze mongool.
Als je goed zoekt over het onderwerp dan weet je wat ik bedoel. Niet achter je pc'tje stoer doen en mensen uitschelden. :s)
pi_93950247
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Was dat niet Taryll?

Sowieso klasse, want zwetspraatje was erg irrtant, had ik d'r zelf ook al uitgesloopt.
lol, lekker nummers naar eigen smaak editten. Taryll? Ken ik niet, zou kunnen, maar maakt me ook niet zoveel uit.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Killuminati90 het volgende:

[..]

Als je goed zoekt over het onderwerp dan weet je wat ik bedoel. Niet achter je pc'tje stoer doen en mensen uitschelden. :s)
Ik weet wel wat je bedoelt, vigilantcitizen.com, maar net zoals ik stoer vanachter mn pc'tje zit te schelden, zit jij stoer vanachter je pc'tje conspiracy te roepen. Prima, maar als je het nodig vindt dat hier te komen melden, onderbouw het dan ook.

Een stelling opwerpen en dan bij tegensparteling roepen dat diegene zelf op het internet moet gaan zoeken naar bewijs voor jouw stelling; dat is niet zoals het werkt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_93951282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Zapato het volgende:

[..]

lol, lekker nummers naar eigen smaak editten. Taryll? Ken ik niet, zou kunnen, maar maakt me ook niet zoveel uit.



[..]

Ik weet wel wat je bedoelt, vigilantcitizen.com, maar net zoals ik stoer vanachter mn pc'tje zit te schelden, zit jij stoer vanachter je pc'tje conspiracy te roepen. Prima, maar als je het nodig vindt dat hier te komen melden, onderbouw het dan ook.

Een stelling opwerpen en dan bij tegensparteling roepen dat diegene zelf op het internet moet gaan zoeken naar bewijs voor jouw stelling; dat is niet zoals het werkt.
Wat ik bedoel is, niet over dingen praten waar je niks van af weet. Ik ga jou niet al die dingen uitleggen, ga maar zelf op onderzoek uit. :Y
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:26:01 #162
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_93959542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:12 schreef Killuminati90 het volgende:
Die dokter heeft er niks mee te maken, dit is allemaal al van te voren gepland.
The illiuminati took MJ.
Sure :')
Leef en Laten Leven
pi_93960745
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef Killuminati90 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is, niet over dingen praten waar je niks van af weet. Ik ga jou niet al die dingen uitleggen, ga maar zelf op onderzoek uit. :Y
Brave New World
standaarddrinker
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:06:20 #164
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_93961578
Is dit de versie die als 2e single wordt uitgebracht? Zoja, dan vind ik het raar.. waarom veranderen ze het, terwijl het album zelf al uit is. Het blijft vind ik een mooi nummer en de clip is ook zeker top, maar ik ben het spoor bijster waarom ze het hebben veranderd.

Oja, ik hou de hitlijsten bij en Hollywood Tonight is aan het stijgen in de Tipparade, als dat goed blijft gaan, over een paar weken in de Top 40! :D

Trouwens.. Zou er een derde single komen? A la Behind The Mask? (hoopt) :D
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_93962160
Betere clip dan Hold My Hand vind ik, beter nummer ook.. jammer dat het nu een soort van mash-up met Billie Jean is, nu komt het steeds net niet goed uit ofzo.
standaarddrinker
pi_93990527
Hollywood tonight doet me qua riedeltje hieraan denken
pi_93999670
Best wel een leuke video, ja! (dat meisje! O+ )

En dit bewijst maar weer eens hoe achteloos phony $ony omgaat met Michael's muziek. Weet niet of we hier om moeten lachen of janken.
pi_94002912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef omnius het volgende:

Clip hollywood tonight, hele goede edit van de song vind ik.
Matige versie hoor, erg jammer van die Billie Jean drums erdoorheen ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:35:24 #169
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_94020290
Wow, dat is gewoon eng. Die stem lijkt heel erg op MJ vind ik.

Wel wat zanglessen nodig overigens, die gozer.
pi_94021038
Die versie van APOM is wel wat minder... Live versie gaat 10000% voor de album versie. ;) Maar zijn stem lijkt idd ziek op die van MJ, alleen idd zanglessen.
-
pi_94042554
Het was wijzer geweest van Sony om deze kerel in te huren ipv Malachi :P Echt eng, die gelijkenis. Wel jammer dat hij alles een beetje zingt zoals MJ z'n demo's inzong (onverstaanbaar gemurmel).
pi_94042698
Echt een ziekeling; doet me denken aan dit filmpje van een gast die rappers nadoet: ook echt niet van de originele artiest te onderscheiden.

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_94043977
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Zapato het volgende:
Echt een ziekeling; doet me denken aan dit filmpje van een gast die rappers nadoet: ook echt niet van de originele artiest te onderscheiden.

:|
pi_94044363
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:58 schreef Rnnz het volgende:

[..]

:|
Que? :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_94046387
quote:
Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef gifkwal het volgende:
Het was wijzer geweest van Sony om deze kerel in te huren ipv Malachi :P Echt eng, die gelijkenis. Wel jammer dat hij alles een beetje zingt zoals MJ z'n demo's inzong (onverstaanbaar gemurmel).
Je kunt wel aan hem merken dat hij niet echt kan zingen. Zijn talent zit em vooral door het feit dat zijn stem haast gelijk is met die van MJ..
-
pi_94049231
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef Zapato het volgende:

[..]

Que? :P
Z'n stem lijkt sprekend. :P
pi_94051029
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:57 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Z'n stem lijkt sprekend. :P
Ah.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 14 maart 2011 @ 11:13:06 #179
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_94109698
Alleen jammer dat je d'r geen zak van verstaat wat hij zingt.
Het is nog erger dan bij MJ zelf, en die was al moeilijk te verstaan soms :P
pi_94110953
't is ook een Fransman en Engels is niet hun beste kant..:P
-
pi_94112095
Een Braziliaan, toch.
pi_94112798
Naja, whatever. Engels is hoe dan ook niet echt 'zijn taal' om het zo maar ff te zeggen.

Maar alleen de stem al... :D
-
pi_94113546
Ik heb net ook ff de 'Holywood Tonight' clip bekeken.
Die 'Billie Jean' drums eronder, waarom nu weer.... :')
pi_94124427
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb net ook ff de 'Holywood Tonight' clip bekeken.
Die 'Billie Jean' drums eronder, waarom nu weer.... :')
Op de een of andere manier weten 'ze' (Sony ofzo, weet niet precies) het toch altijd te verneuken.
standaarddrinker
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:00:50 #186
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_94157171

Lol hoor deze vocals dan!

Helemaal afkijken, zitten echt zieke vocals bij hoor.
pi_94170975
Z'n Engels is wel belabberd zeg lol, net als z'n zangkunsten. Ik ben wel jaloers op z'n stem, dat wel. :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:52:41 #188
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_94170989
Gisteren naar het luchtmacht concert geweest...af en toe echt kippenvel!
Zo'n groot orkest geeft het wel power zeg.
Publiek (in Carre) was ook lekker enthousiast :).

Een paar prachtige instrumentale gedeelten, indrukwekkend 'Never can say goodbye', planet earth op muziek, echt een aanrader, ik denk dat ik nog een keer ga als ze in mijn buurt komen.

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:34:20 #189
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_94179708
Die clip is grappig maar totaal niet zo glamorous als dat Michael het nummer bedoeld heeft. Ze wil filmster worden, geen Michael lookalike. Één keer gekeken en nooit meer want het beinvloedt mn idee over het nummer.
You will allways be my hero...
pi_94186630
Lol.. reactie op The Way You Make Me Feel clip op YouTube:

'When michael does this he gets 7980 likes, when i do it to a girl i get a court trail and restraining order'
pi_94196382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:18 schreef Rnnz het volgende:
Lol.. reactie op The Way You Make Me Feel clip op YouTube:

'When michael does this he gets 7980 likes, when i do it to a girl i get a court trail and restraining order'
QFT :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:32:32 #193
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_94202535
Michael Jackson Surveillance Video erased
3/16/2011 12:30 AM PDT by TMZ Staff

The surveillance video of Michael Jackson's home the day he died has been erased -- lost forever, because the LAPD never knew MJ's death would turn into a criminal case.

TMZ broke the story ... the LAPD only copied 4 minutes of footage from the surveillance videos trained on Michael's house the day he died. The video shows Jackson coming home from rehearsal at around 12:30 AM.

Dr. Conrad Murray's lawyers will ask a judge today to order authorities to turn over the nearly 24 hours of surveillance video surrounding MJ's death.

But here's what we found out. The tape recirculates every 24 hours, and when the LAPD pulled the video shortly after MJ's death, the case was not a homicide investigation so all cops wanted to do was establish a time line -- so the only relevance of the video was showing when MJ entered the home.

We're told cops never looked at the rest of the surveillance video.

The video would have shown who entered the house and when, on the day MJ died. It will now and forever remain a mystery.

Pfff. Wat een enorme blunder.
Leef en Laten Leven
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:34:21 #194
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_94205840
Als dat waar is denk ik eerder aan opzet.. Zo stom kan zelfs de LAPD niet zijn....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:12:15 #195
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_94208400
Het was blijkbaar druk vandaag in de rechtbank:

Michael Broke the Syringe!
3/16/2011 11:00 AM PDT by TMZ Staff

A huge development in the Dr. Conrad Murray trial involving the death of Michael Jackson ... the defense wants a first generation fingerprint of a broken syringe found in MJ's bedroom the day he died ... and our sources say they think it could prove that Michael killed himself.

Dr. Murray's lawyers were in court this AM. Among other things, they lasered in on a broken syringe that had rolled under Michael's deathbed. The defense wants a first generation fingerprint to determine who was handling it.

Defense sources tell us ... Dr. Murray insists he did not break the syringe. As TMZ first reported ... the defense believes MJ caused his own death by giving himself a massive overdose of Propofol while Murray was out of the room.

Defense sources say ... there were only two people in the room, and since Murray did not break the syringe, Michael must have handled it.

The defense is asking that the FBI deliver the first generation fingerprint.

Dr. Murray: Key Witnesses are Undermining Me
41 minutes ago by TMZ Staff

Lawyers for some key witnesses in Dr. Conrad Murray's manslaughter trial over the death of Michael Jackson went to court today, trying to avoid giving up what could be critical evidence in the case.

Lawyers for Dr. Arnold Klein -- Jackson's longtime doc -- and AEG honcho Randy Phillips asked the judge to quash subpoenas issued by Dr. Murray, requiring them to produce information about MJ that the defense claims is relevant to his death.

Murray wants to find out exactly what drugs and treatment Klein gave MJ in the months before his death. TMZ reported Klein injected Michael with Demerol 51 in the 3 months that preceded his death.

As for Phillips, we've learned Murray's team wants to know what interactions AEG had with Michael -- in particular, AEG's expectations about Michael's rehearsal schedule and its involvement in selecting Dr. Murray as Michael's doc.

Lawyers for 5 other witnesses, including Tohme Tohme, Michael's former advisor, also tried to quash their subpoenas.
Leef en Laten Leven
pi_94211498
Pfft ik wil bewijs zien dat MJ dood is, als ze die beelden gewist hebben kan hij ook gewoon het huis uitgelopen zijn.
standaarddrinker
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:04:11 #197
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_94211618
Was het maar waar! ;(
Leef en Laten Leven
pi_94215552
Wat een zooitje
pi_94218392
Nieuw standbeeld van Michael in Fulham, blijkbaar was de eigenaar een goede vriend van hem en wilt hem zo dus herdenken :)

http://www.telegraaf.nl/t(...)_Fulham__.html?p=4,2
The dead ball specialist!
pi_94220076
Als Michael dat zelf zo had verneukt met die naald dan had Murray dat toch zeker wel meteen aan de politie verteld? Ipv nu eventjes oplepelen in de rechtzaal.

Die eigenaar van Fulham/Harrods is de pa van Dodi AlFayed, de vriend van prinses Diana. Daar was MJ inderdaad goede vrienden mee. Ik weet nog dat hij begin 2000 of zo een keer met de trein naar die Fulham club ging om voetbal te kijken.

Wel jammer dat dat beeld nu niet bij Harrods komt te staan, zo midden in de stad!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')