Nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere! 50!! Flinke stroomrekening dan o'nie?
Nee, maar 50x20 is wel veelquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorZe staan niet allemaal dagelijks aan. De meeste zijn gedimt. En daarbij trekken ook die halogeen lampjes niet veel wattage
OMG, dat is wel HEUL laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee.. ik zie nu pas de pun in de TT
Mwah, bruto is het misschien 12 minuten, maar met het aftrek van HEUL hard werken is het netto 1 minuutquote:
Is ie ook wel, toen ie 50 werd heeft ie zichzelf een parachutesprong cadeau gedaan in cuba. Landde hij opeens op het strand naast mijn nietsvermoedende mamaquote:
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zin in een raspatat met mayo en sate. En dan een broodje kroket erbij met mosterd. Daar heb ik zin in ja!
Jammer genoeg ben ik niet in Nederland
Geen raspatatquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Dat is geen raspatat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze ook gewoon McDonalds hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |