Tussen kwart over 8 vanavond en half 10 precies.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef summer2bird het volgende:
Als het noorderlicht te zien is, hoe lang blijft zoiets zichtbaar vraag ik me af?
En van hoe laat tot hoe laat?
shitquote:
Koop alvast maar kaarsen in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Krantenman het volgende:
Deze week is hier thuis al drie keer de stroom uitgevallen. Ik vraag me nu echt af of dat iets te maken kan hebben met die zonnestorm. En of ik straks misschien opnieuw in het donker zit.
Hier op me stage afgelopen maandag ook. De stroom lag een half uur eruit en dus moest maandag alles herstart worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:56 schreef Krantenman het volgende:
Deze week is hier thuis al drie keer de stroom uitgevallen. Ik vraag me nu echt af of dat iets te maken kan hebben met die zonnestorm. En of ik straks misschien opnieuw in het donker zit.
balen he?quote:
Omdat de aarde altijd in dezelfde richting draait, van oost naar west?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
Die gast op radio 1 daarnet was wel interessant. Electriciteitsmasten over grote afstand hebben last bij zeer grote zonnevlammen. Waarom deze alleen perse van oost naar west moeten zijn, is me een raadsel. Iemand?
Vandaag kans om de loterij te winnen!quote:
Magnetische inductie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
Die gast op radio 1 daarnet was wel interessant. Electriciteitsmasten over grote afstand hebben last bij zeer grote zonnevlammen. Waarom deze alleen perse van oost naar west moeten zijn, is me een raadsel. Iemand?
Drukke dag vandaag! Mag ik je loterijopbrengsten zodra een vliegtuig je raaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:19 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Vandaag kans om de loterij te winnen!
Vandaag kans om om te komen bij een vliegtuig ongeluk!
Vandaag kans om een kutusers op dit forum genoemd te worden!
Vandaag kans om etc etc etc.
Helaas gebeurd in tegengestelde volgorde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Drukke dag vandaag! Mag ik je loterijopbrengsten zodra een vliegtuig je raakt?
Maar ging die ook richting de aarde. Want daar gaat het uiteindelijk om he. Er zijn vaak grote solarflares maar de kans dat deze richting aarde gaan is vrij klein, dat is juist het nieuws hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Helaas gebeurd in tegengestelde volgorde.
Reeds ben (waarschijnlijk) al een kutsers genoemd, als ik nu uit het raam kijk zie ik een F16 vliegen![]()
en zaterdag is de trekking van de loterij pas.
-edit-
OT:
In 2003 was er een flare geclassificeerd als een X28 flare (http://sohowww.nascom.nasa.gov/hotshots/2003_11_04/)
Die van paar dagen geleden was een kleine X2.2 . Een X28 is 12x zo sterk als een X2.2
Half 8 ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Gia het volgende:
Vanaf half 8, hè? Nog een goed half uur te gaan voor de show, dan.
Goeie kans dat we er helemaal niks van merken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |