Tja, ik laat ze bewust niet sticky maken zodat ze lekker heen en weer vliegen in de topic lijst in plaats van altijd boven de streep staan waar een hoop mensen nooit kijken... het is ook niet dat het topic een week open heeft gestaan of zo, 6 weken lijkt me lang genoeg.quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is dat toch. Telkens worden die stemmingstopics gekicked en op de avond van de uitslag/bekendmaking hebben mensen dat altijd gemist. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Jaja, jij wilt wel d'r hond aaien, maar niet op d'r stemmen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef froebelmeister het volgende:
Prima lijst. Alleen Roosbeef had er naar mijn niet zo heel erg bescheiden mening wel uit gemogen.
Als het sticky was geweest had ik het helemaal niet gezien..quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, ik laat ze bewust niet sticky maken zodat ze lekker heen en weer vliegen in de topic lijst in plaats van altijd boven de streep staan waar een hoop mensen nooit kijken... het is ook niet dat het topic een week open heeft gestaan of zo, 6 weken lijkt me lang genoeg.
Voor jou dus maar gelukkig dat ik niet gestemd heb, want dan was Roosbeef nog hoger geëindigd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef froebelmeister het volgende:
Prima lijst. Alleen Roosbeef had er naar mijn niet zo heel erg bescheiden mening wel uit gemogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |