Het viel me net toevallig ook opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Komakie het volgende:
Waarom staat deze game sowieso onder Playstation
Als jij nou een mooie OP maakt, dan gewoon we die toch gewoon in dit topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Toch jammer dat de TS nooit meer een mooie OP heeft gemaakt voor dit topic zoals hij wel heeft beloofd te doen. Deze game is toch echt wel een goede OP waard. Misschien een nieuw centraal topic openen mét goede OP.
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.
Volgens mij wordt het echt een bizar grote game.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?
Maar Arkham Asylum had er ook al vrij veel en dat was ook erg goed uitgewerkt. En dit deel is nog ff groter ook.
Ik zou lekker voor de PC versie gaan straks (downloaden), en als er straks een GOTY komt kun je hem altijd nog kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel tussen de PS3 versie kopen zodra die uit is, of nog een maand wachten op de PC versie die misschien mooier is.
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...quote:
Edgequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...
Ben benieuwd wat Edge gaat doen. Een 6-je, of toch lekker gek en een 7 ofzo...
Wat voor cijfer krijgt hij nou? Een 9 of een 7quote:
CE. Birthday-giftquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:37 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die hem al besteld hebben? Normale of die special edition?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:14 schreef Komakie het volgende:
Als de comic bij de Special Edition zit neem ik die, anders niet.
Ik heb ze zelf ook al wel. Ik wacht alleen nog even totdat het spel bijna uit is. Dan lees ik ze allemaal achter elkaar uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap het ook niet echt..kan me niet voorstellen dat hij alsnog bij die artbook zit ofzo..dat zouden ze wel beter marketen. Ik heb alles gedownload en gelezen inmiddels, mocht je een link willlen dan geef maar een gil
Als die comic hetzelfde is als die digitale comic, dan geef ik er geen fuck om. Wat zag dat er verschrikkelijk slecht uit qua artwork...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef Komakie het volgende:
De comic is het enige wat echt interessant zou zijn om er bij te hebben. Wel jammer dat ze niet van te voren gezegd hebben (tenminste, volgens mij niet) dat die er niet bij zit.
Ik gok dat veel mensen dat wel verwacht hadden en dus zal de comic minder worden gelezen denk ik....
Volgens mij een maandje later, dus zal wel eind november zijn. Wellicht doen ze het om er voor te zorgen dat console-gamers de game niet eerst/alleen downloaden voor op de PC, maar hem gewoon voor hun console kopen. Daarnaast zou het me niet verbazen als de DLC voor de PC-versie wel gewoon 'gratis' is, in welk geval ik dus gewoon wel de PC versie ga downloaden. Dan speel ik de game eerst op de Xbox en de DLC op de PC.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Wanneer komt hij ookalweer voor PC uit?
Zal dat ook gelden voor bestellingen die niet uit de UK zijn gedaan? Ik hoop gewoon dat de game deze week binnenkomt van amazon.co.uk, maar goed, we merken het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:56 schreef OMG het volgende:
Hier moet 'ie vandaag binnen komen als Amazon's release date delivery zich nog aan de planning houdt.
Volgens mij was dat al zo. Ik weet niet anders dan dat hij een maand later zou komen dan de Xstation.quote:
Wat? Arkham City? Ik kan die nergens vinden op Steam, en Arkham Asylum GOTY kost maar ¤10 dus ik ga er ook niet vanuit dat je die bedoelt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef D_tjuh het volgende:
True. En arkham city zojuist gekocht op steam. 26,95 euro.
Oh betersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef mercy112 het volgende:
Hier staat ie gewoon in de Steam Store.
Zometeen ff halen dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Snever het volgende:
Hij is ook al te koop bij alle Bart Smit winkels.
maar dat lijken mij meer de aanbevolen specificaties. Iemand een idee?quote:CPU/Processor: Intel Core 2 Extreme X7900 2.8GHz / AMD Athlon II X2 240
Video Card Required: Nvidia GeForce GTS 250 / ATI Radeon HD 5670 512MB
Minimum RAM (Memory): 4 GB
Hard Drive Space Required: 10 GB
DirectX Version Needed: 9
Is die leuker dan AA?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eventjes gespeeld. Vind 't tot nu toe erg tof. Zelfs met Catwoman spelen vind ik tof. Al wat halfslachtig een paar side missions gestart.
Ik denk dat ik nog wel eens gefrustreerd ga raken met die Augmented Reality training zooi. De eerste 4 gehaald, maar toen ik aan de 2e serie begon vloog ik al ergens tegen een gebouw aan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Raden jullie aan om deze te spelen als je de eerste niet gespeeld hebt?
quote:1) Don't worry about having played the first game, but do read a plot summary. There are lots of references to the Titan forumla and the state of various villains. Brush up on your Arkham Asylum lore (the plot summary in Wikipedia should help) and you'll appreciate all that a lot more.
Catwoman wel, Robin niet.... tenzij hij bij je pre-order zat, maar in het geval van amazon.co.uk is dat dus niet zo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je met de Collector's Edition ook de Catwoman en Robin characters unlocken?
Ik kan je vooral aanraden om de eerste game alsnog gewoon te spelen, puur omdat hij zo tof is. Als je die niet tof vindt dan zal je Arkham City ook niet waarderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat is er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik, als ze die Arkham City versie niet zo verkut hadden.
Dit. inderdaad kan daar niet tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Net al even gespeeld, straks na het voetbal en eten wel weer verder. Vechten voelt nog precies hetzelfde aan, gliden door de stad is vet en het ziet er gewoon echt tof uit allemaal..ben benieuwd of ik een beetje om kan gaan met de chaos van die gigantische stad verder...ik erger me al dood als ik in een museum ben waar ik 2 kanten op kan, laat staan een game met een mega grote open wereld![]()
Het is geen vereiste, maar ik zou het zeker wel doen. Niet alleen omdat je dan wat meer info hebt, maar ook omdat het gewoon een hele vette game isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Design-wise ziet hij er gewoon kut uit, en daarnaast is het ook helemaal geen Tim Drake mee zoals we die kennen uit de comics.quote:
Officieel moet je ze in de winkel kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef CoExist het volgende:
Waar kan je die comics vinden!? Of moet ik die in de winkel kopen?
Fucking irritant is dat ja..ik zit nu ff vast bij die training waarbij je eerst een drop moet doen en daarna door ringen achter je heen moet...snap niet hoe ik dat moet doen...halve looping naar achteren zegmaar..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eventjes gespeeld. Vind 't tot nu toe erg tof. Zelfs met Catwoman spelen vind ik tof. Al wat halfslachtig een paar side missions gestart.
Ik denk dat ik nog wel eens gefrustreerd ga raken met die Augmented Reality training zooi. De eerste 4 gehaald, maar toen ik aan de 2e serie begon vloog ik al ergens tegen een gebouw aan.
http://game.downloadatoz.(...)quirement-of-pc.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef Brammie1 het volgende:
ik kan nog steeds nergens de minimale PC specificaties vinden voor de PC versie. Op veel sites kan ik dit vinden:
[..]
maar dat lijken mij meer de aanbevolen specificaties. Iemand een idee?
Ik denk dat die niet kloppen, aangezien ze exact hetzelfde zijn als Arkham Asylum:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://game.downloadatoz.(...)quirement-of-pc.html
Ik deed er ergens eentje in de stad. Vanaf waar je begint moet je meteen een dive bomb doen en dan een metro station in fladderen... vlieg ik keer op keer tegen 1 of andere balk op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking irritant is dat ja..ik zit nu ff vast bij die training waarbij je eerst een drop moet doen en daarna door ringen achter je heen moet...snap niet hoe ik dat moet doen...halve looping naar achteren zegmaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |