Anders gebruik je even google, lambalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef Deimos000 het volgende:
En wanneer komt de niet gelekte versie uit?
Volgens mij is het al geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Anders gebruik je even google, lambal
Thanks, iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef pugehenis het volgende:
oh vergeten in de op te zetten, volgens mij komt ie op 25 maart uit.
Dus dat ik heb toen ik der achter kwam hem meteen gecancelled en de limited besteld. Is wel genoeg denk ik zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
WTF?
van
[ afbeelding ]
Naar dit gedrocht
[ afbeelding ]
Klinkt veelbelovend dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Broertje van me kon zijn puberhormonen niet onderdrukken en heeft de beta gespeeld. Hij zegt dat ie in dx9 iig als een tierelier draait. Zeker in vergelijking met deel1
Ik neig daar ook naartoe. Waarom lukt het met Killzone wel om een coole collectors edition neer te zetten (net in de winkel gezien, net iets kleiner dan vewacht maar wel tof) maar Crysis krijgt nagenoeg dezelfde inhoud, maar dan in een lelijke verpakking... Het scheelt echt maar twintig euro tussen die twee he...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Dus dat ik heb toen ik der achter kwam hem meteen gecancelled en de limited besteld. Is wel genoeg denk ik zo.
Inderdaad en als ik hem zo graag zou willen zien haal ik de pdf wel van het internet houdt wel gewoon bij de LE.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naartoe. Waarom lukt het met Killzone wel om een coole collectors edition neer te zetten (net in de winkel gezien, net iets kleiner dan vewacht maar wel tof) maar Crysis krijgt nagenoeg dezelfde inhoud, maar dan in een lelijke verpakking... Het scheelt echt maar twintig euro tussen die twee he...
En alleen een artbook is me geen 90 euro meer waard.
Crysis 1 heeft tig mods. Ik heb zelf deze: Natural Mod (erg populair), heb Extreme Quality config, HD Grass & Foliage (mooiere planten, bomen en gras), HD Palm textures en HD Rock textures (die komen van Warhead). Zijn allemaal te vinden op CryMod.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat zijn de beste mods daarvoor? Doe ik ook nog even een rerun voor ik door deel 2 banjer.
gast wat bazel je nou?quote:
Net even gedownload en een kwartiertje gespeeld. Lijkt me wel wat, alleen nogal een kankermove dat hele onzichtbaarheid. Wtf iedereen is de hele tijd onzichtbaar en shit. Hoe wil ik dan schietenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef pugehenis het volgende:
nieuwe demo op xbox360, speelt iets anders en een extra map erbij.
Nanovision?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Net even gedownload en een kwartiertje gespeeld. Lijkt me wel wat, alleen nogal een kankermove dat hele onzichtbaarheid. Wtf iedereen is de hele tijd onzichtbaar en shit. Hoe wil ik dan schieten
Maximum Cash?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef internal het volgende:
Aim assist in de multiplayerEn de grafische opties zijn ook om te huilen. Waarom moet er nou van een geweldige pc game een console port gemaakt worden.
Aim assist staat alleen aan als je een gamepad aansluit op je PCquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef internal het volgende:
Aim assist in de multiplayerEn de grafische opties zijn ook om te huilen. Waarom moet er nou van een geweldige pc game een console port gemaakt worden.
Jawelquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef pugehenis het volgende:
[..]
dan zie je onzichtbare mensen alsnog niet volgens mij
Was bij jou dus ook al zo'n gekut? Ik heb wel een account aan kunnen maken, maar ik kan er ingame niet mee inloggen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Demo verwijderd. Niet gespeeld omdat het hele accountgedoe niet wilde. Ik wacht de retailversie wel af hoor...
Account aanmaken was al een drama. Laat ze eerst die problemen maar eens oplossen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Was bij jou dus ook al zo'n gekut? Ik heb wel een account aan kunnen maken, maar ik kan er ingame niet mee inloggen...
Ik denk wel een uurtje of 6 maar dan ook hooguit. Het zou wel heel gaaf zijn als er ook een zeer goeie SP in zou zitten om toch nog het grafische gedeelte wat te benadrukken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef static het volgende:
Ben eigenlijk geinteresseerd in de single-player; is dat de moeite waard of ben je dan al na een uurtje klaar?
De makers hebben aangegeven dat de ervaren gamer over de SP 12 uur doet. Ze hebben verschillende metingen gedaan. En dat is zonder de omgeving echt te verkennen, maar door puur op het doel af te gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Ik denk wel een uurtje of 6 maar dan ook hooguit. Het zou wel heel gaaf zijn als er ook een zeer goeie SP in zou zitten om toch nog het grafische gedeelte wat te benadrukken.
Ik vind de nieuwe demo een echte topper. Ik zou hem al gaan kopen maar dit veranderd me mening naar een extreme must-have. Geen input lag meer stabieler en stukke minder lag.
Dit en preorder gecancelled. Ik kan met mijn account gewoon inloggen op de site, maar ingame lukt het niet. Met een tweede e-mail adres weer ingame een account aan kunnen maken, maar nooit het bevestigingsmailtje gehad, dus wederom een account wat op de site uiteindelijk wel werkt maar ingame niets doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef static het volgende:
Heb die demo eraf gemieterd, heb hem geen enkele keer aan de gang gekregen.
Crysis 1 begint heel traag vind ik. De eerste paar levels gaan zo langzaam, het begint later pas veel leuker te worden. Bij Warhead zit je vrij snel in de actie.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Biskwietje het volgende:
Crysis 1; YEEAAH!!
Crysis Warhead; Mwoa..
Verhaal is eigenlijk heel matig in Crysisquote:Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist die relatief trage opbouw geeft je de kans in het verhaal te komen. Alleen actie is ook niks.
Tuurlijk is het standaard, maar de manier waarop de spanning opgebouwd wordt en hoe je meegenomen wordt in die wereld was werkelijk subliem te noemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verhaal is eigenlijk heel matig in CrysisMaar goed, snap wel wat je bedoelt.
Das heul geen patch, das een third party config editor. WAS het maar een patch.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef Biskwietje het volgende:
Heb je wel de patch? http://rush-zone.com/medi(...)load&catid=12&cid=11
Mouse sensitivity omhoog zetten? Of je muis een flinke tik verkopen en een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Herkent iemand mijn muisprobleem? (zie mijn vorige post). Op deze manier kan ik me niet snel omdraaien. Heel irritant
Okee, het gaat nu stukken beter dan eerst, dus zo erg was het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Al mijn settings staan opeens weer op 0. Ben ook weer level 1. Fraai is dat
Onzin,quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo is offline voor de x360 en PC gamers.
Vergeet overigens niet dat de demo er minder uitziet vanwege demo-size....
Bron: http://www.ea.com/crysis-2/1/demoquote:When does the demo end?
The demo ends on March 22nd in the US and March 23rd in the EU (subject to change)
Hihi da's wel een beetje een domme fout, maar in mijn verdediging: ik heb nergens specifiek iets van PS3-only aangeklikt, wilde gewoon demo informatiequote:
Had Sony maar meer videogeheugen moeten reserveren ipv 420 voor het totaalpakket.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een PS3 worden door Crytek ff flink gepakt. Het ziet er niet uit
Oh echt waar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie bedoel je precies? Je speelt nu als Alcatraz. Een nieuw personage.
Het zou me niks verbazen als Nomad ergens in het verhaal terugkomt. Of dat ze naar hem verwijzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:35 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
Oh echt waar?
Jammer ik vond Nomad een leuk om mee te spelen. Maar ja ik had geruchten gehoord en gelezen dat er een prototype van Nanosuit 2 was en dat Nomad het had gestolen ofzo... Maar dit was al maanden geleden dus het zal wel niet waar zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef il_Tonno het volgende:
OCH kan niet wachten ik wacht er al een hele tijd op. heb dit spel al in Juli gereserveerd en het ziet er nog mooier uit.
ff een in-game vraag:
Wie denken jullie dat er in de nieuwe nanosuit zit? het schijnt dat ie voor prophet bedoelt was maar dat nomad het pak gestolen had om een bepaalde reden...
graag een reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Niet geprobeerd, maar Crytek heeft ook DRM die verhindert het spel op te starten voor de 24e...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
En net als bij Homefront gewoon de .exe handmatig opstarten is geen optie?
Vind ik niet zo erg. Een spel als deze kent altijd wat kinderziektes in het begin, zeker online. Ik wacht dan liever nog even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar Crytek heeft ook DRM die verhindert het spel op te starten voor de 24e...
verkopen ze hem al in doetinchem?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.dimplus.nl
De 360 versie schijnt echt top te zijn, begin nu toch te twijfelen...
Geen idee, zag op de site dat ie binnen was, meer niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
verkopen ze hem al in doetinchem?
Gamemania iig niet. De release is morgen. Nog 1 dagje geduld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Of ze hem dan 2 dagen voor de releaase verkopen..
Als er op de site staat dat ie binnen is kun je m bestellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Of ze hem dan 2 dagen voor de releaase verkopen..
Maar kan ik hem dan ook nu kopen bij een van hun winkels?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als er op de site staat dat ie binnen is kun je m bestellen.
Bel anders ff ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
Maar kan ik hem dan ook nu kopen bij een van hun winkels?
Intertoys had hem gisteren al liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie overal vrijdag als release staan.
[..]
Maar kan ik hem dan ook nu kopen bij een van hun winkels?
Mediamarkt schijnt 'm sinds gisteren te verkopen. Ik ga er straks een halen voor de 360.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.dimplus.nl
De 360 versie schijnt echt top te zijn, begin nu toch te twijfelen...
Welk platform?quote:
Ah, ok. Pc versie unlocked morgen pas nml.quote:
Heb mn PS3 op mijn bureau staan op werk. Moest nodig ontdaan worden van interne stof accumilation. Meteen maar effe een controller en Crysis 2 meegenomen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Het speelt wat steviger dan de demo.Minder rare dingen enzo. Ik merk wel dat er wat input lag is, maar niet zo erg als in de 1e demo/beta.
Dit spelllllllllllllllllllll![]()
Het schijnt dus van wel, ze hebben er echt een urban jungle van gemaakt, een volledig verwoeste stad die op een manier dus weer doet denken aan een jungle (geen grotten, maar gaten in gebouwen, geen watervallen maar kapotte waterleidingen die uit een gebouw sproeien, etc)quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:28 schreef Ninilith het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze de jungle setting hebben verruild voor een stad, die bomen en planten waren zo mooi! Ik heb Crysis 2 nog niet gespeeld, maar ik vraag me af of ik dat 'wow'-effect weer zal hebben...
Ik koop al mijn games fysiek of bestel ze via internet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef Floxcie het volgende:
Waar hebben jullie Crysis 2 gekocht? Ikzelf twijfel over EA Store, Steam of ergens ophalen...
Maak daar maar een grote vette U vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Snever het volgende:
Gister deze game voor de ps3 opgepikt. Wat een vette game zeg. Grafisch zeer mooi en een gameplay waar je u tegen zegt. Yeah!
Done. Iemand de MP al gecheckt? Ben veels te druk geweest met de SPquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maak daar maar een grote vette U van
Mijn fucking collega heeft zojuist op MIJN ps3 met MIJN account de eerste trophy binnengehaald. Ik heb het spel nog niet eens aangeraakt.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Done. Iemand de MP al gecheckt? Ben veels te druk geweest met de SP
LOL... doe jij toch de andere trophys binnenhalen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn fucking collega heeft zojuist op MIJN ps3 met MIJN account de eerste trophy binnengehaald. Ik heb het spel nog niet eens aangeraakt.....
(PS3 zat vol met een halve kat, dus maar even op werk schoongemaakt. Voor het gemak een controller en Crysis 2 meegenomen...)
BO verdient sowieso niet hoger.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we zeggen dat vergeleken met dit spel black ops een 6je van me krijgt.
En ondertussen klagen dat pc games steeds vaker "console ports" zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Catch_me het volgende:
Godver nog steeds geen gekraakte releasede pc scene is dood mensen
Afgelopen middag een fysiek PC exemplaar gekocht, zometeen maar installeren en spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik koop al mijn games fysiek of bestel ze via internet.
Dat hele direct download vind ik niks. Ik wil een hoesje in mijn kast hebben staan.
Ik zit ook steeds meer te denken aan het bestellen van Crysis 2.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Afgelopen middag een fysiek PC exemplaar gekocht, zometeen maar installeren en spelen.
Yup en dat komt door leechende kansloze paupers als jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Catch_me het volgende:
Mompelt iets met doelgroep.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef KoningStoma het volgende:
20-3 spelen en nog verliezen ook.Waarom mogen mensen met reuma en lepra een xbox controller vasthouden
Ehm.... Dan KOOP je hem toch net als alle andere mensen hier?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Catch_me het volgende:
Je bent achterlijk of je doet het er gewoon om. Crytek heeft al aangegeven dat het zwaar heeft geleden onder piracy en ze daarom niet onder een console release van Crysis 2 uit konden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Catch_me het volgende:
Crysis 2 is natuurlijk ook wel dé console port van 2011. Tijden terug als je een nieuwe pc kocht was je altijd benieuwd hoe hij Crysis 1 zou draaien op je nieuwe rig. Prachtige graphics, open-island gameplay en een lading aan mods.
Nu met crysis 2 alles schijnbaar geconsolified is (dumbed down) en de grafische lat zelfs lager ligt dan crysis 1 kan ik niet meer opmaken dan dat dit een maximum fail is.
Waarschijnlijk zullen de kwade piraten idd wel de schuld krijgen dat dit spel slecht verkoopt op de pc, helaas ligt de oorzaak bij Crytek dit keer.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Catch_me het volgende:
Crysis 2 is natuurlijk ook wel dé console port van 2011. Tijden terug als je een nieuwe pc kocht was je altijd benieuwd hoe hij Crysis 1 zou draaien op je nieuwe rig. Prachtige graphics, open-island gameplay en een lading aan mods.
Nu met crysis 2 alles schijnbaar geconsolified is (dumbed down) en de grafische lat zelfs lager ligt dan crysis 1 kan ik niet meer opmaken dan dat dit een maximum fail is.
Waarschijnlijk zullen de kwade piraten idd wel de schuld krijgen dat dit spel slecht verkoopt op de pc, helaas ligt de oorzaak bij Crytek dit keer.
Ik zeg toch nergens dat het slechte graphics zijn? Ik stel dat het niet bijzonder is, zeker na alle hype over hun "cryengine 3". Leuk artikel dat je post trouwens, door crytek zelf, zal lekker objectief zijn jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dit zijn echt slechte graphics![]()
![]()
Crysis 1 en Warhead hadden ook slechte textures, hoor. De overall feel is veel beter in Crysis 2.
Lees maar even door: http://crytek.com/sites/d(...)features_final_2.pdf
![]()
En dat geloof jij echt of zit je gewoon te trollen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Je bent achterlijk of je doet het er gewoon om. Crytek heeft al aangegeven dat het zwaar heeft geleden onder piracy en ze daarom niet onder een console release van Crysis 2 uit konden.
Wie anders dan Crytek kan vertellen over CryEngine 3? Zeg het maar. Het is geen verkooppraatje, het is puur een presentatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het slechte graphics zijn? Ik stel dat het niet bijzonder is, zeker na alle hype over hun "cryengine 3". Leuk artikel dat je post trouwens, door crytek zelf, zal lekker objectief zijn ja
Crysis stond iig niet bekend om zijn geweldige verkopen. Hij deed het goed, goed genoeg om een tweede deel te lanceren, maar niet zo goed als verwacht. Maar dat kwam dus ook door de absurde systeemeisen, iets wat deze keer een stuk minder van belang lijkt zonder dat het er slecht gaat uitzien. (plus dat we gewoon bijna 4 jaar verder zijn qua PC-gaming en dus al snel snellere bakken hebben staan).quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
En dat geloof jij echt of zit je gewoon te trollen?
Nigger whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het slechte graphics zijn?
Pussy.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Catch_me het volgende:
Als dat het enige is wat je te zeggen hebt..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
En dat geloof jij echt of zit je gewoon te trollen?
De lat ligt lager ja. Is dat zo raar? Van een spel van dit kaliber mag je anno 2011 meer verwachten dan het voorgaande deel in 2007 oid. Dit spel is naar console standaarden ontwikkeld die onderhand alweer achterhaald zijn, terwijl pc's vooruit blijven streven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Crysis stond iig niet bekend om zijn geweldige verkopen. Hij deed het goed, goed genoeg om een tweede deel te lanceren, maar niet zo goed als verwacht. Maar dat kwam dus ook door de absurde systeemeisen, iets wat deze keer een stuk minder van belang lijkt zonder dat het er slecht gaat uitzien. (plus dat we gewoon bijna 4 jaar verder zijn qua PC-gaming en dus al snel snellere bakken hebben staan).
[..]
Nigger whut?
[..]
Pussy.
Ben je in dit topic ook al aan het falen in de kunst van discussie voeren..?quote:
Pre-orderen heb ik jaren geleden al afgeleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom gaan pre-orders altijd fout bij mij? Nu is er vertraging opgelopen, door een fout van de leverancier, en krijg ik 'm pas woensdag ofzo![]()
![]()
![]()
Mag ik 1 suggestie doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:37 schreef Catch_me het volgende:
Jij bent er overigens zeker ook eentje die morgen de mappacks voor black ops haalt, want dat is naar jouw standaard natuurlijk super value voor je geld_! kneus
Moet ik ook doen. Naja, ik wacht nog wel even. Wie weet kunnen ze nog wat fixen de komende dagen, gezien het aantal bugs e.d.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pre-orderen heb ik jaren geleden al afgeleerd.
Dat is gewoon stom en je eigen schuld. Pre-orderen moet je gewoon bij een fysieke winkel doen zoals bart smit. Krijg je nog een limited edition voor de prijs voor de gewone ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom gaan pre-orders altijd fout bij mij? Nu is er vertraging opgelopen, door een fout van de leverancier, en krijg ik 'm pas woensdag ofzo![]()
![]()
![]()
Hoezo eigen schuld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat is gewoon stom en je eigen schuld. Pre-orderen moet je gewoon bij een fysieke winkel doen zoals bart smit. Krijg je nog een limited edition voor de prijs voor de gewone ook.
Nee. Bij mij nog nooit in ieder geval. Heb de games altijd een dag of 2 eerder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Tain het volgende:
Of het bij een fysieke winkel nooit fout gaat...
Boeiend, in de halve wereld moet het spel nog verkocht worden, en tot die tijd vermaak ik me prima met de SP, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah de multiplayer werkt allesbehalve soepel, zodra je in een match zit is alles ok maar voor je er eentje hebt die het doet... Ben al te vaak in lobby's geweest waarvanuit geen match gestart kon worden...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ben je in dit topic ook al aan het falen in de kunst van discussie voeren..?
MAW: ik ga geen energie steken in iemand die zo ontzettend blind in zijn overtuiging gelooft zonder zelf risico te willen lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik speel een spel voordat ik oordeel, jij jankt en wil hem nog downloaden om te kijken of je vermoedens uberhaupt wel kloppen. Magoed, deze troll is nu wel genoeg gevoerd.
Y U no buy Crysis?
Ben ik effe blij dat ik de PS3 versie heb, daar heb je dat soort troep niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Helaas zijn er ook al aimbots online te vinden
Multiplayer is wel leuk, maar soms een beetje random... headshots zijn echt enorm belangrijk en ook hebben sommige levels iets te goede hidingspots, waarvandaan het heeeel makkelijk schieten is maar enorm lastig om geraakt te worden (alleen een gedeelte van het hoofd wat uitsteekt terwijl zij wel alles zien)
Nu ff niet inderdaad, maar zodra de laatste firmware weer open ligt komen de aimbots en wallhacks ook weer richting de PS3...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat ik de PS3 versie heb, daar heb je dat soort troep niet.
Want daar heb je andere maps?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat ik de PS3 versie heb, daar heb je dat soort troep niet.
Geen aimbots.quote:
Op tweakers gaan er anders genoeg prat op dat ze muis en toetsenbord-converters hebbenquote:
Heb je hem voor de xbox? Dan moet je even je locale op United Kingdom zetten. Gister kwam ik erachter dat het dan een stuk sneller gaat en dat je altijd een game vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah de multiplayer werkt allesbehalve soepel, zodra je in een match zit is alles ok maar voor je er eentje hebt die het doet... Ben al te vaak in lobby's geweest waarvanuit geen match gestart kon worden...
Als je motorisch gestoord bent moet je wat hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op tweakers gaan er anders genoeg prat op dat ze muis en toetsenbord-converters hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:44 schreef Proletariaat het volgende:
Mogelijk campaign spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten wel meer foutjes in, maar overall vind ik dit toch vele malen beter gebracht dan het zwaar teleurstellende Homefront.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
Bug nummertje 47387.7
Geen wapen.... Of toch Wel...... Kan wel gewoon schieten
[ afbeelding ]
De levels zijn lineair, maar daarbinnen heb je echt alle vrijheid voor zover het level het toelaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef AQuila360 het volgende:
Wil dit spel ook
Is er trouwens nog een bepaalde mate van vrijheid of echt liniear?
Ook de vele manieren waarop je de missies kan doorlopen is geweldig. Soms speel ik heel erg stealth en de andere keer shoot 'n run.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De levels zijn lineair, maar daarbinnen heb je echt alle vrijheid voor zover het level het toelaat.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik speel trouwens ook MP op de PC, nick is SpankmasterC
Ik zal jullie toevoegen, leuke UI's trouwens.quote:
Ten eerste: ik ben nog met een ander spel bezig. Ten tweede: het MyCrysis forum staat vol met problemen. Ook dingen met de AI, of missende textures e.d. Dat speelt toch niet fijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En welke van de problemen heb jij daadwerkelijk last? Jezelf een game onthouden op basis van andermans problemen
Overigens werkte de lift niet bij mij
Interesseert met niets, leuk als ik het vind maar verder niet. Achievements zijn nog wel oke om te halen verderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Floxcie het volgende:
Proberen jullie alle collectables te verzamelen in de campaign of boeit het je niet zoveel?
Dat heb ik nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef Studiotje het volgende:
Of een tegenstander die midden op de straat doet alsof die achter een muurtje verschuild en schiet
Is geen bug, soldaten hebben vaak last van hallucinaties en dergelijke psychische problemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef Studiotje het volgende:
Of een tegenstander die midden op de straat doet alsof die achter een muurtje verschuild en schiet
Tweakers staat ook vol met problemen, maar hier nergens last van. Hier en daar een glitch of een NPC die in een hoekje staat te trillen (vast afkickverschijnselen) maar dan houdt het ver op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben nog met een ander spel bezig. Ten tweede: het MyCrysis forum staat vol met problemen. Ook dingen met de AI, of missende textures e.d. Dat speelt toch niet fijn?
Dat ook wel. Je hoort het nog best vaak dat mensen gewoon nog een week moeten wachten op hun game terwijl die in andere winkels gewoon te koop is. Meestal de eenmanszaken waar het fout gaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Tain het volgende:
Of het bij een fysieke winkel nooit fout gaat...
30 minuten? ROFL.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Proletariaat het volgende:
PingersHeb ik na 30 minuten hem eindelijk dood, komt er een minuut later weer een
Baas!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
Pak gewoon wat c4 en cloak, zorg dat je achter hem komt en flikker die shit op z'n rug.
Daarna pak je wat JAW's, want die dingen liggen ook echt overal.
Opzich is het spel wel oke....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zitten wel meer foutjes in, maar overall vind ik dit toch vele malen beter gebracht dan het zwaar teleurstellende Homefront.
Nog een leuke bug....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Interesseert met niets, leuk als ik het vind maar verder niet. Achievements zijn nog wel oke om te halen verder
Ik heb nog niet zoveel bugs gehad, 1 keer de onzichtbare gun en 1 keer een schuivende prullenbak door het levelVerder een 1 of 2 vijanden die tegen een muurtje liepen maar niet echt hinderlijk ofzo
Voorlopig is het spel alleen maar DX9, er komt een patch voor DX11 aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef RiKe het volgende:
Als je de game op hardcore video mode zet, staat dan automatisch de hoogste DX versie aan die je pc aan kan?
Vreemde is, in de bin32 map zie ik wel een DX10 dll staan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voorlopig is het spel alleen maar DX9, er komt een patch voor DX11 aan
Hehe standaard tactiek hierzo. Cloak, en dan shotgun op close range. Werkt altijd bij lastige vijandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30 minuten? ROFL.
Pak gewoon wat c4 en cloak, zorg dat je achter hem komt en flikker die shit op z'n rug.
Daarna pak je wat JAW's, want die dingen liggen ook echt overal.
Yeah maar die wordt nog niet aangeroepen, zo blijkt uit programma's die wat videokaart statistieken laten zien, die laten zien dat allen D3D9 wordt gebruikt, geen 10 of 11quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vreemde is, in de bin32 map zie ik wel een DX10 dll staan?
Mooie pot inderdaad! Je maakt wel echt veel meer gebruik van armor dan ik, zou ik ook moeten doen want ik ga nog te vaak dood door een headshot van iemand die aan het sprayen is.quote:Op zondag 27 maart 2011 05:44 schreef KoningStoma het volgende:
Uurtje of 10
Ik was even aan het opnemen en er kwam meteen een mooi potje uit
Om heel eerlijk te zijn: zo ziet het hier er ook uit, op de belachelijk hoge resolutie na. Janken dat DX9 voor slechte graphics zorgt is echt prinses op de erwt-werk.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.forum-3dcenter(...)hp?t=479717&page=152
Wat een beetje tweaken al niet kan doen. Wow, just wow![]()
![]()
![]()
Een Duitse website meldt dat morgen een DX11 patch komt...
Bron
't ziet er echt goed uit jaquote:Op zondag 27 maart 2011 12:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Op de 360 is er ook niets te klagen, als dit de nieuwe standaard voor graphics is, en we voortaan alleen aan AI en gameplay gaan werken ben ik tevreden.
Hij wou niet doodquote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan schiet je die toch als eerste neer?
Als je teveel rent en stealth gebruikt enzo, waardoor je weinig energy hebt, heb je geen reet aan je armor.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:50 schreef Catch_me het volgende:
Die MP is echt mega random soms
Vijanden kunnen hele clips verdragen, maar als je de killcam checkt zie je dat jij altijd in 2-3 schoten het loodje legtIk pop altijd armor mode zodra ik (bijna) in combat ben, maar schijnbaar speel ik standaard op hardcore ofzo
Ligt aan Jijbuis want de graphics zijn super! Alleen als je heel dichtbij komt is het wat blokkerig maar dat ligt ook wel aan het feit dat de consoles niet meer kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef static het volgende:
Ik vind de graphics extreem matig, of ligt dat aan Youtube?
Waarschijnlijk niet morgen, maar er gaat wat komenquote:Cooking some great DX11 tech bits for C2 fans, be patient guys. All I can say, is that we have 16 ms or more to have fun with pc hardware...
Multiplayer is aardig te doen, gezeik zoals met de demo heb ik gelukkig niet gehad. Wel 1 keer een vastloper gehadquote:Op zondag 27 maart 2011 16:55 schreef HenkPel het volgende:
Is het EA en/of Crytek gelukt om een PS3 versie neer te zetten zonder connection issues zoals bij de demo?
Dit is eigenlijk het enige wat ik nog graag zou willen weten voor ik naar de winkel hop.
Er zijn voor consoles echt geen betere games qua graphics.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef static het volgende:
Ik vind de graphics extreem matig, of ligt dat aan Youtube?
Echte namen voor neppe futuristische waffens?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef robuust89 het volgende:
Toch snap ik dat niet, dat ze geen echte namen voor de wapens gebruikenKost dat teveel geld?
Heb je wel eens heaven gedraaid? Daar zie je echt het verschil tussen DX9 en DX11. Het verschil in graphics is super groot, DX11 is echt 10x zo mooi.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: zo ziet het hier er ook uit, op de belachelijk hoge resolutie na. Janken dat DX9 voor slechte graphics zorgt is echt prinses op de erwt-werk.
Heaven is een benchmark gemaakt om DX11 te promoten, vandaar het grote verschil. In games zal het verschil altijd kleiner zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je wel eens heaven gedraaid? Daar zie je echt het verschil tussen DX9 en DX11. Het verschil in graphics is super groot, DX11 is echt 10x zo mooi.
Nee. Waarom? Wanneer een game volledig DX11 utilized, zal er een verschil zijn zoals in Heaven. Wanneer er maar een paar DX11 features in een game zitten, die ook nog eens niet volledig gebruikt worden. (Lees: Dragon age 2, AVP, Metro 2033) zal er niet zo'n duidelijk vershil zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heaven is een benchmark gemaakt om DX11 te promoten, vandaar het grote verschil. In games zal het verschil altijd kleiner zijn.
Heaven is een benchmark waarin ze geen hele wereld hoeven te bouwen maar zich kunnen richten op 1 draak met belachelijk detail. Dat kan in een game niet, want je hebt nooit maar 1 karakter in beeld laat staan dat je al je rendertijd van je computer kunt gebruiken om dat ene karakter op je scherm te toveren, je moet immers ook AI, physics en noem maar op uitvoeren. Daarom zal het er in een game nooit zo mooi uitzien als in de Heaven benchmark, al is het ook maar dat de game soepel moet draaien op mindere hardware en dat bij Heaven niet hoeft (en ook niet doet)quote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Waarom? Wanneer een game volledig DX11 utilized, zal er een verschil zijn zoals in Heaven. Wanneer er maar een paar DX11 features in een game zitten, die ook nog eens niet volledig gebruikt worden. (Lees: Dragon age 2, AVP, Metro 2033) zal er niet zo'n duidelijk vershil zijn.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je wel eens heaven gedraaid? Daar zie je echt het verschil tussen DX9 en DX11. Het verschil in graphics is super groot, DX11 is echt 10x zo mooi.
Er zijn nog geen spellen gebouwd op DX11....Een DX9.0C game met een DX11 mogelijkheid is wat anders dan een DX11 game, gemaakt voor DX11 only. En ik weet dat Heaven een techdemo is voor tessellation , maar de normal mode komt aardig in de buurt van wat in toekomstige spellen komt, extreme is absurd of course.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]!
Jij weet niet waar je over praat. Een op dx11 geschreven benchmark/techdemo vs een spel. Zie ook Stone Giant.
DX11 maakt het spel niet mooier nee, het biedt wel de techniek om dingen als Tessellation te programeren in spellen, en de huidige generatie kaarten a lá gtx 5xx en Hd 6870+ kunnen het wel aanquote:Op maandag 28 maart 2011 02:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Nogmaals, je weet niet waar je het over hebt. Dat games er straks ongeveer zo gaan uitzien is niet meer dan logisch, alleen zijn we daar nog wel even van verstoken. Dx11 an sich maakt een spel niet automatisch mooier, ongeacht wat je ermee kunt. Tel daarbij op de belabberde performance van de eerste twee/drie generaties kaarten bij een nieuwe Dx en je zult moeten begrijpen dat een DXversie ondersteunen ook niet altijd even hendig is.
C4quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Proletariaat het volgende:
PingersHeb ik na 30 minuten hem eindelijk dood, komt er een minuut later weer een
redelijk ja, heb me er goed mee vermaakt. Alleen ik ben meer van het stealth gebeuren dus dat duurt ietwat langer(soms korter omdat je geen 30 man hoeft neer te knallen) dan normaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft Crysis 2 een beetje fatsoenlijke singleplayer?
Hoe lang doe je over de campaign?quote:Op maandag 28 maart 2011 03:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
redelijk ja, heb me er goed mee vermaakt. Alleen ik ben meer van het stealth gebeuren dus dat duurt ietwat langer(soms korter omdat je geen 30 man hoeft neer te knallen) dan normaal.
Nou dat durf ik nog te betwijfelen.... Killzone 2&3, Uncharted. Beide games blaasde me weg qua graphics. Crysis 2 ziet er erg goed uit maar het was niks nieuws voor me.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Er zijn voor consoles echt geen betere games qua graphics.
8-10 uur is lang tegenwoordigquote:Op maandag 28 maart 2011 03:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over de campaign?
Het is toch niet zo net als bij CoD dat je na 8-10 uur al klaar bent?
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Wat ik dus bedoelde met me post in het begin dat dx11 10 x mooier is , is dat als de engine DX11 ondersteunt, en geprogrammeerd is met DX11 only in mind de tessellationg en Shader effecten veel mooier zijn op dezelfde engine vergeleken met dx9.0c.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |