Anders gebruik je even google, lambalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef Deimos000 het volgende:
En wanneer komt de niet gelekte versie uit?
Volgens mij is het al geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Anders gebruik je even google, lambal
Thanks, iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef pugehenis het volgende:
oh vergeten in de op te zetten, volgens mij komt ie op 25 maart uit.
Dus dat ik heb toen ik der achter kwam hem meteen gecancelled en de limited besteld. Is wel genoeg denk ik zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
WTF?
van
[ afbeelding ]
Naar dit gedrocht
[ afbeelding ]
Klinkt veelbelovend dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Broertje van me kon zijn puberhormonen niet onderdrukken en heeft de beta gespeeld. Hij zegt dat ie in dx9 iig als een tierelier draait. Zeker in vergelijking met deel1
Ik neig daar ook naartoe. Waarom lukt het met Killzone wel om een coole collectors edition neer te zetten (net in de winkel gezien, net iets kleiner dan vewacht maar wel tof) maar Crysis krijgt nagenoeg dezelfde inhoud, maar dan in een lelijke verpakking... Het scheelt echt maar twintig euro tussen die twee he...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Dus dat ik heb toen ik der achter kwam hem meteen gecancelled en de limited besteld. Is wel genoeg denk ik zo.
Inderdaad en als ik hem zo graag zou willen zien haal ik de pdf wel van het internet houdt wel gewoon bij de LE.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naartoe. Waarom lukt het met Killzone wel om een coole collectors edition neer te zetten (net in de winkel gezien, net iets kleiner dan vewacht maar wel tof) maar Crysis krijgt nagenoeg dezelfde inhoud, maar dan in een lelijke verpakking... Het scheelt echt maar twintig euro tussen die twee he...
En alleen een artbook is me geen 90 euro meer waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |