Het viel me net toevallig ook opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Komakie het volgende:
Waarom staat deze game sowieso onder Playstation
Als jij nou een mooie OP maakt, dan gewoon we die toch gewoon in dit topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Toch jammer dat de TS nooit meer een mooie OP heeft gemaakt voor dit topic zoals hij wel heeft beloofd te doen. Deze game is toch echt wel een goede OP waard. Misschien een nieuw centraal topic openen mét goede OP.
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.
Volgens mij wordt het echt een bizar grote game.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?
Maar Arkham Asylum had er ook al vrij veel en dat was ook erg goed uitgewerkt. En dit deel is nog ff groter ook.
Ik zou lekker voor de PC versie gaan straks (downloaden), en als er straks een GOTY komt kun je hem altijd nog kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel tussen de PS3 versie kopen zodra die uit is, of nog een maand wachten op de PC versie die misschien mooier is.
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...quote:
Edgequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...
Ben benieuwd wat Edge gaat doen. Een 6-je, of toch lekker gek en een 7 ofzo...
Wat voor cijfer krijgt hij nou? Een 9 of een 7quote:
CE. Birthday-giftquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:37 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die hem al besteld hebben? Normale of die special edition?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:14 schreef Komakie het volgende:
Als de comic bij de Special Edition zit neem ik die, anders niet.
Ik heb ze zelf ook al wel. Ik wacht alleen nog even totdat het spel bijna uit is. Dan lees ik ze allemaal achter elkaar uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap het ook niet echt..kan me niet voorstellen dat hij alsnog bij die artbook zit ofzo..dat zouden ze wel beter marketen. Ik heb alles gedownload en gelezen inmiddels, mocht je een link willlen dan geef maar een gil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |